Již příští týden proběhne v Uherském Hradišti první ročník Game Developers Session, což je akce určená především pro české a slovenské herní vývojáře a pro ty, kteří se zajímají o tvorbu počítačových her obecně a problematiku s tímto tématem související. Na několika následujících řádcích bychom vás proto rádi seznámili s programem celé akce.
Pátek 4.7. 2003
Pátek bude volnějším, rozjezdovým dnem celé akce, jelikož hlavní část programu je naplánována na sobotu.
16: 00 – Začátek akce - od této hodiny mohou přijíždět týmy a jednotlivci, bude provedena jejich registrace, budou seznámeni se všemi technickými informacemi apod.
19:00 – 19:15 - Slavnostní zahájení GDS 2003 – v tuto dobu proběhne oficiální zahájení akce
19:15 – 21:00 - Prezentace týmů a jejich her – krátká prezentace týmů, které budou mít chuť blíže představit své projekty ostatním vývojářům (z týmů jmenujme například PUPworX, PodVlivem Software, Dream Cinema, Real Idea a další).
21:00 - ??? - Volná zábava – možnost debatovat s ostatními, zahrát si nějaké hry po síti lan nebo se zúčastnit paralelně probíhající techno party.
Sobota 5.7.2003
Hlavní den celého třídenního setkání vývojářů. V tento den budou probíhat všechny přednášky a „dílny“ (pojem převzatý z divadelní branže - jeden vývojář s odpovídajícími zkušenostmi vede skupinku méně zkušených lidí a společně vytvoří nějaký projekt a přitom se přiučí nějaké věci z dané oblasti).
10:00 - 16:15 Přednášky:
10:00 – 10:30 - On-line hry – problematika vývoje on-line systémů, vývoj Monarchie, trendy v této oblasti (Al!en)
10:30 – 11:15 - Opravdu se chcete stát profesionálem? (Martin Klíma - Altar Interactive)
11:15 – 12:00 - Možnosti distribuce nezávislých her, teorie a praxe fungování nezávislého týmu (SleeepTeam Labs)
12:00 - 13:15 - přestávka na oběd
13:15 – 13:45 - Architektura, návrh a implementace 3D enginů, grafické karty (Komat)
13:45 – 14:15 - Modelování v Rhinu (Tykew)
14:15 – 14:45 - Využití animačních nástrojů systému Character Studio 3 (powermac)
14:45 – 15:15 - Optimalizace, využití assembleru (Fila)
15:15 – 16:15 - Vývoj AAA titulu, diskuse (Illusion Softworks)
17:00 - 20:00 Dílny:
- Ilustrace a grafické styly pro hry (Chittaprassat)
- Úvod do OpenGL aneb můj první trojúhelník (Semo)
- Architektura Monarchie, návrh systému, game design, vše spíše formou diskusí (Al!en)
21:00 - Joystick Českých her - vyhlášení výsledků prvního ročníku soutěže a předání věcných cen vítězům. po něm následuje opět volná zábava a případná lan-party.
Neděle 6.7.
10:00 - 13:00 Dílny:- Modelování v Rhinu, render Brazil, triky se světlem v MAXovi - podle přání (Tek Eh Lech)
- Úvod do fyzikálních modelů, ukázka na autech (Fila)
- Úvod do programování prostorového zvuku s FMODem (Brežněv)
13:00 - Konec srazu. Představení produktů dílen, rozloučení.Má-li někdo z vás zájem se akce se osobně zúčastnit či přihlásit svou hru do Joysticku, ještě je do 1.7. možnost.
Pro více informací o Game Developers Session 2003 navštivte
http://sraz.ceskehry.cz.
Pro více informací o soutěži Joystick Českých Her navštivte
http://www.ceskehry.cz/index.php?id=joystick.