Známé přísloví praví, že pero je někdy mocnější než zbraň. O tomto tvrzení se nás brzy pokusí přesvědčit tato nová real-time strategie, kde vaší hlavní zbraní bude objektiv televizní kamery, s jehož pomocí budete přinášet zajímavé záběry divákům. Takže vezměte kameru, nasedněte do auta a rychle do akce!
Známé přísloví praví, že pero je někdy mocnější než zbraň. O tomto tvrzení se nás brzy pokusí přesvědčit tato nová real-time strategie, kde vaší hlavní zbraní bude objektiv televizní kamery, s jehož pomocí budete přinášet zajímavé záběry divákům. Takže vezměte kameru, nasedněte do auta a rychle do akce!
Mathématiques Appliquées, francouzský tým, který hru vyvíjí, doufá, že Peacemakers bude první real-time hra, ve které se odrazí reálný průběh současných válek – ve válce nebudou zahrnuty jen bojové jednotky, ale také civilisti a média. Úkolem hráče bude způsobit politickou urážku či znemožnění nepřítele, ale ne jeho přímé zabití.
Autoři slibují, že Peacemakers obrodí žánr real-time strategií a představí nový stupeň gameplay a taky do strategií přinesou více reality. A to, jak budete úspěšní na bojišti, závisí hlavně na tom, jak budete mediálně úspěšní ve světě - vítězství války nebude vycházet ze samotného boje, ale právě z veřejného názoru na celou válku, a právě ten může být velmi rozhodující a může se velkou měrou podepsat na výsledku války. Ale na druhou stranu to s tím nesmíme přehnat, protože pokud jen mírová síla zvládá vyhrát všechny bitvy, můžete si být jisti, že válku zaručeně prohrajete. Například byste mohli lidem podávat jen ty záběry, kde budou lidé umírat a v tom by nebylo to kouzlo hry. Jde tu hlavně o to, jak skloubit dohromady hrubou sílu zbraní a sílu masmédií. A ne vždy na to musíte použít stejný způsob. Díky tomuto jedinečnému způsobu použití médií a umělé inteligence nemůže dojít k tomu, že byste dvě bitvy vyhráli použitím stejné strategie dvakrát.
Peacemakers si kladou za hlavní cíl vylepšení slabin z mnoha jiných strategických her: jako je předvídatelná AI, nepřítomnost správy a špatné koordinace mezi jednotkami, žádná adaptace k hráčským dovednostem a stále opakující se pojetí hry. Proto Peacemakers přidali tyto novinky, které (zatím) v mnoha jiných hrách nenajdete:
- Všechny jednotky (vojáci, vozidla, atd.) by měly být autonomní a mít osobnost.
- Velitelé jednotek budou mít jedinečné lidské chování s schopností učit se strategiím a stávat se delegáty.
- Počítačem řízený nepřítel povznese poznávací schopnosti (adaptace a očekávání ).
- Bitvy se konají na několik místech zároveň.
- Realistické počasí a čas: vše sledované přes čočku reportéra jedné nejmenované televizní stanice, který stále přináší čerstvé informace o probíhajících bojích.
Hra je vydávána
Ubi Softem a její vydání je naplánované na podzim tohoto roku.