Nejdřív Starcraft 2, až poté další Warcraft

Server GameDaily BIZ zveřejnil střípky z rozhovoru s Robem Pardem, viceprezidentem herního designu společnosti Blizzard, z něhož lze vyvodit několik zajímavých závěrů. Interview se v první části věnovalo v současné době nejhranějšímu MMORPG World of Warcraft a plánům společnosti na další online projekty. Ty se dle Parda v žádném případě nevydají na konzole a neexistuje ani naděje, aby na herní skříňky zavítala portace WoW. „WoW nebyl nikdy navržen pro konzole a pro nás by jeho konvertování představovalo herkulovskou námahu, jež by nás jen odvedla od možnosti pilně se starat o naše zákazníky,“ říká Rob a dodává, že PC zůstává stále lukrativní platformou pro všechna MMORPG. Stačí se podívat, kolik kanceláří je vybaveno pracovním počítačem, na nějž stačí nainstalovat hru.


Další zajímavostí je, že Blizzard plánuje dále rozvíjet svůj svět Warcraftu, místo aby se pouštěl do prozkoumávání nových vod. Nový díl fantasy ságy je v dlouhodobém plánu, nicméně společnost na něm nezačne pracovat dříve, než dokončí Starcraft 2.

Zdroj: GameDaily BIZ

Určitě si přečtěte

Články odjinud