Podle Phila Harrisona, vice prezidenta MIcrosoftu, není důležité, jestli ta nebo ona konzole má více paměti a silnější procesor. Důležité je mít na konzoli k dostání ty nejlepší hry.
Základem dobrého prodeje tak není výkon, ale především různorodost herní nabídky. Na druhou stranu s tím ale bývá někdy poněkud problém, protože právě u konzole Xbox One je vyvíjení her zatím trochu obtížné. Nová konzole totiž ještě nemá dokončený systém a výkon stroje není uzamčen, tím pádem se může zvýšit takt u CPU nebo GPU, jak se ostatně již stalo. Neustále se měnící specifikace a ovladače rozhodně nejsou pro vývojáře pozitivní.
"U každé platformy, na které jsem se podílel, si někdo vždy řekl 'ale tahle má více gigaflopů a teraflopů', nakonec to ale vůbec není důležité," nechal se slyšet Harrison. "Je to o tom mít na platformě ty nejlepší hry a nejúžasnější zážitky, a Xbox One má v tomto ohledu očividně navrch."
Proto je podle Harrisona zbytečné nyní dělat závěry, zda je lepší ta nebo ona konzole, když ještě bude pěkně dlouhou dobu trvat, než se trh nové generace stabilizuje. Tak nebo tak, vždy záleží na tom, jaké hry budou na konzoli k dostání. Co si o tom myslíte vy? Rozhodujete se podle drobných rozdílu ve specifikacích nebo vybíráte tu konzoli, na kterou jsou ty nejlepší hry?
Zdroj: Edge