Z mé zkušenosti ta nevyvážená obtížnost jde často na vrub příliš jednostranně zaměřené postavy a mnohdy spíš než změna wt pomůže úprava skillů a vybavení (ale na nejvyšších wt je možná situace zase jiná).Jinak že je víc povolání než míst v coopu je celkem běžné a třeba v Diablo 3 se nad tím člověk ani moc nepozastaví.
S tou nevyvazenosti mate castecne pravdu. Na druhou stranu je treba se taky zamyslet nad tim, jaky smysl pak ma nabidka vybaveni a skillu pro danou class, kdyz to ve vysledku jde hrat jen s malou casti skillu a vybaveni. (Nepopiram, ze naladit to opravdu dobre byva pro vyvojovy tym pekna fuska a ne vzdy se to povede stoprocentne. Ale taky to neni duvod na to ladeni uplne rezignovat.)
Asi jsem to napsal špatně - ty problémy s pocitem nevyvážé obtížnosti mohou vznikat tak, že se hráči drží nějaké konkrétní výbavy a skillů, se kterou v nějakém okamžiku drtí nepřátele. Pak se ale dostanou do místa, kde už ta kombinace nefunguje, a místo změny strategie, skillů a výbavy přichází frustrace a snížení obtížnosti.Ono to jde hrát s pár skilly, ale místy je to pak prostě těžké. Hra použití víc skillů odměňuje odemykáním kosmetických věcí, ale vyloženě člověka nenavede, aby je měnil podle situace.
Nic originalni, zadny pribeh, meh grafika, a po odstraneni potizi 8/10 ? A s potizemi, ktere znamenaji, ze hra vubec nejde hrat, 6/10 ?Co asi hra musi udelat, aby dostala 5/10 ? Zabit kotatko ?
Ono to je hodně zábavná hra, když zrovna funguje, což naštěstí již celkem funguje. Ale přihlásit se v den vydání byl nadlidský výkon.Příběh tam nějaký je, originalita za kažou cenu snad není potřeba a grafika na cross-gen hru také vůbec není špatná.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.