Darksiders 2 není jen tak obyčejné pokračování, jde hlavně o představení úplně nového jezdce apokalypsy. A i když máme k dispozici dvě hlavní postavy, kooperace se nedočkáme. Proč? Podle Marvina Donalda, vedoucího vývoje, za to mohou technické záležitosti a nedostatek času.
"Multiplayer je něco, co jsme chtěli udělat již od Darksiders 1," řekl Donald portálu IGN. "Jenže je to skoro, jako byste měli udělat čtyři různé hry (DS má být čtyřdílná sága, pozn. red.). Máte pokaždé jinou sadu animací. Jen Smrt používá 800 až 1000 unikátních animací."

"Jedna ze skvělých věcí na Joe Madureirovi je, že dokáže vymyslet úžasné postavy, ty ale mají vždy jiné proporce, takže mezi nimi nemůžete animace sdílet."
Tvorba multiplayeru by byla náročná, protože se Vigil snaží každé postavě věnovat zvlášť. "Musíme samozřejmě odlišné schopnosti patřičně vybalancovat. Chceme, aby se každý jezdec ovládal jinak, proto vyvíjíme každou postavu individuálně."
Nakonec bychom se ale multiplayerového Darksiders mohli přeci jen dočkat. "Neříkám, že vydáme čtyři hry a teprve potom pátou, která bude mít kooperaci. Doufám, že ta další bude coop, záležet to ovšem bude na dostupných prostředcích, rozpočtu a taky na tom, jestli se Darksiders 2 bude dobře prodávat."
Zdroj: IGN