Victor CZ
23. 3. 2022 • 22:08

A přivítejte Shodan ....Neměl System Shock vznikat původně na Unity enginu ? ...Animace pěkná .Staticky v detailu je skoro nerozeznatelná od reality .V animaci je vidět zpomalený pohyb vlasů i celková topornost těch několika pohybů .
Co mne ovšem praštilo do očí hned byla světelná aura nebo spíš ambient occlusion s nevhodným filtrem kolem postavy ....

half life
23. 3. 2022 • 15:21

Je tá žena mŕtva alebo neexistujúca? A je v tom vôbec rozdiel?

Emil Pastelka
25. 3. 2022 • 13:05

To je zajímavá otázka. Je-li mrtvá, pak existuje (ve formě mrtvoly). Pokud neexistuje, pak o ní nelze hovořit a rovněž použít spojení "je neexistující", protože se obě slova vzájemně vylučují (je/není).
V případě této technologické demonstrace se jedná o vyobrazení připomínající ženu. Možná existuje její digitální předloha a možná že už nežije. Samotný předmět nemá vlastní "já" ani fyzickou formu, proto můžeme hovořit o "virtuální existenci bez možnosti potvrzení skutečnosti" - tedy podobně, jako o předmětu většiny náboženství.
Z toho plyne, že daná forma existuje primárně ve vaší mysli a má takové vlastnosti, jaké ji přisoudíte.

Anton Nevesely (balki01)
22. 3. 2022 • 20:01

Tá žena je vo videu je krásna. Ale zároveň je strašne creepy ako laura palmer v black lodge. Ešte by to inžinieri v Unity mali doladiť, aby tie postavy nepôsobi ako masoví vrahovia.

Emil Pastelka
22. 3. 2022 • 22:48

Jsou to první krůčky. Například v Unreal Engine 5 je ten Keanu v úvodu (aktuálně starý) docela povedený. Později je to už poznat, ale ten začátek... https://www.youtube.com/watch...

Jozef Kostelansky
22. 3. 2022 • 17:44

Největší problém bude vždy s očima. Oči jsou brána do duše člověka. Ale jak vytvoříte pomocí počítače lidské "já"? I tahle ženská má nepřítomný pohled jako nějaká nebo nějaké? zombie...

peter.mlich
22. 3. 2022 • 16:02

Hm, nic moc. Clovek si hnedka vsimne, ze neni neco v poradku. Ale na hru je to skvely vysledek.
- Prvni, co si vsimnete, jsou takove trhane pohyby. Okamzite instinkty varuji, pozor, asi je na drogach nebo ma nervy na pochodu, neni neco v poradku.
- Dale cloveka upouta, ze se na ni nic nepohybuje.
- A hned na to se zamerite na oci a ma az neprirozene rozsirene zornicky, ktere se nikam nekoukaji. Jakoze, bezne clovek sleduje pohyby v okoli nebo te figurky nebo vlastni pohyby. Litaji kolem kruhy, ktere nevyvolavaji poryvy vetru, reakce ras, vicek proti prachu, zornicek. Nehne ani brvou. Umi kamennou tvar dokonale a nic ji nevyrusi :)
- Pak si vsimnete neprirozenych barev. Ale s dnesnimi rtenkami to az tak prekvapive neni. Spis u starsi zeny ano. Instikty mne hned varuji, ze pani je mozna nemocna a ma natekly oblicej. O to vic se clovek na ni soustredi a snazi se zjistit, co je spatne.Ale, jak rikam, na hru, vynikajici. Sice to vypada divne, kdyz se lide pohybuji divne. To davam prednost radeji fiktivni postave, tam si na prirozenost zvyknu snaz. Pekne, co dnes grafika dokaze.

quick100
22. 3. 2022 • 16:17

Tak zrovna ty oči jsou podle mne majstrštyk. Že se "nikam" nekoukají je podle mne záměr a působí gradaci děje celého dema. Když pak na konci upře pohled do "kamery", tak má sílu.

Enfo
22. 3. 2022 • 14:11

No konečne engine na poriadne porno

peter.mlich
22. 3. 2022 • 16:03

Hm, to moc neznas erotickych her :)

Karel30
22. 3. 2022 • 18:51

Jaké nejlepší byste jmenoval? Čistě pro akademické účely 😃

Victor CZ
23. 3. 2022 • 21:58

Lula : Thé wet vempire stříkec back online😂

dpcstb
22. 3. 2022 • 13:39

a co fyzika? ked jej dam facku, zacne na mna skriekat ze ma uda a vezme deti k matke?

