Otazky zni takto: Myslite si, ze se nekdy v budoucnu prekona odpor ke hram dannym tim, ze u nich clovek sedi pred compem a busi do klavesnice, misto aby byl venku a sedel v hospode s kamarady? Lide sice tvrdi, ze herni prumysl roste, to je pravda, ale ciste z sociologickeho hlediska jsou hry stale na postaveni pred 30 lety - zadny vyvoj v postoji verejnosti a kritickem usudku. Pak bych se zeptal, zda vam nevadi, ze hry hrajou vetsinou 15 kluci a ne lide starsi, jako treba vy a jaky vyvoj predpovidate, zda je skuecne realne, aby v budoucnu byl prumerny vek hrace kolem 35 let. (i kdyz tento vek byva uvaden nekdy i nyni...cemuz se ovsem smeju).
Baví vás ještě po letech vaše práce? Jak se vám v ní líbí, je stereotypní, nebo naopak deláte každý den něco jiného?Co na vaši práci říká rodina? Chlubí se třeba synové tím, co jejich táta dělá? :)Kdybyste si mohl vybrat, dělal byste dnes něco jiného?Chystáte se letos na dovolenou? Případně jste na ní už byl? Jaká byla? Máte radši zimní (lyžování apod.), nebo v létě se válet u moře? :)Jaký herní magazín je váš nejoblíbenější?
Mel bych na pana Miksovskeho par otazek...1. Můžete popsat váš běžný den?2. Berete dnes, s odstupem casu, vstup do braze progamingu jako dobry tah? Vyplatilo se vam to?3. Hrajete vy sám počítačové hry? Jaké například?4. Pocitujete v progamingu rivalitu? Mam na mysli konkurencni E-sports...5. Dráhy, Fotolab, modeling... proc nyni zrovna progamers?
V rozhovoru s ředitelem Cauldronu máte chybu, Cauldron není autorem Spellforce, ale Spellcross.
Ufff, hezke faux pas - smaozrejme je to Spellcross, nevim na co jsem myslel, kdyz jsem psal ten perex. Diky za upozorneni, opraveno.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.