Vy jste všichni úplně vygumovaný.Hraju to na GC emulátoru an PC a nemůžu si to vynachválit.Je to skvělá práce.Jste věichni opravdu praštěný
Snímek TS11.jpeg vypovídá o najivnosti tvůrců. Vzali byste si do boje jako žena takový výstřih, když váš kolega má neprůstřelnou vestu a v akci je velice pravděpodobné, že se můžete poranit nebo do do vás někdo pustí?
Najivita stejně, jako Charlieho andílci. Chlapi prostě všude musí mít někoho s nafouklým poprsím a hlubokým výstřihem
heh, je to sice odpoved na hodne stary prispevek, ale zkratka mi to nedachlapce, ty nemas ani sajn o deni na tom obrazku... ale absolutne :)))
pak je ale celkem jasno proč se nemůžeme shodnout. Pro mě je Den nezávislosti něco jako sen notorikův o ufounské invazi. Podotknul bych sen AMERICKÉHO PATRIOTICKEHO NOTORIKA s IQ tykve. Godzila od Emericha je pak totálním výsměchem původní Gdzile a jako naprostej milovník Godzily Gaose, Gappy a všech japonských netvorů beru Godzilu od Emmericha coby megalomanii imbecila se smyslem pro humor na urovni Slunce seno jahody. ten Bulířův citovanej výrok je přesnej taky sem po prvním dohrání MGS padl na zadek a pak si spočítal kolikrát by děj MGS zkurvili hoši z Ameriky kdyby ho dostali do rukou. Jen bych ho poopravil. To by bylo tak možná Z a ne B kategorie. Matrix 3 pak pro mne byl utrpenim. takze holt jsme kazdy jinde coz byva nejhorsi když se sejdou dva lidi milující jeden žánr ale každý mající nastavené meze jinde.
Ale drobna poznamka. Pokud Siliconi dostali kód MGS a MGS2 a předvedli nám tohle pak je to ještě větší banda lemplů a neschopů než si lze představit v tý nejbujnější fantazii. Ono stačí vidět v cut scénách MGS2 Raidena Olgu Ocelota nebo Upíra a pak se mrknout na to jak dopadli v TS postavy. Na mainstream se(kašlu) proto taky kašlu na možnost střelby vlastníma očima v MGS . Ta hra na to prostě nebyla udělaná! Tam šlo o tiché plazení za záda (jinak občas šel výstřel do háje) a ne prásk prásk a jdem dál. Když řeknu že mě ani jeden bos ani jednou neporazil asi to zazni jako blby vytahovani ale je to tak. A to jsem v MGS hrál obvykle souboje několirkát abych to zvlád (takový Raven by moh vyprávět). No nechci tu kazit nikomu dojem. Kdo měl rád Matrix 2-3 a považuje je za lepší než Matrix původní pak at veme penizky a MGS: TS koupí. Bude spokojený. Pro me je toto prvni MGS co nekoupím s touto značkou.
Mno, ja den nezavislosti taky moc nemusim. Podle me jde o to, ze jak Siliconi, tak Kitamura se nespokojili s "pouhou" predelavkou Kojimova dila, ale chteli predvest svou kreativitu a svuj vkus. Bohuzel pro nas (mysleno nazorovou skupinu) priliz nectili puvodni cit pro nacasovani (kazdy zrychleny dabnig taha za usi na prvni poslech) a balanc mezi uveritelnym a neuveritelnym, ale prevypraveli dej po svem. Ja to do jiste miry chapu, kazdy radsi uzije svou kreativitu, nez aby "otrocky" predelaval puvodni verzi do noveho kabatu, nicmene pro me byl vyber autoru trochu nestastny. Kopirovanim matrixu se dostal mezi se podobnych "opicaku". Jen se clovek koukne kolem, skoro kazdej akcnak musi kopirovat matrix, originalita se nenosi... :( Nejvic cloveka dorazi pripodobneni Snaku Neovi a Smithovi, kam se podela jejich puvodni identita? To je totiz duse MGS, ne salta, premety a odkopavani raket!!
