Andromeda má přinést dosud nejrozmanitější mimozemské světy, což se odrazí nejen na architektuře, ale také floře a fauně.

Andromeda má přinést dosud nejrozmanitější mimozemské světy, což se odrazí nejen na architektuře, ale také floře a fauně.

Jedním z nových pomocníků má být skener, který bude detekovat všemožné objekty a detaily v prostředí, stejně jako vám pomáhat při řešení hádanek a detektivních případů.

Jedním z nových pomocníků má být skener, který bude detekovat všemožné objekty a detaily v prostředí, stejně jako vám pomáhat při řešení hádanek a detektivních případů.

Jedna z nových schopností rozhodně potěší pyromaniaky. Ze skromných začátků s ohněm se totiž můžete vypracovat až na nefalšovaný ruční plamenomet.

Jedna z nových schopností rozhodně potěší pyromaniaky. Ze skromných začátků s ohněm se totiž můžete vypracovat až na nefalšovaný ruční plamenomet.

Po veskrze akčním druhém a třetím dílu se Andromeda trochu vrátí ke strategickým kořenům a v boji vám nabídne mnohem více možností, jak nakopat nepřátelům zadek.

Po veskrze akčním druhém a třetím dílu se Andromeda trochu vrátí ke strategickým kořenům a v boji vám nabídne mnohem více možností, jak nakopat nepřátelům zadek.

Jedním z lákavých prvků nového Mass Effectu mají být opravdu různorodé světy. O nádherné scenérie tedy nebude nouze.

Jedním z lákavých prvků nového Mass Effectu mají být opravdu různorodé světy. O nádherné scenérie tedy nebude nouze.

Vaším domovem při cestování bude loď Tempest, která narozdíl od Normandy bude nejen prostornější, ale také mnohem přístupnější. Prozkoumat ji budete moci od čumáku až do zadního nákladního prostoru.

Vaším domovem při cestování bude loď Tempest, která narozdíl od Normandy bude nejen prostornější, ale také mnohem přístupnější. Prozkoumat ji budete moci od čumáku až do zadního nákladního prostoru.

Týmový spolupráce bude opět klíčem k úspěchu, i když si v pozdějších fázích vývoje vaší postavy poradíte i sami. Ale to by přece nebyla sranda, nebo ne?

Týmový spolupráce bude opět klíčem k úspěchu, i když si v pozdějších fázích vývoje vaší postavy poradíte i sami. Ale to by přece nebyla sranda, nebo ne?

Jetpack bude stěžejním prvkem pro pohyb po mapě. Ačkoliv bude postava mnohem agilnější než Shepard, dokáže vylézt téměř kamkoliv a menší překážky ji nebudou dělat problém, možnost krátkodobého letu je za všechny prachy. Jetpack si navíc budete moci upravovat pro rozličné kousky a využití v boji.

Jetpack bude stěžejním prvkem pro pohyb po mapě. Ačkoliv bude postava mnohem agilnější než Shepard, dokáže vylézt téměř kamkoliv a menší překážky ji nebudou dělat problém, možnost krátkodobého letu je za všechny prachy. Jetpack si navíc budete moci upravovat pro rozličné kousky a využití v boji.

Přímá konfrontace s většími a tužšími protivníky většinou k úspěchu nepřivede. Musíte využívat okolního prostředí a nadpřirozených schopností.

Přímá konfrontace s většími a tužšími protivníky většinou k úspěchu nepřivede. Musíte využívat okolního prostředí a nadpřirozených schopností.

Jetpack bude možné využít k mnoha účelům, od vertikálního pohybu k pořádným kombům v boji.

Jetpack bude možné využít k mnoha účelům, od vertikálního pohybu k pořádným kombům v boji.

Poprvé v sérii bude možné si vyrobit téměř vše, co ve hře najdete v obchodech i po světě. Systém craftingu bude propracovaný a neomezí se pouze na brnění a zbraně.

Poprvé v sérii bude možné si vyrobit téměř vše, co ve hře najdete v obchodech i po světě. Systém craftingu bude propracovaný a neomezí se pouze na brnění a zbraně.

Mezi nepřáteli nenajdete pouze novou mimozemskou rasu, která se rozhodla zatnout šíření lidstva tipec. Velkým problémem bude často fauna sama, včetně krvežíznivých tvorů, přežívajících v nehostinných podmínkách.

Mezi nepřáteli nenajdete pouze novou mimozemskou rasu, která se rozhodla zatnout šíření lidstva tipec. Velkým problémem bude často fauna sama, včetně krvežíznivých tvorů, přežívajících v nehostinných podmínkách.

