Že má jedna z technologicky nejnadupanějších akcí na PC zaujmout výpravným příběhem s hustou atmosférou, přesvědčuje mimo slibů tvůrců také najmutí profesionálního skladatele Inona Zura. Crysis nebude mít žádný generický soundtrack sloužící pouze k hecování zuřivého tisknutí spouště, ale prostřednictvím orchestrální partitury by měl hráče vtáhnout více do děje a navodit atmosféru jednotlivých herních prostředí. Dle tiskové zprávy pracuje Zur na hře s nadšením a kombinuje několik základních témat, aby svou hudbou dosáhl toho správného dojmu z jednotlivých typů prostředí. Jiná hudba bude hrát na vojenském křižníku, rozdílná v džungli a především po objevní mimozemské civilizace, která začne brzy zamrazovat všeobjímající tropy, by se měli rozeznít tóny evokující vesmírné dálavy a cizí světy.

Hudbu nahraje seattleský symfonický orchestr, přičemž Zurova předchozí tvorba dává jisté záruky kvality. Je autorem jednak hudebního doprovodu seriálů jako Jericho, Power Rangers či Escaflowne, ale rovněž her typu novodobé série Prince of Persia od firmy Ubisoft , Warhammer 40.000: Dawn of War nebo několika legendárních RPG z dílen Bioware (Baldur’s Gate II: Thorne of Bhaal, Icewind Dale II a další).
Související informace (Crysis):
Platforma: PC
Žánr: FPS
Výrobce hry: Crytek Studios (http://www.crytek.de/)
Vydavatel hry: Electronic Arts (http://europe.ea.com/)
Homepage hry: http://www.crysis-game.com/
Předpokládané datum vydání: 16. listopadu 2007