Vlastne jsem docela zvedav, do jake miry se Kojima na TS podilel...
K té originalitě bych si troufl tvrdit, že je jí nabitý úúúúžasný film Equilibrium nebo právě Kitamurův Versus nebo Zabij systém (právě vyšlo na DVD za 399,- Kč!!!)...
Po dočítani tejto výbornej recenzie na ešte lepšiu hru som si myslel, že už zajtra pôjdem a ten remake si kúpim, ale čo boh nechcel klikol som aj na položku komentáre, kde su úplne odlišne názory.
Záverom len spomeniem, že ja osobne patrím k početnej skupine ľudí, ktorý už niekoľkokrát prešli pôvodný MGS a prave preto je rozhodovanie o to ťažšie.
Doporučuji zkusit ještě recenzi u konkurence a také www.gamerankings.com ...mimochodem, kolegové se se mnou většinou shodnou minimálně pokud jde o bodové hodnocení hry
Obehal som väčšinu stránok a myslím, že menej ako 8/10 to nikde nedostalo.
Koukni se na trailer a zjistis, jestli ti to sedne, nebo ne...
No tie trailery nič moc. Prednedávnom som jeden trailer ukázal kamarátovi a ten ma vysmial, že nech si pozriem trailer na MGS 3 a potom porovnávam. Ja mám nasťhované všetky trailery z MGS 3 + ten, ktorý bol priložený v jedonom z OPSM 2. Ale ten remake nemôže byť až taký prepadák.
Není to propadák, na GameCube je to od vydání ještě pořád nejprodávanější hra a na Doupěti i BonusWebu to dostalo *FAKT* dobré hodnocení
Ja netvrdim, že je to prepadák. Mne sa len nechce veriť, že je to taký prepadák ako to tu tvrdili niektorí.
MGS:TS je bomba. Chápu že to někoho zklamalo, ale pokud myslíte jen trochu jako já, milujete Matrxi a Versus, automaticky kupujete vše "made by kojima", berte to. I kdyby jste to měli brát jen jako parodii na originál
I kdyz bych to nenapsal tak ostre, ve vetsine pripadu souhlasim uz jen s mou zkusenosti z traileru. Matrix je peknej v matrixu, ne v MGS. Z peclive a vkusne mystifikace fraska, ani ty prachy by mi nestaly za to abych se poskvrnil a zkazil si zazitek z puvodniho MGS. Mimochodem, doufam, ze to porovnani s konkurencnimi titully jako OFP ci Deus Ex je vtip, s OFP nema MGS vubec nis spolecneho (snad krome M1A1 a MP5SD a dalsich par kousku) a Deus Ex je o necem uplne jinem. Kdy uz autor prestane zjednodusovat, hajice se anime a tim ze je otaku. Anime ma ruzne podoby a myslim ze otaku by to mel citit a rozpoznat, pokud to nebereme jako jakousi "modni nalepku". Mimochodem, matrix je mozna ovlivnen anime, ale uz je to "americke anime", ne japonske, to je videt na prvni pohled. Presto to u prvniho dilu velmi dobre pracovalo, u dalsichdilu byl dosti disproporciovan (jeste vice akce, jeste jeste..). MGS v americkych rukach - to same.
Kojima je nejlepsi kdyz si reziruje sam a nenecha si do niceho kecat. MGS3, jak se zda, se snad bude drzet puvodniho pristupu. Nemohu nevzpomenout na vetu v recenzi na MGS od Petra Bulire: "Kdyby se namet dostal do rukou typickeho holywoodskeho rezisera bylo by to jasny becko." Omlouvam se za ne nutne absolutne presnou citaci, ale nezbyva nez dat za pravdu.