Zbraní bude spousta, a všechny půjdou vycraftit, koupit, najít nebo vylepšit ze stávajících verzí. Možností bude požehnaně.

Zbraní bude spousta, a všechny půjdou vycraftit, koupit, najít nebo vylepšit ze stávajících verzí. Možností bude požehnaně.

Na každé planetě budete opět stát před výběrem - koho vzít s sebou a zda se vyplatí vyjet na vozítku, nebo pěkně pěšky.

Na každé planetě budete opět stát před výběrem - koho vzít s sebou a zda se vyplatí vyjet na vozítku, nebo pěkně pěšky.

Váš úhlavní nepřítel a nová mimozemská rasa, která vám bude házet klacky pod nohy. Jaký je ale jejich opravdový cíl? To musíte zjistit.

Váš úhlavní nepřítel a nová mimozemská rasa, která vám bude házet klacky pod nohy. Jaký je ale jejich opravdový cíl? To musíte zjistit.

Skener bude sloužit nejen k zviditelnění potřebných věcí v prostředí, ale také jako informativní encyklopedie všemožných mimozemských tvorů, rostlin a dalších exotik.

Skener bude sloužit nejen k zviditelnění potřebných věcí v prostředí, ale také jako informativní encyklopedie všemožných mimozemských tvorů, rostlin a dalších exotik.

Interakce s prostředím bude v Andromedě na mnohem vyšší úrovni. Mnoho prvků lze zapnout, interagovat a zjistit tak více o daném místě, planetě nebo narazit i na nepovinnou misi či quest.

Interakce s prostředím bude v Andromedě na mnohem vyšší úrovni. Mnoho prvků lze zapnout, interagovat a zjistit tak více o daném místě, planetě nebo narazit i na nepovinnou misi či quest.

Filmečky budou opět vytvořeny v enginu hry, což jen poukazuje na jeho kvality. BioWare si na tom vždy zakládal a Andromeda nebude výjimkou.

Filmečky budou opět vytvořeny v enginu hry, což jen poukazuje na jeho kvality. BioWare si na tom vždy zakládal a Andromeda nebude výjimkou.

V nové galaxii sice nenarazíme na staré známé (i když pár comebacků máme slíbeno), mnoho známých ras se však vrátí. Včetně elegantních Asari, z jejichž lidu se k vám do týmu přidá jedna z hrdinek.

V nové galaxii sice nenarazíme na staré známé (i když pár comebacků máme slíbeno), mnoho známých ras se však vrátí. Včetně elegantních Asari, z jejichž lidu se k vám do týmu přidá jedna z hrdinek.

Design brnění bude značně přizpůsobivý, ať už designem nebo barevným schématem. Pokud se vám některé brnění nelíbí, prostě si najděte a vycraftěte nové.

Design brnění bude značně přizpůsobivý, ať už designem nebo barevným schématem. Pokud se vám některé brnění nelíbí, prostě si najděte a vycraftěte nové.

Světy Mass Effectu budou rozmanité, pestré a pokaždé jiné, jak tvrdí tvůrci.

Světy Mass Effectu budou rozmanité, pestré a pokaždé jiné, jak tvrdí tvůrci.

Vývojáři se také nechali slyšet, že při vytváření jednotlivých světů a planet se často inspirovali reálnými místy na Zemi, případně sci-fi filmy let minulých. Tato mapa nese značnou inspiraci z jedné sci-fi filmové série. Jaké? Nápověda: "použijte Sílu".

Vývojáři se také nechali slyšet, že při vytváření jednotlivých světů a planet se často inspirovali reálnými místy na Zemi, případně sci-fi filmy let minulých. Tato mapa nese značnou inspiraci z jedné sci-fi filmové série. Jaké? Nápověda: "použijte Sílu".

Interaktivní mapa a uživatelské rozhraní lodi zůstalo velmi podobné, samozřejmě tu ale narazíme na malé změny a vylepšení, které zjednoduší orientaci. Oproštěno např. bylo i od otravného skenování planet, nyní bude alfou a omegou osobní průzkum.

Interaktivní mapa a uživatelské rozhraní lodi zůstalo velmi podobné, samozřejmě tu ale narazíme na malé změny a vylepšení, které zjednoduší orientaci. Oproštěno např. bylo i od otravného skenování planet, nyní bude alfou a omegou osobní průzkum.

Mnohé světy nejsou jen vyprahlou pouští, narazíte na velká města, sci-fi vesničky a celé obytné komplexy s desítkami NPC postav. Rozhodně tak nepůjde jen o překopírované prázdné scenérie.

