Luky
19. července 2013 • 15:18

XboxOne se snaží lhát o cloudu aby je někdo kupoval.
I kdyby XboxOne zvíšil svou ram a nataktoval grafiku,tak je výkonnostně hodně pozadu za PS4 a PC...
Protože rovnat 12GB DDR3 2100MHz(64GB za sec.) s PS4 8GB GDDR5 5500MHz(176Gb za sec.)Pořád bude mít PS4 rychlejší ram a XboxOne nedocílí vyššího výkonu,ale max docílí toho že se bude extrémě přehřívat.
Pak rovnat XboxOne Radeon 7770 800MHz DDR5(1GB)(v případě taktu so můžou max dovolit 820MHz)a pořád by byl výkon o 40%nižší než PS4 Radeon 7850-7870(800Mhz)DDR5(2GB) kterou podporuje v úkonech i GDDR5 ram
(A ještě by se musel XboxOne modlit aby PS4 taky nepřidala takt své grafiky na 820MHz..tudíš by byl výkon PS4 grafiky až o 45%vyšší......tak zde se taky nemůže Xone srovnávat s PS4....
Moje vize srovnání grafiky do budoucnosti je tato.
První 2 roky
1.PC-PS4
2.XboxOne
3.WiiU
4.Xbox360-PS3Další 2 roky
1.PC
2.PS4
3.XboxOne
4.WiiU
5.Xbox360-PS3Další 2 roky.
1.PC
2.PS4
3.XboxOne
4.WiiUTakže je nám všem jasný výsledek.

Milan Křepelka (cicobasket)
19. července 2013 • 20:05

Měl by seš spíš pořádně naučit mateřský jazyk. Až potom vynášet vize z kávové sedliny.

Vlado360
19. července 2013 • 11:31

Myslím že zástupca Sony noc iného povedať ani nemohol. Biznis is biznis..... A hodnotiť zariadenie (ktoré nie je ešte ani v predaji) a jeho možnosti trebars za 2-3 roky teraz, je dosť......

Cobra
19. července 2013 • 9:14

Mám pocit, že té blbosti s cloudem věří jen v Microsoftu - tomu snad nemůže věřit žádný rozumný člověk se zkušenostmi třeba s online hrami. Však i online hry běží komplet na lokálním PC, po síti se přesouvají jen databáze, a přesto je rychlost odezvy ke hraní klíčová. Z toho si snad každý dokáže domyslet, jak bude něco takového fungovat v případě grafiky, AI nebo fyziky - nepoužitelně.

Vail
19. července 2013 • 11:47

Proč by to nemohlo fungovat? Něco podobného už dlouho funguje třeba - OnLive.
Takže nevidím problém, proč by s něčím nemohl pomoci cloud

narg
19. července 2013 • 12:46

rofl, davat OnLive jako priklad neni 2x chytry, v CR zejmena, doporucuji toto video http://www.youtube.com/watch... ,kde je videt kvalita v zavislosti na rychlosti netu, btw tech jeho finalnich 20mbps jinde nez na optice nedosahnete!!

Milan Křepelka (cicobasket)
19. července 2013 • 13:34

rofl lmao omg, moulo, zkus si to a uvidíš

Cobra
19. července 2013 • 21:27

Zkusil... Odmítám něco takového využívat, protože to nejde hrát. Nicméně znám i lidi, kteří nenarazili na žádný problém. Na kabelovém netu je zjevně moc vysoká odezva.

narg
19. července 2013 • 22:58

tak vzhledem k tomu, ze pracuji v oboru poskytovani verejne sirene wifi po meste, mam docela slusnej prehled, kdo kde jake ma pripojeni a mohu s klidnym svedomim prohlasit, ze 100% nejvetsi prasak je telekom, co on si dovoli prodavat lidem hlava nebere, jeho slavny net 16mbps za 500 (ted uz se nenabizi, ale stale plati) byl ve vysledku u zakaznika cca 600kB/s a upload cca 100kB/s a na tom jel asi 3 roky, docela sem cumel, prej je to u nej maximum, holt stary draty a druhej konec ustredny, po pripojeni na nasi wifi stoupl download 10x a upload 100x a porad je to tretina kapacity pozadovane pro onlive, takze ano, s onlive v CR jste se krute netrefil

