Tadeáš Šturm
4. dubna 2018 • 18:09

Použití UE 4 pro nějakou hru, to pouze schvaluji, nejlepší engine co lze získat. Skutečným problémem studia Bohemia Interactive, je ale fakt, že všechny jejich hry jsou tak nějak, a říkám to nerad, suché. Nevím čím to je, ale z mého pohledu to tak je. A není to o tom že Bohemia se soustředí hlavně na simulace, Arma hry mě vždy bavily. Ale něco tomu chybí.Rád bych od nich viděl hru, která by nebyla simulace, spíš klasická akční hra, ale ve stylu Metro nebo Stalker her (akční a s nějakým tím tajemnem a s důrazem na atmosféru). Ale s otevřenou mapou a ovladatelnými stroji.

Petr X
11. ledna 2019 • 18:14

Vždyť aspoň rok dělali na DayZ. To je jak Stalker. Ale bohužel výsledek nic moc. Vypadá to jako Arma mód, věc co zvládne komunita udělat za pár měsíců.
Když vylepší Armu, animace, pohyby, hmotnosti, detaily zblízka, shadery a počasí (déšť, sníh), tak budu spokojený.

Určitě si přečtěte

Články odjinud