Milovníci Solid Snakea můžou mít s MGS: Rising problémy

Milovníci Solid Snakea můžou mít s MGS: Rising problémy

Hra nepůjde ve šlépějích svých předchůdců, což někteří nemusí překousnout.

Hideo Kojima, tvůrce MGS série, v rozhovoru pro britský Official Playstation Magazine přiznal, že nemusí být MGS: Rising úplně pro každého. Problémy s hrou budou podle něj mít hlavně milovníci předchozích dílů, jež sázely na opatrnost a stealth prvky.

"Pokud někdo zbožňuje Snakea a přeje si tradiční stealth mechanizmy a tenhle způsob hry, pak může mít s Rising problémy," řekl Kojima. "Nicméně pro lidi, kteří jsou více otevření a rádi zkoušejí nové věci, by to problém být neměl."

"Raiden byl v MGS4 přijat velmi dobře a tento směr jsem chtěl v Rising udržet. Lidem, kterým připadal ve čtyřce sympatický, se bude pravděpodobně líbit i teď, ale je to spíše o osobním vkusu."

Nakonec se rozhodl obhájit přítomnost Raidena v MGS2. "Postava má svým způsobem představovat samotného hráče. Když chcete nováčkovi představit nějaké věci, musíte se naučit manipulovat se světem stejně jako hlavní hrdina."

"Snake byl starý zkušený veterán. Kdybychom ho do dvojky dali, noví hráči by se s ním neztotožnili. Proto jsme vytvořili Raidena."

Metal Gear Solid: Rising vyjde někdy v příštím roce pro PC, Xbox 360, Playstation 3 a PS Vita.

Zdroj: OPM UK

Určitě si přečtěte

Články odjinud