Ckapo . . .
19. prosince 2009 • 1:20

První Half Life jsem dohrál několikrát a musel jsem čekat několik dlouhých let ,než nám rodiče pořídily Comp. abych si ho mohl zahrát - celý . . . Byl a je to pro mě víc než Doom pro naše fotry . . . jeho atmosféra mě naprosto pohltila ,tehdejší dohadování se příznivců Unrealu Vs. Quaka II -co je lepší ,ztratilo po vydání prvního halfa na významu . . . byl to přelom . . .A když jsem prvně viděl video na BMS jak bude TEĎ! vypadat ,vrátily se mi do hlavy vzpomínky z prvního HL , a vyhrkly mi do očí slzy štěstí ,protože už se nemůžu dočkat jak to prožiju znovu . . .

Pendulum
25. února 2009 • 21:32

A ještě jedna maličkost, v HL 1 není glock 19 ale 17!!!!!!!!!!!!!!!!!!!3-[3-[3-[3-[3-[3-[

Michal Šodek
1. března 2009 • 12:31
newborec;
10. února 2009 • 2:19

autorovi Preview. Zajímavě a po informativní stránce dostatečně výživně pojaté. Velká pochvala samozřejmě i moderům, kteří dělají tolik práce zadarmo bez viditelné možnosti z toho něco vytřískat. Že půlka z nich skončí ve Valve, ještě totiž nic neznamená. :-) Už se moc těším, bude to poprvé, co HL1 možná dohraju. Ta grafika byla na mě vážně moc špatná. Jó, kdybych po roce 1996 na sedm let na compy úplně nezanevřel, to by byla jiná...

shacool
12. února 2009 • 22:04

Preboha.. to su uz hraci az tak zhyckany? ze niekto napise ze nemohol hrat HL1 kvoli grafike? nehorazne... kedysis sme sa tesili z pongu a teraz nestacia ani tie kvanta polygonov na ukojenie rozmaznanych deciek. Ja osobne hravam HL1 dethmach s chutou doteraz a ani ma nenapadne prejst na HL2 lebo to nie je taka zabava. HL1 som presiel uz asi 6 krat a tento remake dufam tiez par krat prejdem... uz sa tesim :)

newborec;
12. února 2009 • 22:09

Ano, byl jsem zhýčkaný, když jsem se ke compům vrátil v roce 2003, tak už se mi HL1 nelíbilo. Kdybych to hrál v době, kdy to vyšlo, asi bych to miloval doteď, jako miluje HL2, byť už je taky skoro pět let staré.
Grafika samozřejmě není všechno, hrál jsem kdysi Wolf3d, duke nukema a podobné dnes už vykopávky a kdybych na ně dnes narazil, z nostalgie si je zahraju. Ale když jsem přeskočil HL1 dobu, není se co divit, že mi ta grafika už vadí... Chápeš už?

Michal Šodek
13. února 2009 • 0:39

Podle mě to máte podobně jako s filmy - taky mě teď nejspíš nezaujme původní King Kong, ani ne že by se na to nedalo dívat, ale spíš že dneska se točí filmy jinak. V kině jsem zažil až remake.
Každopádně HL1 je nadčasová hra, nedávno jsem si ho dal na notebook a hraju ho na hard obtížnost po touchpadu, hehe.
Těch 5 let od HL2... to se úplně nezdá, že?

Honza Skýpala
9. února 2009 • 13:30

Nic proti HL1, naopak, velice se na tento mod těším, akorát by mě zajímalo, jak jste přišli na ta prodejní čísla... Dlehttp://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_video_gamesTop PC sellers by genre
Half-Life (9.3 million,[21][22] may include PS2 version)

Michal Šodek
9. února 2009 • 18:33

VALVe si většinou prodejní výsledky na Steamu hlídá, ale v případě Half-Lifu vydalo o jeho desátých narozeninách Press Release, kde nasadili dočasně cenu na jeden USD a zveřejnili prodeje.http://store.steampowered.com/news/2039/Není to nijak dohledatelný údaj, žejo, ale taky tvůrci Darwinie se rozplývali nad tím, že za první týden hry na Steamu se jí prodalo více než za celý rok v obchodech.A prodeje se pořád zvyšují... Orange Box prodal 3 mega krabic, se Steamem by to šlo k deseti a Left 4 Dead jenom v Americe 1,8 mega. Na Steamu prý o 97% více než OB.

Honza Skýpala
10. února 2009 • 7:15

Jasně, ale to je něco trochu jiného. V té tiskové zprávě se říká, že Half Life vytvořil franchízu (značku), které se prodalo přes 20 milionů, tzn. všechny Half-Lify dohromady, nejen HL1, ale také včetně všech datadisků HL1, včetně HL2, včetně epizod 1 a 2. To co je napsáno v tomto článku vyznívá, jako by se hry HL1 prodalo 20 miliónů. Chtělo by to trochu jinak formulovat.

Michal Šodek
10. února 2009 • 16:25

Máš pravdu. Toho franchise jsem si nevšiml a bral jsem to jakože HL1 výsledky. Tím pádem se ukázalo, že HL série bez Steamu bohatě překročila 20 milionů a s CS i třicítkovou hranici. Těžko hádat, kolik má HL1 i se Steamem.
(HL1 9,3m, OPF 1,1m, BS 0,8m, HL2 6,5m, EP1 1,4m, OB 3m,
CS 4,2m, CSCZ 2,9m, CSS 2,1m
+ porty na konzole: CS (1,5m), HL, Decay, OB)

Michal Šodek
8. února 2009 • 14:11

To máte recht. Když si to tak vezmete, modeři musí odvést víc práce než původně VALVe, jelikož (jak jsem se vtipně dočetl v jednom článku) dříve stačilo udělat čárku a v manuálu vysvětlit, že je to kovboj, dneska když nebude mít normálové mapy na klobouku, hráči budou ohrnovat nos. To stejně platí v interiérech a v exteriérech s pozadím dvojnásob. Ostatně, VALVe též použili upravený engine, z Quake 2.
A mmch, dočetl jsem se, že v BMS bude obsažený i level z demonstračního přídavku Uplink, který v samotné hře ani nebyl.

Anti-Mage
7. února 2009 • 15:26

No pokud opravdu ponechaji stary design levelu, koncept, pribeh, levely a atmosfery, tak to bude obrovska bomba! Diky tomuhle snad prekecam vsecky milovniky Half-Life 2, aby zkusili i jednicku (ktera je podle me o kousicek lepsi), kterou doted nechteli hrat kvuli grafice... :-D

ftghj
5. února 2009 • 18:24

na toto sa tesim, pre mna jednoznacne naj hra aka kedy vysla.... a na source to bude este lepsie masko... VIVA GORDON ! VIVA HALF LIFE 1 !!!!

Mr.Stu
5. února 2009 • 10:55

No vypadá to více než slibně. Pokud si to zanechá atmosféru originálu, tak není co řešit. A nutno tedy složit velkou poklonu autorům (vlastně moderům), za takto PROFESIONÁLNĚ odvedenou práci.

Lienn
5. února 2009 • 9:05

Tak na toto sa tesim viacej ako male decko na vianoce:-))

Určitě si přečtěte

Články odjinud