Ondřej Kozina

AkceRecenze
Recenze: Deus Ex Invisible War – válka nejen o osud lidstva

Recenze: Deus Ex Invisible War – válka nejen o osud lidstva

Čekali jsme dlouhou dobu s napětím na hru, která měla kralovat nabitému závěru roku 2003 a dostali jsme Invisible Wars. Drtivá většina z řad vyznavačů Deus Ex pokračování svého milovaného titulu označila za propadák. Opravdu se pokračování tolik vzdálilo od vzoru? Bylo celé to čekání opravdu k ničemu a budeme si muset počkat na jinou a lepší hru, která snad neúspěch Deus Ex 2 smaže?

6.  1.  2004 | PC | 19
AkcePreview
Deus Ex Invisible War – První pohled z druhé strany

Deus Ex Invisible War – První pohled z druhé strany

V anketě o největší zklamání letošního roku se na první místo propracovala jedna z původně nejnadějnějších her. Pokračování Deus Ex mělo být svátkem PC hráče, jenže místo oslav fanoušci kriticky zavrhují hrubé změny v systému a nepovedenou konverzi. Jak to vidíme my? Čtěte v našich prvních dojmech z plné hry, doplněných komentářem na téma konzole a PC hry od Martina Zavřela.

23.  12.  2003 | PC | 20
StrategieRecenzeWarcraftWarcraft 1
Recenze: Legenda – Warcraft se vrací!

Recenze: Legenda – Warcraft se vrací!

Nová česká strategie se kromě jiného vytahuje (cituji) velmi silným příběhem, inspirovaným Tolkienovým Pánem prstenů. To je, uznejte docela výzva. Pojďme se podívat co jsou slova a co činy. Před sebou máte recenzi na hru, ve které se čeští tvůrci pokusili oživit zašlou slávu 2D strategií a na pomoc si jako inspiraci vzali sérii Warcraft.

18.  12.  2003 | 2
AkceRecenze
Recenze: Mace Griffin Bounty Hunter – dvojitá dávka akce?

Recenze: Mace Griffin Bounty Hunter – dvojitá dávka akce?

Není nad pořádnou střílečku, kde kulky létají jako o závod a osamělý bojovník za práva utlačovaných se neváhá postavit se na odpor kolosu nespravedlnosti a zla. V tomto případě máme před sebou PC konverzi střílečky z konzolí, která se pokusila plynule skloubit chození po svých a přesun mezi bojišti na palubě rakety, se kterou si užijete řežbu i ve vzduchu. Jak si PC verze této hry stojí?

15.  12.  2003 | 6
Preview
StarCraft 2: Chceme jej 3D nebo 2D?

StarCraft 2: Chceme jej 3D nebo 2D?

Nic není oficiálně potvrzeno. Neznáme datum vydání a nevíme do jaké fáze se dostaly práce na projektu. Vše, co o této očekávané modle víme, se skládá z útržků informací, které se na světlo světa dostaly omylem nebo formou náznaků z úst tvůrců. Přesto je již dnes jisté, že StarCraft 2 bude, dříve nebo později. Pojďte se s námi zamyslet, proč by (ne)měl být 3D.

8.  12.  2003 | 16
RPGDojmyPreview
První dojmy: Deus Ex Invisible War – božské RPG je zpátky

První dojmy: Deus Ex Invisible War – božské RPG je zpátky

Deus Ex, legenda počítačového cyberpunku, si získal zástupy příznivců na celém světě. Mezi těmito fanoušky se již od začátku podzimu šíří neklid, protože všechny zprávy jasně nasvědčují brzkému vydání očekávaného pokračování. Nedávno vyšlé demo obsadilo okamžitě vrchní příčky vytíženosti na většině download serverů. Podívejme se tedy předvánočnímu dárečku zblízka na zoubek.

27.  11.  2003 | 16
AkceRecenze
Recenze: Silent Hill 3 – Děsivý kruh se uzavřel

Recenze: Silent Hill 3 – Děsivý kruh se uzavřel

Co se stalo? Někde je nejspíš chyba. Opravdu jsem se nějak přehnaně netoužil vrátit tam, kde proběhlo tolik věcí špatně. Tam, kde temné stránky lidských bytostí a tiší svědci jejich činů zplodili bláto, ve kterém se sami jejich tvůrci topí a chutnají plody svých hříchů. V Silent Hillu si člověk nikdy neužije teplo krbu a drobné radosti, přesto se tam lidé vracejí...

