rob
14. října 2009 • 12:14

No nevím, hrál sem to, graficky sou auta nádheryný ale je to takový jak tam psal,auta se nechovají moc jako skutečná ale proč, protože nfs většinou hrajou takový ti antitalenti co neumí řídit, tudíž kdyby z toho udělali simulaci jako je například GTR 2 tak by se to tolik neprodávala ale mělo by to úroveň, mimochodem TDI motory by byly supr ve více hrách, například LeMans kde má R10 tdi mnoho titulů, a to samé 908 HDi ... nojo benzínům už odzvonilo i na závodních okruzích ...

Michal
18. září 2008 • 14:03

to co kecate v té recenzi je uplně blobost stačilo by si zahrát vicekrat to nfs ps a viděli byste že je to good jo a stěma barvama stačilo by si nastavit pixel shadery a dobrou gamma korekci a viděli byste jak tam sou dobře propracované barvy narozdil od nfs c je to totálně lepší hra ohodně větší simulace

Sepa
18. prosince 2007 • 12:36

Ja si zahral NFS Prostreet na XBOX 360 a nemam z toho tak spatnej dojem. Nevim jak se to chova na PC, ale na konzoli se to da ovladat celkem slusne.

bandaz
2. prosince 2007 • 23:18

s tím NFS porsche plně souhlasím ,,,jojoj to bylo svezeníčko

latura
28. listopadu 2007 • 18:18

nsf - děs a hrůza, plně souhlasim s autorem recenze... Pro mě byl posledni dobry díl nsf porsche...

latura
28. listopadu 2007 • 18:18

nsf - děs a hrůza, plně souhlasim s autorem recenze... Pro mě byl posledni dobry díl nsf porsche...

tofi
26. listopadu 2007 • 9:40

osobne jsem hral NFS od zacatku, vsechny dily, nektere vice, nektere nene poveden.
Taky jsem fandou NFS Porsche, a obcas si ho zahraji i dnes, a uznavam ze posledni dily jako Carbon staly pekne za prd, ale tento nejnovejsi dil jsem vcera nainstalovak a chvili hral a naraz koukam ze u to ho sedim do 2 do rana, takze chci jen rict ze me to docela oslovilo, takze myslim ze vase hodnoceni je docela krute, neni to tak spatny dil jak pisete. I kdyz na Forzu 2 nebo LFS to samozrejme nema, ale to taky neni cilem, NFS je vzdy bude arkada, pro pobaveni proste.

Ghost_Log
24. listopadu 2007 • 22:24

Velké zklamání pro mě. Nevím kde soudruzi udělali chybu, ale vypadá to, že tu hru dělal někdo kdo auto nikdy neřídil. V arkádě ale i v realitě je totiž dost důležitou věcí volant... to proto aby auto nepadalo z tratě jako neovladatelný kus železa na čtyřech kolech. Tady volant moc nepomáhá.

škoda, že to dopadlo takhle.

Dzosua
24. listopadu 2007 • 14:10

nfs byla moje prvni automobilova hra, hral jsem NFS a koukal, ze auto za sebou nechava smyky, v NFS II sem obdivaval trate a shool bus, volvo, bmw E39 a dalsi "tajna" auta, pecka. NFS III a dálková světla, tratě, auta, vše pecka, NFS IV, závody o vůz tratě, auta... NFS V, nejlepší!! Porsche miluju, blinkry, svetla, ladeni auta, snaha nerozbit si auto, abych ho nemusel opravovat vedla každého jezdce k fér závoďení a snaze o čistou jízdu, dodnes nepřekonana autová hra. NFS VI jsem neměl ani sílu instalovat po té co jsem je vyzkoušel, NFS VII pro mě byli znamením že se to snad časem zlepší, VIII byli vylepšeny předchozí díl. IX mě opět slibovala, že jednou, jednou to možná přijde, ale u dalších dvou dílu NFS arkady jsem ztratil i tu nejmenší špetku naděje. NFS je mrtvé. zkončilo. GTR, GTL, GTR2, WTCC, RACE 07 a GT5 jsou jasná volba pro každého komu není 8let, necumla Huba-buba a nehraje sipkovanou. NFS je SHIT. dávam objektivně 3/10, ale za to že zabili moje NFS -100/10 zmrdi. stejně tak dopadlo GTA ale to všichni víme

Martin
24. listopadu 2007 • 9:59

tiez sa musim pridat k vacsine... hral som demo ProStreet a vobec ma to teda nebavilo... najlepsi diel bol jednoznacne NFS Porsche a potom este Most Wanted. Tento tuning uz asi mnohych omrzel (mna teda ano). V EA by sa mohli nad tym zamysliet a prip. vytvorit nieco podobne ako bolo Porsche. Isto by sa naslo vela automobiliek, ktore maju peknu historiu, alebo spojit historiu hned niekolkych do jednej hry - tak 3, max 4...

