Ačkoli se mílovými kroky blíží vydání nového Microsoft Flight Simulatoru 2024, vývojáři ani zdaleka nezanedbávají majitele stávající verze. Ve čtvrtek 22. srpna vydali další aktualizaci, označenou jako World Update XVIII, která přináší podrobněji zpracované Německo, Rakousko a Švýcarsko.

Ačkoli se mílovými kroky blíží vydání nového Microsoft Flight Simulatoru 2024, vývojáři ani zdaleka nezanedbávají majitele stávající verze. Ve čtvrtek 22. srpna vydali další aktualizaci, označenou jako World Update XVIII, která přináší podrobněji zpracované Německo, Rakousko a Švýcarsko.

Tyto tři země jsou známé svou rozmanitou krajinou a architekturou, která nadchne každého cestovatele. Najdete zde dechberoucí Švýcarské Alpy, malebná horská jezera, rozsáhlé lesy, historické hrady a katedrály, ale také moderní architektonické skvosty. Virtuální piloti tak dostávají nekonečné možnosti k objevování, ať už je láká příroda nebo kultura. Každý kout tohoto regionu má co nabídnout, od poklidných vesnic až po rušná města plná historie i inovací.

Tyto tři země jsou známé svou rozmanitou krajinou a architekturou, která nadchne každého cestovatele. Najdete zde dechberoucí Švýcarské Alpy, malebná horská jezera, rozsáhlé lesy, historické hrady a katedrály, ale také moderní architektonické skvosty. Virtuální piloti tak dostávají nekonečné možnosti k objevování, ať už je láká příroda nebo kultura. Každý kout tohoto regionu má co nabídnout, od poklidných vesnic až po rušná města plná historie i inovací.

Tým vývojářů Microsoft Flight Simulatoru se spojil s firmami Bing Maps, Vexcel Imaging, Maxar Technologies, Gaya Simulations a Orbx Simulation Systems, aby zcela novým způsobem přenesli do virtuálního světa leteckého simulátoru skutečné Německo, Rakousko a Švýcarsko.

Tým vývojářů Microsoft Flight Simulatoru se spojil s firmami Bing Maps, Vexcel Imaging, Maxar Technologies, Gaya Simulations a Orbx Simulation Systems, aby zcela novým způsobem přenesli do virtuálního světa leteckého simulátoru skutečné Německo, Rakousko a Švýcarsko.

Tento update kombinuje nejnovější letecké snímky, digitální modely terénu, pokročilé modelování povrchu a ručně vytvořené zajímavé body a letiště. Díky tomu je možné prozkoumat tyto země v neuvěřitelných detailech a realističnosti, jakou dosud simulátor nenabízel.

Tento update kombinuje nejnovější letecké snímky, digitální modely terénu, pokročilé modelování povrchu a ručně vytvořené zajímavé body a letiště. Díky tomu je možné prozkoumat tyto země v neuvěřitelných detailech a realističnosti, jakou dosud simulátor nenabízel.

Těšit se můžete na deset podrobně zpracovaných měst, mezi nimiž najdete například Vídeň, Salzburg nebo Berlín. Většina Rakouska a části Německa a Švýcarska byly navíc vylepšeny novými digitálními modely terénu s rozlišením až jeden metr. Aktualizace zahrnuje také 116 bodů zájmu, jako jsou slavné památky, a tři ručně vymodelovaná letiště: v Salcburku (LOWS), Mnichově (EDDM) a Bernu (LSZB).

Těšit se můžete na deset podrobně zpracovaných měst, mezi nimiž najdete například Vídeň, Salzburg nebo Berlín. Většina Rakouska a části Německa a Švýcarska byly navíc vylepšeny novými digitálními modely terénu s rozlišením až jeden metr. Aktualizace zahrnuje také 116 bodů zájmu, jako jsou slavné památky, a tři ručně vymodelovaná letiště: v Salcburku (LOWS), Mnichově (EDDM) a Bernu (LSZB).

