Skyhawk
13. 12. 2004 • 14:34

U RPG rozhodne maji byt dlouhe dialogy to se shodneme, rozhodne bych to neuvedl jako zapor.
Pokud nekomu vadi ty dlouhe animace u nich, tak ve Vampirech jdou zapnout titulky a dialogy jde odklepnout :) Myslim ze to dostatecne resi ten problem ze clovek vestonou rychleji cte nez posloucha ...

petruschka
14. 11. 2004 • 23:51

...těžko se mi hledají slova, ale asi se nevyhnu označení blb. Ano, jen blb může dát do záporů hry dlouhé dialogy, když ještě vůbec neví, jak budou poutavé, důležité, posunující v ději. Autore recenze, jdi si hrát Doom 3

Unrealik
15. 11. 2004 • 14:04

Dialogy budou důležité, to je jasné - ostatně i v článku je, že děj ovlivní. Ale jde o to, že když se NPC budou klidně několik minut "vykecávat" = budeš sledovat pár minut animovanou mluvící hlavu :), že to většina hráčů uvidí zřejmě jako zápor. Nu, ale kdyby šly (zda půjdou, nevím) ty rozhovory vést jen rychlou psanou formou bez těch animací, tak by to bylo ok.

Mira Helcl
16. 11. 2004 • 10:11

Je to fakt idiot. Snad je to RPG a v RPG jsou dialogy velice dulezity- ze jsou dlouhy- nehrali jsme snad serii BG nebo Torment a Fallouty prave kvuli super dialogum, ktere utvareji dej a atmosferu? Mimochodem kdyz jsme u Falloutu, tak Troika nikdy Fallouty neudelala, pouze jsou v jejim tymu lidi co na nich spolupracovali. Tak blby prewiew uz jsem dlouho nevidel :(

Unrealik
16. 11. 2004 • 12:18

Ach jo, tak znovu . Důležitost dialogů nezpochybňuji. Jediné, co jsem zpochybnil, bylo jejich ztvárnění, to je vše.

Určitě si přečtěte

Články odjinud