PetrM
24. listopadu 2007 • 4:42

Tak to já budu drsnější - nejlepší díl téhle série byl NFS4 - High Stakes. Pak už to šlo jen s kopce.

Mikee
19. června 2008 • 11:47

moje rec:)
ne ze bych neuznaval petky jako kvalitni dil serie ale proste nfs4 meli ze vsech napadu serie to nejlepsi a..no proste sem u nich stravil dost casu:)

Tin
23. listopadu 2007 • 11:35

včem je vlastně problém. . .. myslím že možná by hra dostala i lepší hodnocní kdyby každy rok nevychazel jeden NFS titul a autoři proste nejakou dobu nechali hráče vyhladovět, takhle si EA na sebe šije sama bič až tyhle hry budou vzacnější tak z nich lidé budou i mnohem nadšenější.
možná bych i rád na PC zase jednou viděl něco jako Slipstream 5000
jo a nezapominat na split screen multiplayer

Carda
22. listopadu 2007 • 21:30

Nemůžu nesouhlasit s názorem recenzenta poněvač jsem neměl šanci si tuto hru zahrát (tedy zkoušel jsem to ale moje mašina to nechtěla "udejchat"), ale souhlasit s ním také nemůžu - rozhodně ne od člověka který považuje díly Undeground za šedou díru - to bylo povstání z popela celé herní série s novými možnostmi - v druhém díle k nim přibilo rozlehlé město (které vám zdá se tak chybí),pak tu byli Most Wanted - jen tak docela nechápu proč vám tak vadí model poškození v Pro Street když absurdní ničení policejních aut v Most Wanted (-podle všeho MW jste měl rád a já vcelku taky) vám příliš nevadilo, mno a potom tu byli Carbony - k mému potěšení jsme se dočkali i "Muscle Cars" - jenže mě už tady ježdění "navolno" příliš nebavilo a tak jsem startoval snad všechny závody z menu, a policie? v MW jsem si jí užil až až a tak jsem se spíše snažil se s ní v C nezdržovat - ale celkově vzato byli Carbony povedená hra ALE! každý už snad věděl že teď musí přijít něco nového - mno ale co? co vymýšlet když už jsme tu měli skoro vše? - výsledek této otázky máme teď na stole a myslím že absence města a policie - mno mě by rozhodně nechyběla!!

Alfa007
22. listopadu 2007 • 22:29

Něco nového ? Poslední díl, který doopravdy přinesl něco nového byl pravě NFS Porsche. (PS jsem nehrál, ale
ostatní nfs ano)
1) Jednalo se o unikátní nápad,téma, protože závodní hra s "historí" celé automobilky se moc často nevidí.
2) Slušný fyzikální model, každé auto se chovalo jinak (možná nejzajímavější f. model z celé série) - vzhledem
k "kariéře" testovacího jezdce byl na ledu sakrá znát rozdíl mezi náhonem na 2 a na 4 kola, stejně tak vzhledem k nutnosti plnit netriviální jízdy zručnosti, otočky ze zpětným rozjezdem a pod.
3) Poutavá kariéra, ne stylem "namachruj si svůj bourák", ale vyzkoušej většinu aut z celé produkce, což vzhledem k "unikátnosti chování" každého z nich a různým třídám smazávalo nudu, která z pozdějších dílů přímo čiší. (KineCZek : jo 1978 Turbo, to byl nářez)
Naučit se ovládat každý vůz chvíli dalo což do hry vnášelo právě důvod k hraní, (ne, že se svým bourákem "zase" vyhraju, ale zvládnu i tohle nazatáčející/plovoucí rychlé/pomalé auto (?), které sice není moje oblíbené, a vyhraju (?))
4) Policie, byla tu i když neměla tak mohutný význam v některých úkolech na čas dovedla docela potrápit.
5) Poškození, viz 4
6) Tuning, taktéž byl již zde a dokonce byl pro mnoho závodů nepostradatelný, jezdit ve špatných pneu v nevhodném terénu nebyl zrovna nejlepší nápad.
7) Městské i venkovní lokace pro ježdění a testovací dráha pro "ladiče".

Novější díly naopak z této nasazené laťky ubraly a namísto toho se začaly zabývat grafikou. Ale k čemu je, že si můžu na virtuálního "mazla" nalepit nálepku z playboye, když veškeré závodění se po "šoku" z nové grafiky a menu zvrhává ve stereotyp start-> cíl, nakup nový díl (součástku), start-> cíl, nakup nový díl, ....

sega.maniac
22. listopadu 2007 • 22:39

ProStreety sou v pohode, jen je tu kazdej radoby expert musi proste ztrhat aby byl "in", prej davam 2 z 10... To sou strasny zvasty.. V OXM pisou jednu zajimavou vec: "Zapomente na Need for Speed v nazvu a mate v celku dobrou zavodni hru" Nevim proc by hra nemohla mit napr. 8/10, je presne takova jakou sem ji cekal..a model poskozeni pusobi ve hre skvele. Sice mohla byt tezsi, ale co na tom.

