Loni Marvel oznámil rovnou několik velkých herních projektů, mezi kterými je i akční adventura s Iron Manem v hlavní roli. Připravuje ji studio EA Motive, které letos úspěšně uvedlo předělávku prvního dílu Dead Space. Nyní Patrick Klaus, generální manažer studia, přichází s menším updatem ohledně toho, co se v jejich kancelářích momentálně děje.
Tím nejdůležitějším pro fanoušky je, že i když se síly studia nyní soustředí na tvorbu Iron Mana, jeho vývoj je stále v předprodukční fázi, což znamená, že nás od jeho vydání dělí ještě několik let. Klaus ale řekl, že už nyní začnou dávat dohromady radu složenou z hráčů a fanoušků Marvelu a Iron Mana, která bude vývojářům poskytovat cennou zpětnou vazbu. Stejný princip použili i u Dead Space a očividně jim fungoval natolik, že nebude chybět ani u jejich dalšího projektu.
Zároveň přišlo potvrzení, že pro tvorbu Iron Mana vývojáři použijí Unreal Engine 5. Je dobré vidět, že EA už tak silně neprotlačuje vlastní Frostbite engine, který se příliš nehodil pro některé žánry. Dále si Klaus pochvaluje, že se zaměstnanci pomalu zase vracejí z home office do kanceláří. Zároveň ale dodává, že práci z domova vedení nezavrhuje a je to o nalezení správné rovnováhy. Ostatně důkazem toho, že i při práci z domova může vzniknout výborná velká hra, je nový Spider-Man.
Tento update zároveň slouží jako lákadlo pro zájemce o práci v EA Motive. V blízké budoucnosti bude tým nabírat nové vývojáře, takže pokud se zrovna poohlížíte po pozici v herním vývoji, můžete si projít stánku s inzeráty.
Zdroj: EA