Aktualizace také přináší devět nových aktivit: tři průzkumné lety, tři výzvy k přistání a tři tzv. „bush tripy“. Průzkumné lety vás zavedou nad města Vídeň, Curych a Frankfurt. Ve výzvách k přistání si můžete vyzkoušet své pilotní dovednosti například s F/A-18E Super Hornet na německém letišti Peenemünde nebo s kluzákem DG Aviation LS8-18 na rakouském letišti Trieben. „Bush tripy“ pak propojují krásy celého regionu a zavedou vás na pobřeží Německa, do Švýcarska a Rakouska. Tyto aktivity nabízejí jedinečné a zábavné způsoby, jak si naplno užít aktualizované oblasti.

Aktualizace také přináší devět nových aktivit: tři průzkumné lety, tři výzvy k přistání a tři tzv. „bush tripy“. Průzkumné lety vás zavedou nad města Vídeň, Curych a Frankfurt. Ve výzvách k přistání si můžete vyzkoušet své pilotní dovednosti například s F/A-18E Super Hornet na německém letišti Peenemünde nebo s kluzákem DG Aviation LS8-18 na rakouském letišti Trieben. „Bush tripy“ pak propojují krásy celého regionu a zavedou vás na pobřeží Německa, do Švýcarska a Rakouska. Tyto aktivity nabízejí jedinečné a zábavné způsoby, jak si naplno užít aktualizované oblasti.

Aktualizace World Update XVIII pro Microsoft Flight Simulator, která zahrnuje Německo, Rakousko a Švýcarsko, je dostupná zcela zdarma všem majitelům tohoto simulátoru. Podmínkou k instalaci je verze 1.37.19.0 (nebo novější).

Aktualizace World Update XVIII pro Microsoft Flight Simulator, která zahrnuje Německo, Rakousko a Švýcarsko, je dostupná zcela zdarma všem majitelům tohoto simulátoru. Podmínkou k instalaci je verze 1.37.19.0 (nebo novější).

Další novinkou je lokální legenda, konkrétně balíček označený jako Local Legend 19, který přináší historický stroj Focke-Wulf Fw 200 Condor, jenž je považován za jedno z nejkrásnějších letadel v historii letectví. Čtyřmotorový celokovový jednoplošník se pyšnil velkým křídlem s vysokým poměrem stran, optimalizovaným pro lety ve vysokých výškách na dlouhé vzdálenosti.

Další novinkou je lokální legenda, konkrétně balíček označený jako Local Legend 19, který přináší historický stroj Focke-Wulf Fw 200 Condor, jenž je považován za jedno z nejkrásnějších letadel v historii letectví. Čtyřmotorový celokovový jednoplošník se pyšnil velkým křídlem s vysokým poměrem stran, optimalizovaným pro lety ve vysokých výškách na dlouhé vzdálenosti.

Letadlo mělo nehermetizovanou kabinu, standardní ocasní plochy a zatahovací podvozek. Fw 200 se stal ikonou letectví díky svému elegantnímu designu a technickým vlastnostem, díky nimž byl ideální pro dálkové lety. První prototyp byl označen jako Fw 200 V-1, přičemž „V“ znamenalo „Versuchsflugzeug“, což v němčině znamená „experimentální letadlo“. Pohon zajišťovaly čtyři motory Pratt & Whitney Hornet, každý o výkonu 875 koní.

Letadlo mělo nehermetizovanou kabinu, standardní ocasní plochy a zatahovací podvozek. Fw 200 se stal ikonou letectví díky svému elegantnímu designu a technickým vlastnostem, díky nimž byl ideální pro dálkové lety. První prototyp byl označen jako Fw 200 V-1, přičemž „V“ znamenalo „Versuchsflugzeug“, což v němčině znamená „experimentální letadlo“. Pohon zajišťovaly čtyři motory Pratt & Whitney Hornet, každý o výkonu 875 koní.