Mnohé světy nejsou jen vyprahlou pouští, narazíte na velká města, sci-fi vesničky a celé obytné komplexy s desítkami NPC postav. Rozhodně tak nepůjde jen o překopírované prázdné scenérie.

Také systém konverzací a rozhovorů má zůstat bez větších změn. Nechybí kolečko s odpověďmi a dodatečnými možnostmi v případě vylepšení v té které konverzační větvi stromu schopností.

Také systém konverzací a rozhovorů má zůstat bez větších změn. Nechybí kolečko s odpověďmi a dodatečnými možnostmi v případě vylepšení v té které konverzační větvi stromu schopností.

Speciální schopnosti vašeho hrdiny doznaly řady změn a novinek. Toto je například kinetický štít, který může absorbovat zásahy a dát vám chvíli na vydechnutí.

Speciální schopnosti vašeho hrdiny doznaly řady změn a novinek. Toto je například kinetický štít, který může absorbovat zásahy a dát vám chvíli na vydechnutí.

Samozřejmostí je rychlé kolečko výběru zbraní a druhu munice.

Samozřejmostí je rychlé kolečko výběru zbraní a druhu munice.

Jak jsme zmínili dříve, pro svou postavu můžete vytvářet, nacházet a craftit brnění a jeho jednotlivé díly, pokud vás to stávající přestane bavit.

Jak jsme zmínili dříve, pro svou postavu můžete vytvářet, nacházet a craftit brnění a jeho jednotlivé díly, pokud vás to stávající přestane bavit.

Každé brnění bude mít samozřejmě své unikátní schopnosti a bonusy, jak si můžete všimnout prostřednictvím zeleného textu v pravé části obrázku.

Každé brnění bude mít samozřejmě své unikátní schopnosti a bonusy, jak si můžete všimnout prostřednictvím zeleného textu v pravé části obrázku.

Samotné třídy postavy zůstávají téměř beze změny, vrací se tak voják, inženýr či ochránce. Všechny třídy však budete moci nově měnit takřka za chodu, což se vysvětluje jednou z unikátních schopností hlavního hrdiny.

Samotné třídy postavy zůstávají téměř beze změny, vrací se tak voják, inženýr či ochránce. Všechny třídy však budete moci nově měnit takřka za chodu, což se vysvětluje jednou z unikátních schopností hlavního hrdiny.

Každá třída má své unikátní schopnosti jako v původní trilogii. Akorát nyní si budete moci všechny vychytávky téměř libovolně kombinovat a vytvářet si tak jednotlivé sety, které nejlépe sednou vaší postavě a stylu hraní. Líbí se vám kinetický úder vojáka, vyřazení elektroniky sentinela a antigravitační výboj vanguarda? Žádný problém.

Každá třída má své unikátní schopnosti jako v původní trilogii. Akorát nyní si budete moci všechny vychytávky téměř libovolně kombinovat a vytvářet si tak jednotlivé sety, které nejlépe sednou vaší postavě a stylu hraní. Líbí se vám kinetický úder vojáka, vyřazení elektroniky sentinela a antigravitační výboj vanguarda? Žádný problém.

Většina schopností a gadgetů má samozřejmě svůj vlastní strom schopností, kterými jej ještě více vylepšíte a přizpůsobíte svému stylu hraní.

Většina schopností a gadgetů má samozřejmě svůj vlastní strom schopností, kterými jej ještě více vylepšíte a přizpůsobíte svému stylu hraní.

Jste připraveni objevit novou galaxii? Stane se tak už v březnu!

Jste připraveni objevit novou galaxii? Stane se tak už v březnu!

Jedním z nových pomocníků má být skener, který bude detekovat všemožné objekty a detaily v prostředí, stejně jako vám pomáhat při řešení hádanek a detektivních případů.
Jedna z nových schopností rozhodně potěší pyromaniaky. Ze skromných začátků s ohněm se totiž můžete vypracovat až na nefalšovaný ruční plamenomet.
Po veskrze akčním druhém a třetím dílu se Andromeda trochu vrátí ke strategickým kořenům a v boji vám nabídne mnohem více možností, jak nakopat nepřátelům zadek.
Jedním z lákavých prvků nového Mass Effectu mají být opravdu různorodé světy. O nádherné scenérie tedy nebude nouze.
45
Fotogalerie

Prvních 15 minut z Mass Effectu a průzkum světů ve 4K

Mass Effect se blíží a tvůrci nám odhalují další chutné ždíbky. Podívejte se na úvodních 15 minut a průzkum planet ve 4K rozlišení.

Úvodních 15 minut

Průzkum planet

 

Určitě si přečtěte

Články odjinud