omg
6. září 2011 • 20:32

hratelnost je v posledních 3 dílech uplně stejná, grafika je taky stejná, cena je pořád stejně vysoká a multiplayer stoji čim dal vic za hov.... Battlefield je hratelností na dobré urovni, rozpadající se budovy, grafika pěkná a po roce se dá sehnat i za slušnou cenu... ať se na mě někdo nezlobí ale Call of Duty je největší podraz na hráče...

Havris
6. září 2011 • 22:04

Já jsem hrál všechny díly COD na PC...
První Modern Warfare byla pecka...MP mě zabavil na mnoho a mnoho hodin...
MW2 u toho jsem strávil mnohem méně času a zdál se mi horší než předchozí díl...
Od MW3 neočekávám změny oproti předchozímu dílu...ani tak nejde o grafiku jako o samotnou hratelnost...ta bude stejná...
Ted jsem odhodlán si koupit BF3 které bude naprostá pecka...bude mnohem blíže realitě než MW...ale to vše je jenom o názoru a pokud máte jiný tak Vám jej neberu...

Seer
6. září 2011 • 19:10

To je jen dobře ;-) Vždy mě bavilo Call of duty víc než Battlefield...a na to že BF3 bude graficky hezčí než MW3 m.r.d.á.m!

esmo
6. září 2011 • 20:31

presne taaak .) hratelnost to bude mit urco lepsi...kdyz uz je to od infinity .-)

Torham
7. září 2011 • 18:09

Hratelnost? Myslíte ten ubohý w+m1 tunel bez nápadů a ničeho? Jen tupě pochodujete klaustrofobicky těsným tunýlkem a sestřelujete panáky s opravdu hodně nízkým IQ. A když se vám nechce dopředu, tak skripty na vás posílají jednu vlnu nepřátel za druhou? Ba ne pane, já z tohohle vyrostl ;-)Pokud bych měl vyzdvihnout tunelovou hru se skvělou hratelností, nemůžu nevzpomenout na Red Faction Armageddon. Sice to byl taky tunel, ale o dost širší, nápaditější a s mnohem pestřejší hratelností. Destrukce a fyzika vám daly mnoho možností v combatu a taková NanoForge... mňam! Schopnost opravovat zničené struktury (zničili vám kryt? Opravte si ho!) je tam famózní a to zařízení lze vylepšovat za nasbíraný šrot. Je libo tlakovou vlnu, berserk či štít? Není problém, jen nastřádat užitečný šrot a vylepšit si NanoForge u upgradovací stanice.Tím odstavečkem jsem chtěl, kdyby Vám to náhodou nedošlo, říci, že existují tunelové střílečky s mnohem lepší a barvitější hratelností než CoD. Pro mne ta série už přestala existovat, po úžasné jedničce, skvělé dvojce a čtyřce ji Activision totálně vyprasil 3-[A multiplayer je kapitola sama o sobě. Nechápu, proč ho nenechali tak, jak byl v jedničce nebo alespoň v prvním MW. Teď je zbytečně přeplácaný perky, OP killstreaky a dalšími kravinami... navíc CoDko je spolehlivě ničeno totálně šáhnutým systémem spawnu, kdy se nezřídka spawnete nepříteli před hlavní a umíráte do pár sekund po spawnu. Něco jako chráněné spawn místnosti (kam nepřítel nemůže) v TF2 tu bohužel neexistuje...

Ch.
8. září 2011 • 2:01

Budu už asi trapnej, ale nejlepší tunel, kterej kdy kdo vymyslel, byl samozřejmě Half-Life, potažmo Half-Life 2. Obě hry jsou stejně tunelovité a když vystřílíš nepřátele v jedné lokaci, nic se na tebe nehrne a dopředu tě žene jen ten příběh, resp. absence další a další hordy nepřátel. To byly, panečku, tunely. Obzvlášť HL1, kde nebyla výrazná fyzika, a protivníci byli tuzí a chytří už na normální obtížnost.
Modern Warfare osobně beru spíš jako interaktivní film. Je mi jedno, že to (tedy MW3) bude vypadat stejně jako předchozí díly a multiplayer bude mít minimum změn. Já se těším na vyvrcholení toho příběhu, na osud postav, který jsem si oblíbil, a nerad to říkám, ale lepší film v počítačové hře prostě v současné době není (snad jednou bude EpThree, potažmo HL3). A já ten film prostě dokoukat, respektive dohrát, opravdu chci :)

Torham
8. září 2011 • 8:27

Já ten RF: A vzal jen jako příklad, HL je samozřejmě asi nejlepší tunelová střílečka, co kdy vyšla :-)Ohledně MW, máte pravdu. Co mne na MW opravdu zaujalo, tak jsou ty postavy a vůbec filmové podání. Příběh je klišovitý a přehnaný, jak je u CoD zvykem. Možná si tu trojku taky koupím, ale až bude někde ve slevě nebo za budgetovou cenu; za ten litr (či kolik bude hra stát po vydání) se dají koupit lepší hry (z hlediska hratelnosti).

Určitě si přečtěte

Články odjinud