X6205
10. 11. 2014 • 17:44

Ocenujem ze sa konecne naucili pridat podporu gamepadu do PC verzie, co Bioware sdlhodobo ignorovalo. Mozno tomu dam sancu, vo vypredaji o rok..

Tommi.cz
9. 11. 2014 • 18:53

Počkat, počkat, počkat... tohle vám přijde jako hezká grafika? Jako dobře... Polygonů tam bude rozhodně spousta a vsadím se, že i nějaké nové technologie, ale vám se to takhle líbí? Mám starší PC a jsem zvyklý na ošklivou grafickou stránku, ale tohle je dle mého naprosto... mno divné, když už nic jiného. Možná jsem jen dneska unavený, ale ty stromy, mázlé textury, poměry velikostí. Jsem zmaten :-/

Sort
9. 11. 2014 • 20:36

Souhlas, ty scenerie mi nijek nezaujaly, spíše bych řekl že je to jen na oko udělané, ale celkově neforemné a přebarvené.

kurcatovium
9. 11. 2014 • 21:57

Hlavně to taky vypadá jako pěkný omalovánkový koridor...

Vody
9. 11. 2014 • 22:25

A taky skvělý simulátor, který v soubojích dokáže vyvolat epileptický šok, soudě dle videí 😀

Vody
9. 11. 2014 • 13:45

Tož nikdo nepochybuje, že to bude skvělá grafická podívaná. Spíš jde o to jaká bude hratelnost a příběh, jestli se to víc přiblíží prvnímu dílu, nebo to pojede na vlnách dvojky a budeme tu mít pohřeb nadějný rpg značky v přímém přenosu. A i kdyby, tak to bude aspon pěkně vypadat 🙂

Miroslav Kuba (Pec41)
9. 11. 2014 • 15:09

DA:2 měla luxusní příběh a osobně se mi ta změna líbila, dokonce i hratelnost. Jedinýho co na tý hře bylo nejhorší tak lokace a neustálí rojení nepřátel což celkem omrzelo. Ale jinak super hra kterou sem dohrál 2x což se moc často nestavá (DA:o bylo samozřejmě lepší, ale neustálí šťourání do 2 se mi vůbec nelíbí). A co se týče DA:i tak se moc těším, vypadá to skvěle.

Edvin
9. 11. 2014 • 19:52

Teď nevím jestli to myslíš vážně, nebosi děláš srandu. 😀
DA:2 měla příšerný příběh a neuvěřitelné množství chyb a nedodělků. Dokonce to přiznali i sami autoři: http://www.zing.cz/novinky/4919/bioware-prip...

uzivatel_cz
9. 11. 2014 • 20:03

Zadny strach, zatim to vypada na dalsi hluboky pribeh "jsi vyvoleny, sestav armadu/druzinu, zabij arcigaunera, zachran svet a v mezicase mi dones [count] kusu " jako v Origins. Jen se zmeni loga z Wardenu na Inkvizici.

Vody
9. 11. 2014 • 22:26

Taková stará dobrá recyklace příběhu známá třeba z Bleach, jenom nevim, proč by to mělo fungovat u hry. 😀

uzivatel_cz
11. 11. 2014 • 10:07

BioWare pouziva v podstate stejny pribeh stale dokola. Ale ono je to dost dane tim, ze to je presne to, co RPG hraci ocekavaji a na co jsou zvykli ze starsich her.
Odklony od zabehleho formatu se pak ukazuji dost problematicke viz. DA2 nebo treba nektere starsi pokusy Troika nebo Obsidian - jak z toho okamzite nekoukala "epicka" zachrana sveta, sly prodeje dolu.

uzivatel_cz
11. 11. 2014 • 10:08

Misto Obsidian tam melo byt Black Isle.

Vody
12. 11. 2014 • 16:05

Ono záleží jak se ta záchrana světa podá.
Takovej Fallout na to šel pěkně zlehka z blbýho sehnání součástky pro opravu vodní čističky se stalo něco epickýho.
Torment byl o zničení vlastní nesmrtelnosti.
Icewind Dale a Baldurs Gate vycházeli přímo z deskovky hra na hrdiny, tak tam opravdu menší opus neuškodí.
Gothic aj Risen jeli pomalu, nejdřív hra na sebe na malém ostrůvku a pak to přerostlo v něco víc.
KOTOR mělo taky záchranu galaxie, ale jednička byla podaná takovým způsobem, hlavně rozzulení kolem hlavního hrdinyOno, když se chce, tak to jde i se stokrát omletým tématem, proto byla třeba záchrana světa v DA 1 zábavná, protože takhle podaná doposud nebyla, dvojka byla strhaná kvůli tomu, že se posrali scénáristi a někdo jim ten rádoby hrdinskej vejšplach povolil vydat. Pak tu máme Zaklínače, který sice s druhým dílem trochu ztratil dech, oproti prvnímu dílu, ale furt byl někde jinde, než většina dnešních rpg. Takový Bound by Flame je klasickej příklad toho, jak se dokáže slibný rpg totálně pokazit.
DA si zatím podle zahraničních hodnoceních vede dobře, za což jsem rád. Snad se tvůrci poučili z dvojky a naslouchali hráčům. :)
🙂

Určitě si přečtěte

Články odjinud