Tono
18. dubna 2020 • 19:51

A načo to komu bude? Ray... načo

Trooper68
10. března 2021 • 22:45

Hej ? A načo komu bude Minec... načo ???

stin
17. dubna 2020 • 21:28

Všechno je hranatý a kostičkový, ale světla a stíny jsou spojitý a kulatý.
- To je přece uplně špatně... vůbec to neladí se zbytkem.
- Ať klidně využijí RTX, ale světelné přechody nesmí být spojité.
- Kruhy kolem rozsvícených světel nesmí být kulaté.
- Dopadající stíny musí kopírovat předmět "pixelovatě" a taky stínový přechod nesmí být spojitý.

romanz
17. dubna 2020 • 21:21

no.. některý obrázky mi přijdou o dost hnusnější a kýčovitý než originál.. Zdá se že efekty úmyslně přepálili.
A pokud bude jen verze Win10 edition a ne java tak to stejně moc lidí hrát nebude.

LoWang
17. dubna 2020 • 11:47

Captain Sparklez uz to hrál a ukazoval rozdíly mezi RTX on a off. Viz zde
https://youtu.be/1TWfDiaBiOQ
Bohužel se mu to očividně dost sekalo a to měl RTX 2080 Ti! Tak teda nevím kdo z nás si to zahraje :-]A víte co je ještě větší prča? Borec udělal projekt Minecraft Ray tracing který jede i bez RTX a zdá se o dost rychleji :)
https://www.patreon.com/posts/some-info-about-257...Jinak samozřejmě asi známé staré shaders Mody, které sice nejsi úplně Ray tracing ale vypadá to dost podobně a Minecraft to má už roky, tak jen aby si někdo nemyslel že tohle je snad nějaká revoluce a Minecraft začne vypadat dobře jen díky nVidia ;)

Michal Maliarov
17. dubna 2020 • 12:00

My jsme to testovali na uvedeném modelu Zephyrusu s grafickou kartou RTX 2070 a neměli jsme žádné problémy, sekání ani jiné bugy. Takže jde pravděpodobně o konkrétní konfiguraci, případně možná externí problémy počítače samotného. Je ale jasné, že jde o betaverzi, tudíž problémy budou.

LoWang
17. dubna 2020 • 16:37

V jakém rozlišení vám to jelo? Captain Sparklez to neřekl a nebylo to tam nikde vidět tak nevím...

Michal Maliarov
17. dubna 2020 • 16:58

My to nechali na 1920 x 1080 bodů.

Adam
17. dubna 2020 • 10:13

Teda, neprijde mi to jako o tolik hezci nez mc se shadows.

JakubL
17. dubna 2020 • 7:11

Bohužel to je ta Win10 (Bedrock) eddition. Takže hezký na vyzkoušení, pokoukání a pak zase zpátky ke staré dobé Java Edition ;)
Btw jak tam je pořešený light level? Ten se dost důležitý pro herná mechaniky, hlavně spawnování monster. Ten je taky přepracovaný a odpovídá zobrazení?

Nargon
18. dubna 2020 • 6:51

Aha, tak to vysvětluje jak je to možné. Protože ray tracing je dostupný jen pro DirectX a java edice minecraftu běží v OpenGL. Já jsem si dlouho lámal hlavu, jak tu javu přepsali na DirectX a nebo žeby udělali raytracing i pro openGL? A ono ne, oni použili ten bazmek běžící v directx a který není v javě.

Aeyesi
18. dubna 2020 • 9:03

Tenhle článek je totální joke, Minecraft má mnohem mnohem propracovanější shadery s raytracingem už dávno. https://www.youtube.com/watch... to co nvidia předvadí se může jít zahrabat...

Nargon
18. dubna 2020 • 11:48

K tomu lze napsat jen to, že tohle není vůbec raytracing, tohle jsou jen obyčejné shadery. Jsou to odlišné technologie na zpracování světla. A bohužel shadery mají několik omezení. Například skrz shadery nelze udělat odraz částečně průhledného materiálu a je to vidět i na tom videu. Viz čas 3:21: https://ctrlv.cz/Gfjh zvýraznil jsem tam několik míst kde chybí odraz. Nejprve mě do očí praštil nether portál, proč v odraze není vidět ta fialová barva portálu? A když jsem to zvýrazňoval, tak jsem se všiml i těch dalších materiálů kolem, které opět nejsou vidět v odrazu. To je prostě to co shadery nikdy nedokážou, až raytracing.
P.S. A mě osobně se v minecraftu shadery vůbec nelíbí, minecraft pak ztrácí to kouzlo jednoduché grafiky.

Aeyesi
18. dubna 2020 • 9:08

Raytrycing není ničím vázanej, originální verze má podstatně propracovanější než tenhle rozmazanej hnus, nicméně divím se že to spousta lidí neví

Určitě si přečtěte

Články odjinud