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
Milan Meduna
20. července 2013 • 11:44

Zákazník je u O2 o dostupnosti informován, až 16Mbit/s je jen jeden z tarifů(a ještě k tomu starších).http://goo.gl/X5Du1 Tohle mi žádná wi-fi stabilně neposkytne.B-]

narg
20. července 2013 • 13:17

ano to sice je, ale jeho rychlost nedosahovala ani v te dobe nejnizsiho tarifu, takze telekom mu uctoval neco, co mu nebyl schopen ani poskytnout (ja vim, ze u telekomu je to standart, ale de o princip) vasich 40MB/s down je peknych (o tom 1MB/s taktne pomlcim, dostavam davivy kasel smichu, kdykolikv to vidm v ceniku za 600kc, btw telekom tuto rychlost garantuje 1km, slovy JEDEN KILOMETR, od ustredny a to navic musi byt moderizovana s novymy kabely do baraku, v praze asi neni problem, ale mesto kolem 30 000 obyvatel a jste v prde** jak bata s drevaky) ale stale si myslim, ze mych 20MB/s up/down je lepsich, u cloudu zejmena, kde jde predevsim o komunikaci obema smery, ne jen down

llumpu
19. července 2013 • 16:34

Nebude. A onlive a to co představuje microsoft je jako nebe a dudy. Onlive renderuje celou hru na serveru, obraz komprimuje a posílá ho jako video zpět. Jenže oni chtějí hru renderovat na tvém xone a z cloudu doplňovat další části obrazu. To znamená, že musí být synchronizován každý snímek s každým snímkem z cloudu....

Milan Křepelka (cicobasket)
19. července 2013 • 20:49

To ale přeci nemusí být problém, komprimace obsahu bude daleko datově náročnější než kousečky z cloudu plus synchronizační data. Ta synchronizace je takovej "bubák", které se nám snažíš vytáhnout ze skříně. Pokud hraješ síťový hry, tak tam se on line synchronizují desítky i tisíce počítačů najednou a vysledek se renderuje na klientech, a zdá se, že to nedělá problém, že ? Ale osobně si myslím, že záleží hodně na tom jak šikovně se to udělá. Všechny ty kecy okolo, že to bude málo nebo hodně jsou prostě jenom kecy. Je třeba počkat.

Cobra
19. července 2013 • 21:24

Právě že to dělá problémy. Hlavně že jsem o tom psal... Jakmile klesne odezva pod určitou hranici, je hra prakticky nehratelná - na to stejné narazí při využití cloudu. Při 100, 200, 300 ms bude hra naprosto nehratelná i v single playeru a lidi se poserou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
Milan Křepelka (cicobasket)
19. července 2013 • 22:21

To je samozřejmě pohled člověka, který potřebuje vidět problémy. Při dlouhém pingu může hra přejít do úplně jiného režimu. Ta konzole má nějaké minimální požadavku a stovkovej ping v tom jistě zahrnutej nebude.

narg
19. července 2013 • 23:04

alespon jednou mate odpoved spravne, ano pri dlouhem pingu hra prejde do uplne jineho rezimu, tzv shut down, aka error 37pokud nevite co to znamena, tak to znamena, ze jste s celim onlive v prde** tak hluboko, ze neni videt denni svetlo!

Milan Křepelka (cicobasket)
20. července 2013 • 8:43

Teď jsem mluvil o konxoli

llumpu
19. července 2013 • 23:21

Pokud něco mají, ať to ukážou! Zatím jsou to jen pohádky o tisíci a jednom cloudu.

Milan Křepelka (cicobasket)
20. července 2013 • 8:46

To je pravda. Stejně tak jsou to pohádky o tisíci a jednom "problému"

Určitě si přečtěte

Články odjinud