Prototyp Fw 200 V-1 poprvé vzlétl 27. července 1937 a dosáhl velkého úspěchu. V roce 1938 byl přejmenován na Fw 200 S-1, přičemž „S“ znamenalo „Sonder“, tedy „Speciální“. Letadlo bylo vybaveno dalšími palivovými nádržemi pro prodloužení doletu. 10. srpna 1938 vzlétlo z Berlína a bez přistání dorazilo do New Yorku za necelých 25 hodin. Tento let tehdy stanovil rekord v nejdelším letu letadlem.

Prototyp Fw 200 V-1 poprvé vzlétl 27. července 1937 a dosáhl velkého úspěchu. V roce 1938 byl přejmenován na Fw 200 S-1, přičemž „S“ znamenalo „Sonder“, tedy „Speciální“. Letadlo bylo vybaveno dalšími palivovými nádržemi pro prodloužení doletu. 10. srpna 1938 vzlétlo z Berlína a bez přistání dorazilo do New Yorku za necelých 25 hodin. Tento let tehdy stanovil rekord v nejdelším letu letadlem.

Druhý model Condoru, označený jako Fw 200 V-2 a pojmenovaný „Westfalen“, měl délku 23,8 metru, výšku 6 metrů a rozpětí křídel 32,96 metru. Byl poháněn čtyřmi motory BMW 132G, každý o výkonu 720 koní, které poháněly dvoulisté vrtule. Fw 200 V-2 měl dolet 3 540 kilometrů a cestovní rychlost 335 km/h.

Druhý model Condoru, označený jako Fw 200 V-2 a pojmenovaný „Westfalen“, měl délku 23,8 metru, výšku 6 metrů a rozpětí křídel 32,96 metru. Byl poháněn čtyřmi motory BMW 132G, každý o výkonu 720 koní, které poháněly dvoulisté vrtule. Fw 200 V-2 měl dolet 3 540 kilometrů a cestovní rychlost 335 km/h.

Focke-Wulf Fw 200 v Microsoft Flight Simulatoru je detailní a realistická rekonstrukce původního letounu. Piloti si mohou při letech po celém světě užít jeho působivý výkon a ladný design. Virtuální Condor je dostupný ve třech variantách zbarvení: Classic Passenger (černá), Classic Passenger (červená) a Classic Metallic.

Focke-Wulf Fw 200 v Microsoft Flight Simulatoru je detailní a realistická rekonstrukce původního letounu. Piloti si mohou při letech po celém světě užít jeho působivý výkon a ladný design. Virtuální Condor je dostupný ve třech variantách zbarvení: Classic Passenger (černá), Classic Passenger (červená) a Classic Metallic.

Na rozdíl od World Update nebývají Local Legends zdarma. Platí to i v tomto případě – pokud si budete chtít zalétat s letadlem Focke-Wulf Fw 200 Condor, budete si ho muset koupit. Naštěstí není příliš drahý – v rámci Marketplace ho pořídíte za 14,99 amerických dolarů, což je v přepočtu asi 340 Kč.

Na rozdíl od World Update nebývají Local Legends zdarma. Platí to i v tomto případě – pokud si budete chtít zalétat s letadlem Focke-Wulf Fw 200 Condor, budete si ho muset koupit. Naštěstí není příliš drahý – v rámci Marketplace ho pořídíte za 14,99 amerických dolarů, což je v přepočtu asi 340 Kč.

