Vrchní scénárista DICE se rozmluvil o příběhových detailech očekávaného projektu Mirrors Edge: Catalyst.
Mirror's Edge: Catalyst již od svého prvního traileru patří mezi nejočekávanější hry ze stáje EA, jež paradoxně nebyla s prodeji prvního dílu příliš spokojena. Každá informace ze zákulisí tak má v současné chvíli cenu zlata a jsme rádi, že alespoň příběhově hra dostává zřetelnější obrysy.
Vrchní scénárista Christofer Ermgard z DICE se znovu rozmluvil o tom, na jakém příběhovém pozadí bude vystavěno netrpělivě očekávané pokračování parkourové akce Mirror's Edge s podtitulem Catalyst.
Zminil se mimo jiné i o tom, že ačkoliv se ve hře budou vyskytovat stejně pojmenované postavy, známé z prvního dílu, tentokrát se budou
chovat zcela jinak a rovněž jejich charaktery budou odlišné. DICE se tak snaží prohloubit příběhové pozadí a proto údajně musí některé postavy značně poupravit.
Rovněž se rozhodli soustředit na postavu samotné Faith, která byla v jejich očích minule, sice mezi hráči oblíbená, ale charakterově velice plochá. V Catalyst ji tak představí jakožto skutečně živoucí osobu,
společně s níž budeme sledovat vývoj, jenž v rámci své cesty po střechách výškových budov Města i jejich interiérů podstoupí. Jak říká sám Ermgard: "Její charakterové vlastnosti vyvstávají na povrch. Hra je o její osobní pouti. Jistě,
je zde příběhové pozadí, v němž se Faith musí postavit proti utlačovatelům obyvatel Města, ale důležitější je, kým je na počátku a kým se posléze stává v rámci svého putování. Zpočátku se snad může jevit jako bezstarostnější, sobečtější a nevědoma si vlastní křehkosti, ale posléze si uvědomí,
že vše z toho jsou jen domněnky, což je změna, se kterou se snad někteří hráči budou moci ztotožnit."
Vydání hry je prozatím stanoveno na 23. února 2016 na PC, PS4 a Xbox One.