Kinesoft je poměrně mladá developerská společnost, jejíž současní zaměstnanci přišli z takových firem herního průmyslu, jako jsou EA, Microprose či Interplay. Všichni sdílejí stejnou vizi: zprostředkovávat neuvěřitelně originální a neopakovatelné herní zážitky, které budou chtít hráči zažívat stále dokola (simulátor sexu?:). Zda se jim to podaří, to se hráči budou moci přesvědčit již velmi brzy díky titulu Magelords.
Hra Magelords přenese hráče nazpět do úsvitu Čtvrtého věku, kde dostanou možnost odemknout všechna tajemná zákoutí a hrůzyplné síly magie. Jejich úkolem bude stavět impéria, sbírat znalosti nových užitečných kouzel a vést armády hrdinů, monster i běžných vojáků v nekonečném boji proti Zlu, které dokáže oživovat mrtvé a řídit strašlivé bouře, jen aby naplnilo své proroctví Armageddonu.
Krátký příběh hry vypovídá o několika Pánech Magie, kterým se podařilo odemknout tajemství nové síly magie a kteří podnikli i první kroky k tomu, aby ji využili pro své dobyvačné účely. Mnoho jich je motivováno pouhou žízní po moci či znalostí vytváření zlata z kamene. Naštěstí po světě existuje i několik málo Pánů, jejichž cílem je mír a klid mezi všemi rasami a vůbec celkové pohodlí světa. Samozřejmě, že mezi těmito (dobrými) a tamtěmi (zlými) propukne konflikt. Každý z nich se snaží rozšířit svou moc na co největším území. Celý tento rozsáhlý konflikt však zastiňují početná proroctví, která předpovídají příchod Velké temnoty na konci Čtvrtého věku. Existuje mnoho různých jménem pro tuto temnotu - Ničitel, Hrozba, Požírač světů jsou ty nejběžnější - všechna proroctví se ale shodují v jednom: ohromné zlo, vypuzené ze světa na nevyčíslitelná tisíciletí, se znovu vrátí a pozře pláně existence znovu. Jsou pouze dvě možnosti - buďto se svět ponoří do věčného chaosu, temnoty a entropie, nebo bude Hrozba zničena navždy a započne nový věk míru. Většina Pánů nebere na tato proroctví ohled, prý jsou to pouze lži a báchorky, opět pouze několik z nich se aktivně snaží nalézt proti Hrozbě zbraň. Jiní vidí příchod Armageddonu jako příležitost k upevnění, ba někdy i rozšíření své moci. Pouze čas však řekne, který z Pánů se stane tím nejvyšším.
Nesmělí vývojáři slibují bitvy epických rozměrů. Boj totiž bude srdcem téhle hry, bez boje prostě neuděláte ani ránu, abych tak řekl... Většinou půjde o boj muže proti muže, ovšem Páni Magie budou muset jak využívat taktiku boje tak i podporovat svá vojska chytře vybíranou magií, jinak by vskutku neměli pražádnou šanci. Grafika, tak ta by vás prý měla praštit do očí. Bohužel zatím nikde nejsou k dispozici žádné screenshoty, pouze můžete tady kolem vidět pár artworků, takže se o tom nemůžeme nijak přesvědčit. Musíme prostě věřit těm hodným pánům v kancelářích, kteří na hře den za dnem pilně pracují a slibují vynikající 3D figurky mnoha druhů (lidé, elfové, obři, a další) stejně tak jako 3D terén nejrůznějšího ražení od hor a lesů po tundry a vřesoviště.
Protože Páni Magie budou hlavní postavou hry, budou mít hráči možnost vybrat si buďto z několika předdefinovaných, či, a to zní mnohem zajímavěji, si vytvořit zcela vlastního, vlastní rasy, s vlastním vzhledem, skilly, a schopnostmi v různých sférách magie. Každá rasa bude mít samozřejmě vzhledově ale i takticky jinou armádu, každá bude mít své výhody a nevýhody.
Tahle hra, která ve mně jen z textového popisu (no a možná sem tam juknu na nějaký ten obrázek trolla s kudlou v hlavě:), vyvolává nejrůznější bojové povyky a chuť vrhnout se do bitvy, bude nepochybně velkou událostí. Jen je škoda, že má vyjít až na počátku příštího roku, a to v nejlepším případě. Osobně to tipuji tak na léto až podzim 2001. Ale hlavně že bude!