Hra pojede v nižším rozlišení, to aby mohli tvůrci zajistit hladký framerate.
Konzole současné generace sice zvládnou vyprodukovat Full HD rozlišení (1920x1080), častěji se však setkáváme s nižším standardem HD Ready (1280x720). A to ještě pokud máme štěstí - tvůrci se většinou nechtějí s konzolovými porty příliš babrat a jdou s rozlišením ještě níž.
Takového příkladu bude následovat i Battlefield 3, který na Xboxu 360 a Playstationu 3 poběží v rozlišení 1280x704, to aby mohlo DICE zajistit slíbený framerate o 30 snímcích za vteřinu. A jelikož má hra běžet v nativním 720p, dočkáte se na vrchní a spodní hraně obrazovky malých černých pruhů.
![VIDEO: 4465 'Battlefield 3 - Frostbite 2 E3 11 trailer [HD]'](http://video.mf.cz/streams/doupe/2011/06/06/Battlefield 3 - Frostbite 2 E3 11 trailer.mp4)
"Battlefield 3 pojede v rozlišení 1280x704, a to na PS3 i X360," napsal skrze Twitter Johan Andersson, rendering architect DICE. "Tím, že jsme ze 720p odebrali pár řádků, jsme ušetřili na výkonu a paměti."
"Budou tam malé osmi pixelové pruhy, které však často díky overscanu ani neuvidíte - upscaling by obraz jen zkazil."