I když se EA snažilo průšvih jménem Battlefield 2042 po vydání zachránit, tento díl zůstává v historii celé série zapsaný jako jeden z nejhorších. Budoucí díly se mají v reakci na tento neúspěch výrazně změnit. I když zatím nevíme, co konkrétně to znamená, tak nám napověděl jeden z inzerátů studia Ripple Effect, dříve známého jako DICE LA. Hledá se vývojář na vedoucí pozici týmu VFX, který má vytvořit tu nejrealističtější destrukci prostředí.
Ničení celých budov bylo ještě před pár díly poznávacím znamením série Battlefield. Místo toho, aby tento prvek tvůrci dále posouvali, šli ale spíš opačným směrem. Nyní se tedy očividně zkoušejí vrátit k tomu, co hráče bavilo u starších dílů. Novou destrukci bychom měli vidět přímo v multiplayeru. Studio Ripple Effect totiž pracuje právě na části pro více hráčů.
Nový Battlefield se ale neobejde ani bez kampaně. Na té má pracovat nově založené studio Ridgeline Games pod vedením Marcuse Lehta, spoluautora značky Halo. Jelikož se stále hledají členové do týmu, tak je vcelku jasné, že více informací se o dalším díle jen tak nedozvíme. Každopádně stále platí dříve pronesená slova, že další Battlefieldy se mají změnit. Tomu má pomoci i Vince Zampella z Respawn Entertainment, který má od konce roku 2022 nad značkou dohled.
Zdroj: VGC