24.  11.  2003 | 7
StrategieRecenze
Recenze: UFO Aftermath – Boj o planetu Zemi

Recenze: UFO Aftermath – Boj o planetu Zemi

Těžko mohu s jistotou předvídat, co se stane koncem května 2004. Normálně bych nejspíš prožíval vlažný jarní měsíc a těšil se na blížící se léto. Bohužel pro mě a mnoho dalších obyvatel této planety to jisté brněnské softwarové studio nevidí nijak růžově. Ve vizi jeho programátorů budeme všichni mašírovat proti hordám vetřelců, kteří nám chtějí ukrást naši planetu. Začne tuhý boj!

23.  10.  2003 | PC | 35
AkceRecenze
Recenze: Star Wars JK Jedi Academy – Laserový balet potřetí

Recenze: Star Wars JK Jedi Academy – Laserový balet potřetí

Střílet po imperiálních vojácích je jedna věc. Házet po nich granáty věc druhá. Pokud si ale uvědomíte, že nejefektivnější způsob řešení problému spočívá v užití meče a Síly, pak už stojíte pouze před jedinou otázkou. Skoncujete to rychle, několika přesnými seky, nebo těm ubožákům zatančíte před smrtí fascinující laserový balet v doprovodu orchestrální hudby na motivy Johna Williamse...

7.  10.  2003 | PC | 8
DojmyPreview
UFO: Aftermath – Slizké první dojmy

UFO: Aftermath – Slizké první dojmy

Nechat nás čekat takovou dobu je prostě hřích. Copak nikdo nemyslel na chudáky fanoušky? Nikdo nemyslel na bloumající zoufalce překotně vykřikující slova: KDY UŽ?! PROČ JÁ? ZA CO!!! Naštěstí čekání definitivně skončilo a první dojmy vám nabízí alespoň částečnou útěchu před přicházející recenzí. Varování: autor je skalní fanoušek série UFO.

6.  10.  2003
Akce
Recenze: Chrome – polský útok na žebříček sci-fi akcí

Recenze: Chrome – polský útok na žebříček sci-fi akcí

Podívejme se na zoubek sci-fi akční hře velkého formátu. Potvrzuje Chrome předpoklady z poslední E3? Skrývá se za překrásnými screenshoty pořádná zábava nebo splaskne při hraní Chrome jako obrovská bublina? Odpovědi zatím znají jenom ti, co už Chrome dohráli...

3.  10.  2003 | 2
Akce
Recenze: TRON 2.0 – ohromující jízda digitálním světem

Recenze: TRON 2.0 – ohromující jízda digitálním světem

Na počátku byl bit. Z osmi bitů utvořil jeden byte. Z mnoha takových bytů vytvořil Programátor místo, kde mohou všechny programy volně opakovat svůj cyklus a obstarávat jednorozměrná i vícerozměrná pole nejrůznějších datových typů. Nakonec, umožní-li to Uživatelova práva, budou se moci programy také volně kopírovat. Vítejte ve světě, kde všechno funguje tak trochu jinak, vítejte v Operačním systému světa TRON2.0.

16.  9.  2003 | 4
AkceRPGRecenze
Gothic 2 – Příruční pomocník drakobijcův

Gothic 2 – Příruční pomocník drakobijcův

Kterak roštěnec z draka sobě připraviti a maličkost svoji při úkonu nesnadném pokud možno z mála poraniti. Postup následný zvolíte a sobě dobrý kus žvance v mžiku ukuchtíte. Třech statných chlapů sobě přivoláte. Ti krk bestie strašné k nebi obnaží a vy obratným párancem ten rozšklebíte a krev do necek zčásti zachytíte...