MGS byl podle mého názoru první mainstreamovou akční hrou (minimálně na konzolích), která se snažila dát hráči co nejvěrnější pocit, že plní věrohodnou vojenskou akci a "nestřílí jen panďuláky". Navíc se každá místnost dala řešit jinak, stejně jako se na bossy daly používat různé strategie. Odtud tedy beru reference na hry OF nebo DE...
Nu a americké anime se mi zatím líbí, Hollywoodská snaha o pompéznost v kombinaci s anime-přeháněním mi krátka sedla (Matrix 3 je můj filmový idol - vedle poněkud odlišných 21 gramů ).
Každopádně díky za názor, je fakt, že i mezi otaku - kterých je dnes v ČR už opravdu hodně - je mnoho různých vrstev, někdo fandí tomu stylu a někdo zase onomu...
Mno, z meho hlediska, i kdyz je MG(S) mistrovskou mystifikaci, je porad mystifikaci a je na konzoli i logicke ze nejde o hardcore vojenskou simulaci, ale zakladatelem dnes jiz znameho "stealth" zanru, do jiste miry schematicky - logickeho. Pro mne MGS nikdy nebude simulaci, bude to pro me dokonaly thriller, ktery pronikl do jistych koncin me duse a stal se pro me excelentni inspiraci a mou zrejme nejoblibenejsi hrou.Oproti tomu OFP je do dnesni doby nejvernejsi komplexni vojenskou simulaci s obrovskou svobodou nejen hrace, ale i pro amaterske tvurce misi, addonu, modu se kterym jsem stravil nejvice casu. Ano, i zde jde do jiste miry udelat misi di jiste miry podobnou stylu MGS, ktere jsem byl designer (Hawk In Shadows, Hawk In Nets, ma-li nekdo zajem). Nicmene kazda z techto her ma uplne jinou prioritu: silny pribeh/ mystifikace vs realismus/ atmosfera valky.Deus Ex je jiz bliz, nicmene zde jde spis o volnost a moznost ovlivnit probihajici okolnosti, na cemz je zalozena i pointa. Proto bych MGS s zadnou z techto her nesrovnaval (vsimeme si, ze obe jsou primarne pro PC), nebot by to ctenare nemajici s MGS mnoho zkusenosti mohl dosti zmast!!! (i kdyz po shlednuti traileru TS asi tezko :) ).
Pro uplnost: Me sedne spis Matrix1 a pak predevsim vynikajici Animatrix - Program (nejen), u hranych filmu davam prednost spis realnym soubojum, ktere je mozno videt treba v Kurosawove tvorbe, nebo novejsim Kitanovu Zatoichi, i kdyz u filmu, kde to "sedne" se urcite nadsazce nutne nebranim. S 21 gramu jsem bohuzel zatim nemel co docineni ...
Mno, to je snad vse, co jsem chtel dodat. Z obou extremu si ted snad bezny, MGS nepoznamenany hrac vybere relativne realisticky obrazek.
Uááá Zatoichi... to je nádherný film a perfektně "realistické nadlidské" bojové scény
21 gramů doporučuji jako nic jiného, viz. ostatně recenze na Doupěti
Sakra považuju se za fanouška Metal Gear Solid. Bej homo nebo holka tak okamžitě balím Snaka. MGS pro mě byla top hra super hra a pořád si najdu čas abych se k ní vracel a vracel. Máloco mě takhle dostalo. A taky jak vidím ty magický tři písmena okamžitě si hru pořizuju. V emulaci jsem hrál staré MG pařil jsem MGS i na GBC a po remaku jsem skočil jako běs. V paměti úžáááásnej remake Resident Evilu zatím jednoznačně nejlepší remake všech dob. Hrál jsem teda MGS TS půlhodiny a k svému zděšení jsem byl tak otrávenej že to nejde popsat. Ale dobře jednoduše sem to dohrát musel MUSEL musel. A dohrál. A chválil Pánaboha že mám kámoše který mi hru půjčil než sem se sám stačil dostat k tomu abych si ji objednal. Protože tenhle shit si nikdy neobjednám. S díky vracím (nezvracím) a říkám si: Nojo nintenďáci budou rádi že maj aspoň tohle. Zato teď Zvracím. Martin Zavřel jeden z nejlepších autorů doupěte nebo proč to neříct naplno NEJLEPŠÍ autor doupěte tu píše tuhle nebetyčnou srágoru. Tak postupně.
