Hlavní manažer Nintendo UK David Yarnton ve svém vyjádření pro MCV prohlásil, že Nintendo se neobrací k tzv. hardcore hráčům zády, že „core“ tituly, jak nazývá náročnější a dospělejší hry, stráví ve vývoji více času.

„Jednoduše to není pravda, Nintendo nikdy neztratilo zájem o pravé hráče,“ říká Yarnton. „Nintendo by rádo přineslo úsměvy do tolika různých tváří, snažíme se tedy spíše vytvářet mainstreamové hry a oslovit tak širší okruh lidí. Nikdy jsme nechtěli zanedbat pravé hráče. Stále pracujeme na vývoji populárních „hardcore“ her, ale bohužel to trvá okolo dvou až tří let,“. Yarnton pokračuje: „Tyto hry nejsou přípraveny k vypuštění, ale usilovně na nich pracují početné týmy vývojářů.“

Yarton také poukazuje na fakt, že Super Smash Bros. Brawl, Mario Kart Wii a Wario Land: Shake Dimension jsou jasnými příklady „core“ her. Říká však také, že je zde velké množství her, které má přijít od 3rd party vývojářů. Rozhodně bude zajímavé sledovat, jak nás Nintendo má v plánu překvapit.