Kdo by to byl řekl, na stole se nám už zase povaluje naleštěná kopie Lord of the Rings: Conquest (tajně podezírám Petra, že si to půjčováním her z redakčního fondu žehlí u přítelkyně; ale co, hlavně že je všechno včas zpátky na místě), což znamená, že se s chutí můžu vrhnout na recenzi, kterou jsem si doslova vyprosil.
Já vůl totiž uvěřil mýtům, které marketingoví kabrňáci rozprostřeli kolem hry dlouho před jejím vydáním. Jaké zklamání se dostavilo po pár prvních desítkách minut hraní, myslím, netřeba rozepisovat. Kde jsou ty velkolepé bitvy? Co se stalo s dechberoucím audiovizuálním zpracováním? Kam se boha jeho zatoulala ta pokročilá umělá inteligence?
Po těch několika málo chvílích mám pocit, že si z nás tvůrci krutě vystřelili. A ani trochu se mi to nelíbí!