Enfo
22. 3. 2022 • 14:11
host
22. 3. 2022 • 23:14

a co to má společné s fyzikou? To je sociální interakce a ne fyzika !

dpcstb
23. 3. 2022 • 6:37

vsetko je fyzika. ked mrkne okom, tak musi mat masa zotrvacnost, elasticitu, prenos sil ako realne oko, inak to nebude vyzerat ako oko, ale iba oko vytvorene v pocitaci nejakym potetovanym lgbt+ osobou

Pan Vesmira
23. 3. 2022 • 9:20

super. preco nie ortoped, strojar mechanik, alebo biomechanik?
co s tym maju animatori? to co popisujes je zalezitost sw a rendereru

Pan Vesmira
23. 3. 2022 • 9:21

mas predstavu aka fyzika sa studuje na vs?

jinej Michal
24. 3. 2022 • 7:03

Prosim, rozvin to. Rad se necham poucit.

host
22. 3. 2022 • 11:46

Pěkný o tom žádná ( vlasy vypadají super ) Jen mimika obličeje je pořád taková strnulá až gumová. Na tom by měli ještě za makat, ale budoucnost je bude krásná 🙂 ( minimálně co se týká her )

dpcstb
22. 3. 2022 • 13:39
5h1nj1
22. 3. 2022 • 11:45

Moc pekne. Ale na te animaci je to porad poznat. Pohyb je divny, neprirozeny.

Aleš Příhoda
22. 3. 2022 • 13:05

Bojím se doby, kdy to poznat nepůjde 😉

dpcstb
22. 3. 2022 • 13:41

kym nebudu animatori aj fyzici, realne to nebude

Drobeczech
22. 3. 2022 • 16:39

Animatori ale fyzici vetsinou jsou…

dpcstb
22. 3. 2022 • 17:32

podla velmi slabych vysledkov v hrach alebo filmoch si dovolim uspesne pochybovat

mojda
22. 3. 2022 • 18:29

Od té doby, co animátoři neumí pořádně kreslit (nechtějí, nebaví je to a nebo to bohužel ani pořádně neumí - mám na mysli klasickou kresbu a studii figury), tak nechápou lidskou figuru a anatomii. Na přelomu milénia se i na akademiích upouštělo od klasické kresby a to je výsledek. Software udělá hodně, ale pochopení problému musí mít buď člověk v sobě (talent) a nebo se to musí naučit. I géniové se cvičili v kresbě, aby opravdu pochopili pohyb a skutečnost a pak ji přetvářeli dál. Ghirlandaio měl pro své žáky (byl mezi nimi i mladičký Michelangelo) ve svém ateliéru už na konci 15.st. důležité motto na zdi - "kreslete".

Pan Vesmira
22. 3. 2022 • 21:16

preco by mali byt animatori fyzici?
ty o tom vela nevies, ze?

Emil Pastelka
22. 3. 2022 • 22:45

Přečtěte si, jak vznikala animace černé díry ve filmu Interstellar. Samozřejmě ne každý animátor musí být "fyzik", ale rozhodně není pravda, že by o chování okolí, mechanice a světle nevěděli nic, či dané jevy nechápali. A teď se nebavme o nějaké základní domácí animaci, ale o profesionálním standardu.
Takový film The Lego Movie je krásným příkladem dokonalé práce se světlem. Většina diváků si dodnes myslí, že to je stop motion.

Pan Vesmira
23. 3. 2022 • 0:05

interstellar a lego movie uplne mimo temy.
este raz: preco by mal byt animator, clovek, co dava do pohybu nejake digitalne modely, mal byt FYZIK?

Victor CZ
23. 3. 2022 • 21:51

Nemá být fyzik ale má ctít fyzikální zákony ...viz to světlo .Bez vnímání světla a lomu paprsků se budeš vždy spoléhat na cizí algoritmy alefotorealismu v kresbě nedosáhneš ....( Nevadí Cartoon a Marvell taky berou ;) )

Pan Vesmira
23. 3. 2022 • 23:09

fyzikalne zakony sa nemaju ctit ale simulovat. od toho je sw.
to si jako kazdy animator ma pisat vlastne alogiritmy?
wtf

jinej Michal
24. 3. 2022 • 6:24

Trosku mi to pripomina dve poucky
1) hloupemu kazdy hloupy a 2) vsak si to najdes na google.

dpcstb
23. 3. 2022 • 6:29

aby nevznikali impotentne animacie? ty asi vela nevies o realnom svete. ak simulujem realny svet, musi to nie iba vyzerat dobre, ale sa to aj dobre hybat. a pre toto 3d dizajneri zjavne ziadny cit nemaju, pretoze tie animatcie vzdy vyzeraju hrozne, aj ked uz davno bolo mozne aby to vyzeralo dobre

Pan Vesmira
23. 3. 2022 • 9:17

vobec netusis o com pises

dpcstb
23. 3. 2022 • 11:23
babu
23. 3. 2022 • 15:20

Na to, aby si vytvoril kvalitnú animáciu, nepotrebuješ študovať fyziku, to je nezmysel. Potrebuješ mať rozvinutý cit pre pohyb. Alebo, ak chceš ísť cestou totálneho realizmu animácie musíš mať kvalitnú motion capturing technológiu. To je niečo, čo limitujú technológie a rozpočet. Ale ani všetky fyzikálne znalosti sveta ti nepomôžu urobiť lepšiu animáciu.

Victor CZ
23. 3. 2022 • 21:52

Rag doll baby 😂

dpcstb
27. 3. 2022 • 7:05

akurat vyzera zeten cit pre pohyb nema nikto, pretoze i v drahych filmoch tie animacie vyzeraju zle, neprirodzene. pretoze nereflektuju realitu

Určitě si přečtěte

Články odjinud