Tak vam nevim. NWN2 prave hraju a nemuzu rict, ze bych byl zrovna uchvaceny pribehem (ostatne ani nicim jinym). Ne, ze by me to vylozene nudilo (to bych to samozrejme hrat prestal), ale opravdu tomu cosi podstatneho chybi.A jak jsem si ted precetl tenhle clanecek o chystanem datadisku, vtira se mi do hlavy jedna myslenka...Co delal hrdina BGI? Zachranoval svet (a zaroven s nim i sam sebe). Co dela hrdina NWN2? Totez.Co delal hrdina BGII? Zachranoval sam sebe pred smrti zpusobenou ztratou duse, o kterou prisel v intru. Co ma delat hrdina NWN2:MoB? Totez?!Tak nejak mi prijde, ze se nekdo pokousi zapletky vykradat a ne tvorit. Snad se mylim.
Tak svět se zachraňuje (ač někdy různě) v každé druhé RPG, Od Wizardry VII, přes Betrayal at Krondor, přes Fallouty, zmiňované BG, KOTORy...Když se to pojme zajmavě a hezky (Wizardry VII, Wizards and Warriors), tak to ani nevadí.To nic nemění na tom že příběh NWN2 je extrémně nezajímavý a nudný, jak píšeš
Holt když dva dělají totéž, není to vždy totéž. I když jsou ty příběhy na jedno brdo, tak někdy doslova chytnou a nepustí, jindy zase hrozivě nudí. Záleží na hromadě detailů.
Pipine, koukám, že jsme tady tu diskuzi skutečně rozjeli. Ach jo, koho to zajímá, co se děje s kdysi nejprestižnější RPG řadou Black Isle/Bioware/Obsidian? Koho zajímá cokoliv důležitého o podstatě toho, proč se hry kdysi hrály? Taklhe kdybychom začali o tom, kolik FPS to chodí 1600x1200 s HDR AA16x 34 "pipek" (a komu to chodí hůř, je "kokot"). To by tu byla debata na deset stránek s mezinárodní účastí
Mno mne to určitě zajímá . Neverwinter Nights patří k mým nejoblíbenějším hrám, i když jsem si stále nenašel čas pro její kompletní dohrání, a to nemluvím o druhém dílu, který jsem ještě nehrál a myslím si, že na mém obstaróžním PC ani nezahraji . V každém případě zmínka o dalším přídavku či pokračování mne vždy potěší...
Smutná pravda. Baldur 1, to byly časy. Dnešní RPG jsou úplně bez příběhu... postrádají duši.
Jo to mi připomíná, že si chci koupit BG komplet, datadisk na BG1 mi totiž schází do sbírky.
Neverwinter Nights 2 jsou jednou z nejnudnějších RPG, co jsem kdy dohrál. Slibně rozhetý příběh byl totálně o ničem a neměl žádný konec (řada recenzentů viděla ze hry jen začátek - odtud mýtus o skvělém příběhu). Jestli autoři hry nedokázali nic vymyslet, nebo pointu odstřihli do datadisku - obojí je ubohost. Že v datadisku nebudou pomocníci z jedničky? Kdo NWN2 dohrál, toho to nemůže překvapit. Animací jsem si (kromě intra) v NWN2 nevšimnul - myslíte série obrázků s doprovodným textem a la Eye of the Beholder 2? Nedokážu si představit, že by NWN2 se svým nanicovatým dějem někoho nalákaly na datadisk. Snad jedině lidi, kteří si v editoru tvoří vlastní dobrodružství. Jak se těšíme: a na co jako?
No, jestli bude příběh stejně "uchvacující" jako v původní hře, tak opravdu není moc o co stát...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.