1. MGS: TS rozhodně NENÍ MGS v kabátě MGS2. To teda ani náhoděnkou. Proč? Protože na MGS: TS hoši z Konami ani nesáhli. A Silicon Knights soráč mezi elitu prostě nepatří ať udělali sebelepší hry. Jejich MGS je hnusnej. Tvrdit že tváře a postavy se mohou rovnat tomu co nabízí MGS2 je naprostej výsměch Kojimovu týmu géniuů. Postavy v MGS: TS jsou tupé toporné mrchy s mizerným motion capturingem s mizerně propracovanými tvářemi prostě kouknu a říkám si: Hele to snad dělali pécéčkáři. Jejich práce je odbytá odfláklá kdo hrál MGS na PS2 s vyhlazováním textur ten by snad rozdíl nepoznal. Kamera stejně odbytá jako postavy okolí to je naprostá hanba!!! Vždyť tu dělali jen extrémně miniaturní interiéry které byly šité na PSOne na mašině xkrát většího výkonu s defaultním multitexturingem a spoustou pixelových efektů. Kde to do řiti je ve hře vidět?
2. Někde sem čet že MGS: TS to přehnal s inspirací Matrixem. No tak to vřele podepíšu. Ne že jen přehnal. Totálně to zkomedianštil. Scéna s vrtulníkem. Snake prosim pěkne odkopává rakety z vrtulníku. Scéna s Ninjou. Ten vyseknuvše kus stropu odpálí ho proti Snakovi a ten ho přemetem překskauje. HU. Divil sem se že nechytal hubou náboje. Vše zbytečně přetazený nikde nic co by bylo fakt inovativní jen kraviny nad kraviny. Trochu sem měl pocit že při vytváření scén radil Ronald Emmerich dement který nás už potrestal Dnem nezávislosti a Godzilou utrpením na které se snažím marně zapomenout. Ale prostě při sledování některých "cut scén" z MGS sem přesně viděl trapný okamžik kdy auto s hrdiny Godzily vjede japonské potvoře do huby a posádka na řidiče řve: Vole ne zpátečku! či něco podobnýho. Probůh proč takhle přehánět v MGS? Takže ani houby ani prd. Prostě totální selhání týmu. Jo málem bych zapomněl. Tak zmršená scéna jako Snake versus Sniper Wolf myslim ta cut scena to jsem neviděl. U puvodni mi tekly slzy tady ? Hudba v haji atmosfera v haji kretenismus nad kretenismus!
3. Taky to není moje puvodni myšlenka ale nemuzu to nenapsat. MGS nebyl dělanej na palbu z pohledu vlastníma očima. V těch prostorách byla potřeba přemýšlet jak se přes vojáky dostat připlížit se za ně chrupnout jim vazem nebo je odstřelit/uspat. Tady na to zapomente. Vlezete do místnosti s tankem a z jediného místa v klidu postřílejte čumily. Na sněhové pláni to samé. Ani neheknou a je vymalováno. Revolver Ocelot je na souboj sranda. Dokonce sem zjistil že třeba nesnesitelne prolezani pod infrapaprsky střežícími východ z první budovy je havaj. Pár výstřelů z pistolky do senzorů a forever máte klídek. Hru teda dohrajete během chvilky.
