Tak panové zakoupil jsem cz lokalizovanou hru Heroes of Might and Magic 7.Čeština nefunguje po dvoudením pátrání na netu sem ji tedy zprovoznil a hurá do hry.První jsem zkusil mise. U každé frakce je to stejné první 3 profrčíte jedna dvě a poslední se nedá uhrát.Zkusil jsem ted Single vs UI.Jelikož jsem odehrál všechny předchozí serie na nejtěžší obtížnosti zvolil jsem pro zahřáti ui jako těžké.Pak už je jen heroické.Po odehrání 14 kol konec kde ui lítalo s armádama s pocty kolem 300+ a jednotkami 5 stupně. 14 kol kde vy máte sotva 16 kentauru ui lita se stovkou.Ani tak jsem hru nechtěl zatratit a řekl si , že tedy zkusím normální obtížnost.K mému zklamání to od normálu mělo hodně daleko.Po mapě jsem si mohl jezdit jako bůh i s 50 ti kentaury ( jednotka 4teho stupně ) a ui nic jen utikalo. Žádné napadení hrdiny , žádný pokus o dobiti hradu nebo případně jeho ubránění.Toť asi tak vše.Jestli do této slátaniny i přez její krásny vzhled chcete vložit své peníze pak to radši nedělějte.Také bych rád poslal vzkaz Ubisoftu.Děkuji vám tvůrci hry za zpackanou hru plnou bugů .Příště až se budete pokušet napodobit heroes 3 tak at ui je realné potvory spavnují a neze clovek vymydli ta 4 hodiny celou mapu ma max level a zbyva mu uz jen popravit neschopne UI nebo naopak si nezahraje vůbec jelikož UI ma prevahu 1000:1 .radši přebalte osvědčené Heroes 3 s jeho funkcemy a hratelnosti do nového kabátu nebo tuto serii ukončete jelikož banda packalů co stvořila Heroes of Might and Magic 7 si zaslouží jen jedno a to padáka.
Tak hrám to hneď od prvého dňa. Ťahy sú tak dlhé. Max 2 protivníci. Vadí mi, že keď zabijem súperovho hera tak jeho vlajočka na minimape ostane ešte pár ťahov dosť to pletie. Mestá by mohli spraviť tak aby bolo vidno v akej fázy rozostavania sa nachádza. Teraz to moc vidieť nieje. Ináč hra ide pekne. Nemám žiadne delo. Na i5 3.2ghz, 16gb ram a 750 gtx 2 gb to ide na full pri 1080p okolo 35 fps. Ako fanúšik série som rád že to už nieje ako 6ka.
Nový díl mi přijde řádně nedodělaný, interface je přímo hnusný.Ale největší problém vidím v rychlosti tahu AI. To je peklo, dá se hrát tak max proti dvěma až třemi protivníky, ani nastavení rychlosti pohybu AI na max. moc nepomůže. Půl minutová čekání už po prvním tahu? Tak si představte, jak hra vypadá s pěti kompy u konce hry... 80% času opravdu jen čučíte na progress bar, jak táhnout protivníci.Kdo má rád šestku, nechť u ní klidně zatím zůstane, kupovat nový díl se rozhodně v tuto chvíli nevyplatí, snad později...
"Kopka" je co? To je oficialni preklad? Nema to byt spis kobka?
Další chyby jako "vyvýjen" nebo "vládnocí" jedinci....
Necropole nemá střelce? A co lichové omg.. jinak ano, ai táhne pomalu, ale jde to částečně vyřešit nastavením rychlosti pohybu ai, hrát skirmish se 7 ai jsem vzdal po hodine.. Optimal jsou 2-3 ai. Hrát kampan jsem vzdal uz u HOMM3 a hraju pouze ve více lidech proti sobe nebo pc. Prijemna zmena je moznnost u kazde mapy si nastavit libovolne týmy, coz v predchozich dilech bylo pouze podle nastaveni mapy a neslo nekdy dat 2 humany proti 2 pc do teamu proti sobe, nyni jde a funguje. Kazda frakce ma nyni jednotky rozdelene na 2 a vy si muzete vybrat jen jednu, coz mi pride take fajn z hlediska nejake strategie..priklad necro.. bud "kosteny drak" nebo "grimm".. bugu jsem moc nenasel, nejvetsi bug je pro me maly pocet kroku, ktery hrdina ujde za kolo.. ja osobne davam 8/10, po odladení 9/10.. HOMM jsou nej tahovka a jedna vec navic, utoky do zad nyni delaji vetsi dmg 😉 jako u HOMM online..
Prosím o dodatečnou opravu chyb, kobka se píše s B a slovo "Nejzájímavěnší" vypadá opravdu zajímavě .. :-O
hmm ty dlouhe casy cekani na tahy protivnika by me odradily.. radsi si zahraju trojku
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.