Icewind Dale, kompletní řešení, díl druhý

Icewind Dale, kompletní řešení, díl druhý

Hra Icewind Dale je tuhá. My to víme, vy to víte. Ne každý se však přes úskalí tvůrci připravenými dokáže přenést s lehkostí a grácií odpoledně opilého motýla; pro ty, jejichž trpělivost skončila v počátečních úrovních hry, je připraven tento celkem čtyřdílný návod. Snad jen jedna rada - nepročítejte si návod příliš často - hra toho nabízí bez návodu mnohem více.

Hra Icewind Dale je tuhá. My to víme, vy to víte. Ne každý se však přes úskalí tvůrci připravenými dokáže přenést s lehkostí a grácií odpoledně opilého motýla; pro ty, jejichž trpělivost skončila v počátečních úrovních hry, je připraven tento celkem čtyřdílný návod. Snad jen jedna rada - nepročítejte si návod příliš často - hra toho nabízí bez návodu mnohem více.

Kapitola 2

Dragon´s Eye

Tady vás čeká 5 map, které vám dají zabrat. Boje jsou tuhé a odporně těžké. Jedna rada. Skupte všechny duhové lahvičky u toho bylinkáře v lodi. Jsou to takové Molotovovy koktejly a jedině s těmi umrtvíte škaredé zelené trolly navždy. Jinak do nich budete bušit hodinu, než umřou :-). A ještě jedna rada navrch. Nikam se nehrňte, posílejte zloděje na odkrývání pastí je jich tu dost, a protivníky odkývejte po částech. Jinak jste ve vteřině v takovém chumlu, že ani nevíte kde jste :-). A ve druhé jste na onom světě a když to postihne clerika…tak, znáte to „load“ :-). Quick save (Q) by měla být velice frekventovanou klávesou.

V úvodní mapě vás napadne pár Ice Trollů. Nic moc, to se dá v pohodě :-).

Vchod do první jeskyně bude velkým zážitkem. Lizardmen jsou velcí a tuzí. Boj s Lizard Kings a jeho partou je pochoutka. Mě se osvědčil zbabělý útěk, ne všichni se vydají za vámi. Návrat a útěk... jsem holt slabší povaha. Na jihovýchodě mapy naleznete tělo, má u sebe pár věcí.

Ve druhé jeskyni je spousta Trollů, jak sebou mrskne o zem pryč od nich a Molotovův koktejl na ně. Najdete tu taky pavoučky, jedovaté i nejedovaté no prostě přehlídka havěti. Taky se utkáte s Talonite knězem a jeho partou a posléze i matkou. Najdete zde asi ve středu mapy syna zbrojíře z Kuldaharu. Pošlete kluka k tátovi.

Třetí jeskyně vás přivítá opět veškerou možnou havětí a navíc smrdutými trolly. Ty musíte zabíjet z dálky oštěpem, jinak z nich bouchne jedovatý plyn, fuj :-). A zase spousta pastí. Taky kněžka za mostem a pak už jen vchod do klidu a míru…ale!!!

Tady vás přivítá kněz Albion a dá vám klíč, dokonce se můžete uzdravit a odpočinou si u místní kněžky lékařky. Některé dveře jsou zavřené… a tady je ten průšvih. Když se vám je podaří otevřít a to se musí podařit, tak jste v minutě v chumlu bestií a v další totálně připraveni na kremaci. Takže nejlepší je jít ven a bacit po hlavě Albiona a vypukne peklo. Klasika útěk, návrat a tak podobně. Když se pak odvážíte dovnitř, tak už to půjde jen po odkrytých lokacích. Až vybije všechno živé, zůstane zavřená pouze prostřední kruhová místnost. Když ji otevřete vyjdou lidé a budou vás prosit o pomoc. Nepomáhat. Jsou to převlečení neřádi. Zabít. Jde to ztuha, ale jde. No a můžete vesele vykročit do finále, vyzvednout si Dračí wočko od Yxunomei.

Tady v páté lokaci vás přivítá malá holčička. Je to převlečená Yxunomei. Nic vám neudělá a zmizí, zato to co se vyhrne za ní, za své přátele opravdu považovat nebudete :-). No a tak do toho, pasti a hov… (cenzura – Doupě) všeho druhu, vč. mágů. Věřím, že až zabijete Yxunomei, tak bude svět veselejší. Ona má opravdu Dragon´s Eye. Navrch 46000 Exp.

Vrátíte se do Kuldaharu. Ten je obsazen Neo Orogs. Zabijte všechny a vydejte se k Arundelovi. Nedejte se zmýlit… ten koho považujete za Arundela není Arundel. Taky se vám vysměje a pošle i s Dračím očkem do háje s tím, že to byla osobní pomsta Yxunominen. Opravdový Arundel umírá nahoře v poschodí. Jděte za ním nahoru, on vás pošle zachránit jeho lid a město a zemi do Severend Hand… není to zrovna mírová země :-)

Kapitola 3

Severend Hand

Obchod – v poslední lokaci této kapitoly je klerik, který má bezva šípy a kuličky, kupte!! THACAO +2, +3. Kupte!! Jinde nekoupíte. Taky mu můžete prodat zbytečné krámy, které jako každý jistě taháte sebou.

Tady musíte najít Larrela, který si ví rady s Heardstone Gem, který byste měli mít z Temple of the forgotten God a čtyři díly stroje, astrolabu, který nefunguje a které najdete právě tady. Ty najdete podle map v různých věžích a věžičkách za urputného boje se vším možným.

Zajímavá bude pro vás poslední věž, kde najdete onoho obchodníka a čtyři chodby do dalších věží. Předpokládám, že už tři části stroje máte :-). A jdeme do finále.

The Severash Tower
Pohovoř s Kaylessou a vybij celý tower. Vrať se ke Kaylesse, řekni jí že jsi nic nenašel a abys získal poslední část stroje bac jí po palici a je tvůj :-). Tady taky najdeš ve třetím patře most který tě dovede do finálního Corolan Toweru. Ale to až vymlátíš zbytek :-).

Solonar Tower
Tady najdeš v posledním patře v ložnici s dvěmi postelemi dvě bedny. Jedna je v hlavě postele a druhá v nohách. Zde najdeš Holy water. Tu dáš cleričce ve druhém patře a cesta do Corolan Tower je otevřena.

Labels Tower
No nevím nic tam není, akorát neutěšený pohled.

Cellaron Tower
Vybít a v posledním patře slíbit mnichovi pomoc. Být slušný se tady vyplácí. Někdy :-).

Corolan Tower
Vrať se do Severash Tower a ve třetím patře máš cestu do finálního Corolan Tower. Na mostě je to trochu do divoka, ale pak už pohoda. Z knihovny vezmi pět knih, budeš je potřebovat později (Exp.) a jdi do patra ke stroji. Požádej mnicha aby stroj spravil. Což učiní. Pak promluv s Larrelem o Heardstone Gemu a cesta do pekel Dorn´s Deep je otevřena.

Je to krátké, ale je to dřina, věřte mi :-).

Určitě si přečtěte

Články odjinud