Tyto tři země jsou známé svou rozmanitou krajinou a architekturou, která nadchne každého cestovatele. Najdete zde dechberoucí Švýcarské Alpy, malebná horská jezera, rozsáhlé lesy, historické hrady a katedrály, ale také moderní architektonické skvosty. Virtuální piloti tak dostávají nekonečné možnosti k objevování, ať už je láká příroda nebo kultura. Každý kout tohoto regionu má co nabídnout, od poklidných vesnic až po rušná města plná historie i inovací.
Tým vývojářů Microsoft Flight Simulatoru se spojil s firmami Bing Maps, Vexcel Imaging, Maxar Technologies, Gaya Simulations a Orbx Simulation Systems, aby zcela novým způsobem přenesli do virtuálního světa leteckého simulátoru skutečné Německo, Rakousko a Švýcarsko.
Tento update kombinuje nejnovější letecké snímky, digitální modely terénu, pokročilé modelování povrchu a ručně vytvořené zajímavé body a letiště. Díky tomu je možné prozkoumat tyto země v neuvěřitelných detailech a realističnosti, jakou dosud simulátor nenabízel.
Těšit se můžete na deset podrobně zpracovaných měst, mezi nimiž najdete například Vídeň, Salzburg nebo Berlín. Většina Rakouska a části Německa a Švýcarska byly navíc vylepšeny novými digitálními modely terénu s rozlišením až jeden metr. Aktualizace zahrnuje také 116 bodů zájmu, jako jsou slavné památky, a tři ručně vymodelovaná letiště: v Salcburku (LOWS), Mnichově (EDDM) a Bernu (LSZB).
13
Fotogalerie

MS Flight Simulator přináší podrobně zpracované Německo, Rakousko, Švýcarsko a novou lokální legendu

Ačkoli se mílovými kroky blíží vydání nového Microsoft Flight Simulatoru 2024, vývojáři ani zdaleka nezanedbávají majitele stávající verze. Ve čtvrtek 22. srpna vydali další aktualizaci, označenou jako World Update XVIII, která přináší podrobněji zpracované Německo, Rakousko a Švýcarsko.

Tyto tři země jsou známé svou rozmanitou krajinou a architekturou, která nadchne každého cestovatele. Najdete zde dechberoucí Švýcarské Alpy, malebná horská jezera, rozsáhlé lesy, historické hrady a katedrály, ale také moderní architektonické skvosty. Virtuální piloti tak dostávají nekonečné možnosti k objevování, ať už je láká příroda nebo kultura. Každý kout tohoto regionu má co nabídnout, od poklidných vesnic až po rušná města plná historie i inovací.

MSFS World Update XVIII

Tým vývojářů Microsoft Flight Simulatoru se spojil s firmami Bing Maps, Vexcel Imaging, Maxar Technologies, Gaya Simulations a Orbx Simulation Systems, aby zcela novým způsobem přenesli do virtuálního světa leteckého simulátoru skutečné Německo, Rakousko a Švýcarsko.

MSFS World Update XVIII MSFS World Update XVIII

Tento update kombinuje nejnovější letecké snímky, digitální modely terénu, pokročilé modelování povrchu a ručně vytvořené zajímavé body a letiště. Díky tomu je možné prozkoumat tyto země v neuvěřitelných detailech a realističnosti, jakou dosud simulátor nenabízel.

Na co se můžete těšit?

Těšit se můžete na deset podrobně zpracovaných měst, mezi nimiž najdete například Vídeň, Salzburg nebo Berlín. Většina Rakouska a části Německa a Švýcarska byly navíc vylepšeny novými digitálními modely terénu s rozlišením až jeden metr. Aktualizace zahrnuje také 116 bodů zájmu, jako jsou slavné památky, a tři ručně vymodelovaná letiště: v Salcburku (LOWS), Mnichově (EDDM) a Bernu (LSZB).

Těšit se můžete například na deset podrobně zpracovaných měst Těšit se můžete například na deset podrobně zpracovaných měst

Aktualizace také přináší devět nových aktivit: tři průzkumné lety, tři výzvy k přistání a tři tzv. „bush tripy“. Průzkumné lety vás zavedou nad města Vídeň, Curych a Frankfurt. Ve výzvách k přistání si můžete vyzkoušet své pilotní dovednosti například s F/A-18E Super Hornet na německém letišti Peenemünde nebo s kluzákem DG Aviation LS8-18 na rakouském letišti Trieben. „Bush tripy“ pak propojují krásy celého regionu a zavedou vás na pobřeží Německa, do Švýcarska a Rakouska. Tyto aktivity nabízejí jedinečné a zábavné způsoby, jak si naplno užít aktualizované oblasti.

