Jak vznikají filmečky do Kingdom Come: Deliverance II. Nakoukněte s režisérem do zákulisí

Jak vznikají filmečky do Kingdom Come: Deliverance II. Nakoukněte s režisérem do zákulisí

Pokračování Kingdom Come má být ještě intenzivnější zážitek s téměř dvojnásobným množstvím filmečků. Pokud vás zajímalo, jak se takové cutscény tvoří, můžete nakouknout za oponu s režisérem Petrem Pekařem, který nám poodhalí proces přípravy prvního traileru. Čistě na tvorbě filmových scén pracuje 15 členů týmu. 

Velké hry už dlouhou dobu vsázejí na motion capture a jinak to není ani u pokračování tohoto středověkého RPG. Bojové scény natáčejí kaskadéři se znalostmi středověkého boje. Nejde ale jen o šarvátky jako takové, vyznají se také v tom, jak to tehdy na bojištích vypadalo. Jelikož se mezi sebou mydlí většinou vícero postav, tak se boje tvoří po částech. Následně se vše spojí dohromady.

Na autentičnosti zážitku má přidat vylepšené nasvícení, efekty počasí a kompozice. Ani ozvučení s pokroky nezůstává pozadu. Nejde jen o hudbu, která nám učarovala už při oznámení a jejíž první skladbu si můžete poslechnout i samostatně. Řeč je obecně o zvucích a ambientech, které dotvářejí dobovou atmosféru. 

Už od prvních záběrů traileru je jasně viditelný pokrok ve zpracování tváří postav. S tím jistě pomohla novinka Performance Capture, kdy se skrz na zakázku vyrobené kamerové klece na hlavách herců snímají jejich emoce a výrazy obličejů s větším detailem. S motion capture koníků už je to ovšem složitější, a tak jezdci při natáčení místo na hřbetu zvířete sedí na židlích.

V průběhu léta se určitě dozvíme víc, a to nejen ze zákulisí vývoje. Podle nedávného postu na X už má Tom McKay, představitel Jindřicha, nahraný kompletní dabing, což zabralo celkem 508 hodin. O jeho českém hlasu zatím ale detaily neznáme. 

Určitě si přečtěte

Články odjinud