???
23. listopadu 2007 • 11:25

ses debil je to sracka a basta vubec se to nepovedlo...

Nate
23. listopadu 2007 • 12:36

co takhle to vzit v porovnani se starsimi dily...ja bych dal 3ce a 5ce 9/10 (petka je sice lepsi, ale na 10 stale nema), HP2 a U tak 8/10 (U jen proto, ze to byllo neco novyho), U2 jen 7/10 (nehoraznej stereotyp a prehnana nutnost tuningu), MW a Carbon 6/10 (nuda, hrozny jizdni model, s volantem nehratelny, stereotyp)...mno a pro street? je lepsi jak posledni dva dily, ale na HP2 nema, to byla spravna arkada...takte 7/10

tot muj nazor, ale dat pro street 8/10 je blbost, hlavne v porovnani s jinejma hrama se stejnym hodnocenim

Wolfer
30. listopadu 2007 • 23:11

Já se teda necejtim "in", když narovniu řeknu, že je nějaká hra sračka... Spíše bych řekl, že jsi toho moc z NFS a nebo jinejch závodních sérií moc nehrál, když by jsi dal Pro Street 8/10...

Laco
22. listopadu 2007 • 11:17

A kedy staly Need for Speed za volaco ? Co mi pamat staci, tak vzdy to boli komercne sracky, ostatne tak ako vsetko od EA.Nemozem povedat ze som prekvapeny, nech si vezmu priklad z Project Gotham Racing. Tak sa robia arkadove zavody...

Eso Rimmer
22. listopadu 2007 • 12:19

To, že je něco komerční sračka může kdokoliv říct o čemkoliv, protože všechny hry jsou dělané pro peníze. Teda snad až na freeware. :) Podlě mě byly skvělé NFS 1, NFS Porsche a pak ještě Underground 1. Když jsem z povinnosti stáhl demo NFS Pro Streed a spustil ho, tak jsem se jen osypal a hned to smazal. PGR4 a Sega Rally jsou pro mě osobně jedničky.

Eso Rimmer
22. listopadu 2007 • 12:20

Pro Street je evidentně hra dělaná američanama pro američany, takže není divu, že je takové jaké je.

Dritzzt, Dritzzt
22. listopadu 2007 • 9:20

Konečně se někdo nebojí říct, jak to je

KineCZek, KineCZek
22. listopadu 2007 • 7:20

Je to bohuzel smutne, ale je to tak. Poslednim dilem NFS, ktery alespon za neco stal, bylo Most Wanted ... a NFS5 asi zustane nejlepsim dilem serie az do konce veku. Upgrady nebyly klikaci, auta nebyla nerizenymi strelami, ale osobitymi celky, z nich kazdy mel SVUJ STYL ovladani ( 1978 3,3L Turbo ... znalci zavzpominaji ... )

Dnes je jeden fyzikalni model, ktery i sam o sobe je zprzneny, ale zato se podle nej chovaji vsechna auta. At je to GTI, nebo 911. Ostuda, ostuda, ostuda. A trate? NFS5 si dodnes obcas pustim, MW obcas taky. Oboje mam nainstalovane. Tenhle blaf sel smazat vecer tehoz dne, kdy jsem jej v poledne nainstaloval...

Osobni hodnoceni od me osoby ... 3,7 z deseti ... vic ani mrk.

Ryba
22. listopadu 2007 • 9:42

Je to fakt. já dávám 2 z 10. Už jen to demo mně přesvědčilo o nepovedenosti. A tak nebudu hru ani instalovat. ztráta času a místa HD

Stanley
22. listopadu 2007 • 7:14

Teda pane recenzente chválim . Lepší recenze na pro street se už určitě neobjeví. Konečně se našel někdo kdo vidí stejný minusy jako já a mý kolegové. Vždyt tohle vůbec není závodní hra, když čtu diskuse na jiných webech nechápu jak to můžou chválit. Když pominu tu naprosto nejhorší ne-ovladatelnost vozidla, dostanu se k modelu poškození........ten je maximálně slabej, kdyby tomu nedělali aspon takovou reklamu. Tahle hra by v ovladatelnosti a pokročilosti mohla konkurovat možná tak SW: Racer, s tim rozdílem že tam se ty vesmírny vozítka takhle chovat můžou :D.

Určitě si přečtěte

Články odjinud