6.  8.  2003 | PC | 32
AdventuryAkceRecenzeTomb Raider 2013
Tomb Raider: Angel Of Darkness – velké potíže v malé Praze

Tomb Raider: Angel Of Darkness – velké potíže v malé Praze

Konečně jsem zvítězil. Šestý Tomb Raider je pokořen a pomalu, leč jistě, odchází do zákulisí herního světa. Na této recenzi a všech ostatních na celém světě do jisté míry závisí, jak se bude na Tomb Raidera AOD vzpomínat. Za sebe říkám, že na něco takového, co jsem zažil s Tomb Raiderem 6, se nedá zapomenout - a proto já sám budu vzpomínat ještě hodně dlouho.

18.  7.  2003 | PC | 20
DojmyPreviewTomb Raider 2013Crystal Dynamics
Tomb Raider: Angel Of Darkness – první dojmy

Tomb Raider: Angel Of Darkness – první dojmy

Tak a je to tady, na svět přichází Tomb Raider 6. Má nás Lara ještě čím zaujmout? Stojí za to investovat do hry, jejíž pátý díl se hodil tak maximálně k podložení nočního stolku? Po čem pátrá Lara v Paříži a naší milované (*nenáviděné*) Praze? Tyto otázky myslím nikoho příliš nezajímají; zásadnější otázkou zůstává zda se Laře konečně při... čtenář jistě tuší...

11.  7.  2003 | 15
AkceRecenze
PC Silent Hill 2 – Zásadně nečtěte dopisy od mrtvých! - recenze

PC Silent Hill 2 – Zásadně nečtěte dopisy od mrtvých! - recenze

Období, kdy se hry teprve učily působit na lidský intelekt je ztraceno. Všichni odpůrci moderní zábavy, kteří osočovali hry jako brutální (kvůli pár litrům krve) se mohou jít s naprosto chladnou hlavou oběsit. Přichází Silent Hill 2, cynická síla, chladný stroj na ničení lásky, naivních snů a představ o tom, že jednou bude cokoliv lepší.

9.  1.  2003 | 19
AkceRecenze
Medal of Honor: AA Spearhead: pár akcí pro nadšence – recenze

Medal of Honor: AA Spearhead: pár akcí pro nadšence – recenze

„Tak chlapi, ste připravení hnát nácky pěkně zpátky do Berlína? Máte už plný zuby toho uřvanýho skrčka s patkou na hlavě? Máte dost keců o vyvolené rase? Jestli jo, tak si zkontrolujte nádobíčko, vzpomeňte na ženy, děcka a modlete se k Bohu, ať se vám otevře padák. Máme zelenou, takže skočte dolů a pozdravujte Francii.“

26.  12.  2002 | 7
StrategieDojmyPreview
První dojmy z Age Of Mythology

První dojmy z Age Of Mythology

Očekávaná strategie Age Of Mythology konečně spatřila světlo světa a my máme tu čest seznámit vás s ní prostřednictvím našeho krátkého svědectví. Následující článek prosím nepovažujte za odpověď na otázku zda je AOM nejlepší strategií tohoto roku. Autor neručí za rozzuřené davy vzniklé špatnou interpretací následujícího textu.

5.  12.  2002 | PC | 9
AkceRecenze
Project Nomads: báječný lidičky na létajících ostrovech - recenze

Project Nomads: báječný lidičky na létajících ostrovech - recenze

Mé váhání nad zařazením Project Nomads v posledním preview se po dohrání plné verze ukázalo jako neopodstatnělé. S klidným srdcem mohu nyní o Project Nomads psát jako o čistokrevné akční hře. Nicméně neházejme flintu do žita, protože na akčních hrách přece není z principu nic špatného. Už vůbec ne na takových jako jsou Project Nomads.

26.  11.  2002 | 4
StrategieRecenze
Real War: spíš neskutečná válka - recenze

Real War: spíš neskutečná válka - recenze

Po pádu Železné opony ustoupil do pozadí rudý hráč z duelu USA vs SSSR. Pokud nyní jako ignoranti přehlédneme všechna pozitiva oné události, dostáváme se k neřešitelnému problému. Kým nahradíme padlou supervelmoc Sovětský svaz? Kdo bude věrným sokem ve filmech a hrách? Na tuto otázku nabízejí odpověď tvůrci real-timové strategie Real War.

22.  11.  2002 | NES | 2
123456