Diwiak
29. 8. 2016 • 12:05

Po mesiaci od vydania instalovat amaterske mody aby hra bavila tak to je dost smutne.. zase jeden prepaleny neuspesny hype :-/

Firen
27. 8. 2016 • 11:56

Mně by zajimalo jestli do tech statistik jsou i zahrnuti ty co hraji na ps4 mne to třebas bavi na ps4 ..

asdsada
27. 8. 2016 • 21:39

Samozrejme na PS4 NMS slavi uspechy a porad to tam dle Sony stats hraje pres 100k lidi.
u PC verze to proste 99% lidi do 2hodin vratilo a soslopirat werzi, proto ten pad na steamdb

Nargon
26. 8. 2016 • 15:55

Mě se hra NMS zase nezdá až tak špatná. Procedurálně generovaný svět je podle mého dobrý základ pro hru. Ovšem u NMS je problém, že procedurálně generovaný svět je jediný obsah hry. Protože proč chodit na planety? jasně natěžit nějaké suroviny aby se dali prodat. Jenže co s penězmi? když už máte vše na max a není nic za co je utrácet. To pak už ani nechcete chodit na planetu a vidět tam stále stejnou rostlinu jen s trochu jiným odstínem barvy. A nemáte co dělat, protože jediný obsah hry vlastně nevyužijete. Přitom by úplně stačilo aby tam byl nějaký další obsah. Například možnost použít suroviny a postavit nějakou budovu/vesmírnou stanici/vesmírnou loď apod. Nebo že nějaké věci nevycraftíte v ruce ale potřebujete na to nějakou továrnu, kterou si opět postavíte ze surovin. Mít například vlastní flotilu lodí, kam budete ukládat veškerý natěžený materiál. Budete se muset starat aby lodě fungovali a měli palivo apod. Případně takový trochu MMO, tj to co tam postavíte, např budovu na planetě, tak ostatní hráči kteří se na tu planetu náhodou dostanou tak budou moci tu budovu nalézt a prozkoumat.Jak jsem řekl NMS je dobrý "základ" pro hru, ale chce to tam přidat ten herní obsah.

Vluk3s
26. 8. 2016 • 21:40

tahle hra by se mela spojit s Bordelands...................

thegrid
26. 8. 2016 • 9:39

Podle videa to vypadá zajímavě, střílet do koulí tyo.

Seph
25. 8. 2016 • 22:33

Rekl bych, ze to bude jak s Minecraftem. Zakladni hra velice rychle omrzi, ale za rok uz tam komunita vytvori slusny multiplayer, staveni zakladen, vesmirne bitvy a vubec cokoliv co vas napadne, kdyz si reknete, co by jste chteli v takove hre mit.
Kazdopadne s cenou to prehnali..

M.
26. 8. 2016 • 9:11

Cokoliv co vás napadne a každá položka bude dlc za 400,-
Enjoy 😃

Jan Polášek
26. 8. 2016 • 15:19

Já naopak pochybuju, že se vytvoří uživatelská základna, v dnešní době se ke hrám nikdo moc nevrací, pokud teda nejsou v early access (což NMS mělo být, protože to prostě není hotový produkt), kdy se člověk alespoň sem tam podívá, co je nového.

Burny
25. 8. 2016 • 19:38

Jenom pristání na každy planetě by zabralo 1,2 trilionů let ne 536 milionů 😉

hummer
25. 8. 2016 • 19:03

Minecraft s vesmírem a 1/10 možnosti co dělat za 60€?

Jan Polášek
26. 8. 2016 • 15:22

Minecraft bych k NMS nepřirovnával. Minecraft měl už v pozdějších alpha verzích výrazně víc obsahu než NMS. Dokonce i hodně pochybnej world generation algoritmus v alphě Minecraftu byl lepší než ten v NMS, k tomu ještě výrazně propracovanější crafting atd.

LaFleur
25. 8. 2016 • 18:33

No a pak je tu Overwatch, kterej má za 2 měsíce 15 milionů hráčů a stále to roste :P

xero
25. 8. 2016 • 18:30

hraju kazdy den jak magor a nikdy nepprestanu!

Woot
25. 8. 2016 • 14:47

Taky se není čemu divit, kdo by chtěl Space Farming Silmulator za 1300 Kč... Vždyť je to k smíchu.

Wesi
25. 8. 2016 • 17:53

Njn cena to zabíjí především a zbytečný hype okolo. Jinak co se týče technologie tak hodně zajímavé, a celý to má cca 6GB což je obdivuhodné.

Jan Polášek
26. 8. 2016 • 15:14

Tak to největší na hrách bývají textury a ty jsou v NMS dost chabé.

rr-zz
8. 9. 2016 • 1:35

no a navíc podobná a taky procedurálně generovaná hra Elite z 80tých let minulého tisíciletí na ZX Spectru měla míň než 48kB, takže o čem se tu bavíme ??? (o krásné grafice prostě hratelnost není...)

Určitě si přečtěte

Články odjinud