Kaos: Dedikované servery jsou nutností

Ne všichni jsou spokojeni se současným trendem absence dedikovaných serverů. Vzpomeňme například na aféru s Modern Warfare 2, kdy hráči dokonce sepisovali hromadné petice. O jejich důležitosti je přesvědčen i Jeremy Greiner, community manager studia Kaos, podle něhož jsou pro bezchybný multiplayerový zážitek nutností.

"Potvrdili jsme dedikované servery pro konzole i PC - PC hráči budou nicméně schopni nastavit své vlastní servery, což je něco, co není poslední dobou zvykem, ale lidé to mají rádi," řekl Greiner v rozhovoru s CVG.

"Pro 32 hráčů dedikované servery mít musíte, jinak to bude nehratelné. Když hrajete na Xbox Live ve 12ti až 16ti lidech, kdy jen jeden hráč se stará o hosting, může to dost lagovat. Proto jsou nezbytnosti pro multiplayerový zážitek, který chceme nabídnout."

"Hodláme zřídit serverové farmy po celém světě tak, aby každý měl dobrý ping, malé zpoždění, a aby se nemusel potýkat s výhodami hostujících hráčů."

Studio Kaos v současnosti pracuje na FPS Homefront, jejíž vydání je nastaveno na březen tohoto roku.

Zdroj: CVG

Určitě si přečtěte

Články odjinud