Aktualizace World Update XVIII pro Microsoft Flight Simulator, která zahrnuje Německo, Rakousko a Švýcarsko, je dostupná zcela zdarma všem majitelům tohoto simulátoru. Podmínkou k instalaci je verze 1.37.19.0 (nebo novější).

Lokální legenda: Focke-Wulf Fw 200 Condor

Další novinkou je lokální legenda, konkrétně balíček označený jako Local Legend 19, který přináší historický stroj Focke-Wulf Fw 200 Condor, jenž je považován za jedno z nejkrásnějších letadel v historii letectví. Čtyřmotorový celokovový jednoplošník se pyšnil velkým křídlem s vysokým poměrem stran, optimalizovaným pro lety ve vysokých výškách na dlouhé vzdálenosti.

Focke-Wulf Fw 200 Condor Focke-Wulf Fw 200 Condor

Letadlo mělo nehermetizovanou kabinu, standardní ocasní plochy a zatahovací podvozek. Fw 200 se stal ikonou letectví díky svému elegantnímu designu a technickým vlastnostem, díky nimž byl ideální pro dálkové lety. První prototyp byl označen jako Fw 200 V-1, přičemž „V“ znamenalo „Versuchsflugzeug“, což v němčině znamená „experimentální letadlo“. Pohon zajišťovaly čtyři motory Pratt & Whitney Hornet, každý o výkonu 875 koní.

Prototyp Fw 200 V-1 poprvé vzlétl 27. července 1937 a dosáhl velkého úspěchu. V roce 1938 byl přejmenován na Fw 200 S-1, přičemž „S“ znamenalo „Sonder“, tedy „Speciální“. Letadlo bylo vybaveno dalšími palivovými nádržemi pro prodloužení doletu. 10. srpna 1938 vzlétlo z Berlína a bez přistání dorazilo do New Yorku za necelých 25 hodin. Tento let tehdy stanovil rekord v nejdelším letu letadlem.

Legenda není zadarmo

Druhý model Condoru, označený jako Fw 200 V-2 a pojmenovaný „Westfalen“, měl délku 23,8 metru, výšku 6 metrů a rozpětí křídel 32,96 metru. Byl poháněn čtyřmi motory BMW 132G, každý o výkonu 720 koní, které poháněly dvoulisté vrtule. Fw 200 V-2 měl dolet 3 540 kilometrů a cestovní rychlost 335 km/h.

MSFS2020_FockeWulfCondor_Screenshot_01-scaled.jpgMSFS2020_FockeWulfCondor_Screenshot_02-scaled.jpgMSFS2020_FockeWulfCondor_Screenshot_04-scaled.jpg

Focke-Wulf Fw 200 v Microsoft Flight Simulatoru je detailní a realistická rekonstrukce původního letounu. Piloti si mohou při letech po celém světě užít jeho působivý výkon a ladný design. Virtuální Condor je dostupný ve třech variantách zbarvení: Classic Passenger (černá), Classic Passenger (červená) a Classic Metallic.

Focke-Wulf Fw 200 v Microsoft Flight Simulatoru je detailní a realistická rekonstrukce původního letounu Focke-Wulf Fw 200 v Microsoft Flight Simulatoru je detailní a realistická rekonstrukce původního letounu

Na rozdíl od World Update nebývají Local Legends zdarma. Platí to i v tomto případě – pokud si budete chtít zalétat s letadlem Focke-Wulf Fw 200 Condor, budete si ho muset koupit. Naštěstí není příliš drahý – v rámci Marketplace ho pořídíte za 14,99 amerických dolarů, což je v přepočtu asi 340 Kč.

Určitě si přečtěte

Články odjinud