4. Dal vam nekdo prachy se slovy: bud si vole kup MGS: TS nebo mi je vrat? No jestli jo tak si MGS TS kupte. Jinak si pořiďte raději MGS na PSOne pokud jste tuto superhru jeste nehráli. A šetřete na MGS3 nebo na MGS pro PSP. Nevyhazujte pracně získané peníze za MGS: TS pokud jste tu hru už hráli na PSOne. Budete otrávený nasraný nic nového neuvidíte. Prachy nesmrdí nikomu. Ale Kojima neměl dovolit aby byl takovy parchant vytvořen. Prostě neměl. Bohužel to udělal.. . no kdo mi nevěří tak ať jde do obchodu s nintendo hrami a tam si necha MGS: TS předvýst. Stačí (hráči) deset minut za tu dobu dojdete s přehledem k Ocelotovi. Jestli se vam to zalibi pak děj se vůle Alláhova. Kdybych měl hodnotit tak by MGS: TS dopadl takto, tedy mluvim o lidech co už hrali MGS pro PSOne. Pro ty, kdo nehrali nehodnotim těm radim jedine. KUPTE SI MGS pro PSOne a ne tenhle "remajk" na Gcube. Jedina rozumna rada
1. Grafika: 6 (beru v potaz moznosti GameCube narocnost enginu a hlavne srovnani s MGS2)
2. Zvuk: 10 na tom zkurvit nic nešlo
3. Hudba: 7 (zmenena hudba u sceny kdy umira Siper Wolf je humus humus hnus)
4. Hratelnost 7 (palba z pohledu vlastníma očima vymazává většinu napětí. Stoupnete odstřelíte stoupnete odstřelíte nuda nuda nuda protoze ti vojaci jsou programovani tak jako v PSOne verzi tedy napetí při nutnosti škrtit nebo střílet zblízka)
5 Příběh: 10. Nádhera, skvost ten holt museli zachovat
6. Schvalne píšu prezentaci mimo protože ta tak leda 6. Zmršený animace blbé nadsázky hovadiny.
Dobře ti co nemůžou sehnat PSOne verzi a určitě i takoví existují) a mají GameCube tak dobrá pro ně snad platí to hodnocení Martina Zavřela. I blbečkama poničený MGS je BOHEM....
Úplně na úvod bych rád poděkoval za mimořádnou reakci, takovýhle poctivý příspěvek jsem nečetl snad už roky - zároveň je v něm přitom dodrženo slušné chování (víc než to, dokonce respekt vůči mé osobě, za který Vám děkuji a velice si ho vážím ), navzdory tomu, že reagujete v rozčílení nad mým článkem .
A teď už odpověď:
1. Podle mých informací Konami Japan předala Silicon Knights všechny zdroje z MGS i MGS2, takže Silikoni skutečně stavěli na engine MGS2, navíc se stálou podporou Konami Japan. Pokud jde o ty animace postav, mě připadaly ok a pokud jde o textury prostředí, pak ano, jsou chudé, ale to byly i u MGS2, ne? Už jsem si na to asi nějak zvykl, jako by to byl designový rys série nebo co...
2. Ano, bylo tam těch anime-like efektů jako v Matrixu, někomu se to hodně nelíbí a někomu se to hodně líbí... budu teď asi přilévat olej do ohně nebo kazit iluze, ale podle mě je Den nezávislosti hodně dobrý film o invazi mimozemšťanů a Godzilla je s popcornem solidní podívaná a zábava (i když scénář zaslouží tak 2/10). Vy snad nepůjdete na Den poté???
3. Ano, vlastní pohled hru hodně usnadňuje, ale taková je dnes doba: většina her je hodně jednoduchých, viz. Max Payne nebo Deus Ex 2.
Každopádně nejste jediný, kdo mi podobný názor napsal a chápu, že jako u každé věci existují různé tábory i mezi fanoušky. Váš příspěvek tak tvoří báječný doplněk mojí recenze a tímto Vám za něj ještě jednou děkuji
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.