John Carmack: Konzole jsou pro nás prioritou

John Carmack: Konzole jsou pro nás prioritou

Tvůrce Dooma si stěžuje na problémy s PC verzí Rage.

K lidem preferujícím konzole se nyní přidal také John Carmack, hlavní programátor id Software, pro kterého byly problémy s PC verzí Rage tou poslední kapkou. Taky není divu - někteří hráči nebyli schopni v den launche hru ani spustit.

"Problémy s ovladači během launche byly zk*****ou katastrofou," nadával Carmack v rozhovoru pro Kotaku, načež dodal, že si během vývoje byli vědomí možných nedostatků se staršími ovladači a vše náležitě testovali. "Když hra vyšla a vyšly také špatné ovladače, polovina našich PC zákazníků koupila produkt, který ve své podstatě nefungoval."

To je pravděpodobně důvod, proč id Software nadále nevidí PC jako vedoucí platformu pro hry. "PC už pro nás není prioritní platformou. Tohle prohlášení některé možná naštve, ale je těžké tvrdit něco jiného; obě konzolové verze získají větší obecenstvo než PC verze."

"Nadupané PC je zhruba desetkrát výkonnější než konzole. Kdybychom jej zvolili jako výchozí bod a dokázali vynaložit stejné prostředky jako na konzolích, nepochybně bychom vytvořili lepší produkt. V současnosti ale kvalita hry záleží na vynaloženém úsilí, ne na technologii, na které běží. Hra na desetkrát silnější mašině, do níž byste vložili desetinu prostředků, by byla ve většině případech propadákem."

Zdroj: Kotaku

Určitě si přečtěte

Články odjinud