vrrrrr
13. 2. 2021 • 7:36

a jak praktické to bude ve hře?
- prakticky nepoužitelné-
protože každá hra vás tak trochu drží v určitých mantinelech ( i ty s otevřeným světem)
prakticky nejde slušně hráči vysvětlit aby zničil tu a tu trubku a po ní vylezl do 3. patra a tam něco udělal [přepl vypínač] ale protože se neobtěžoval rozbít tu správnou trubku ale udělal cihly z celého baráku tak je ten vypínač někde ve hromadě suti. Takže musí jít zničit jen vybrané věci.
A pokud máme vedle sebe kamenný náhrobek který se rozdrolí na fyzikálně špičkové kousky a hned vedle branku plotu [průchod do dalšího levelu a potřebuju k tomu mít vyzvednutý klíč ] a do ní sypu všechny náboje a ani to s plaňkama nehne...

Fis-cz
27. 2. 2021 • 23:04

Musi prijit game designer, ktery nebude nikomu muset nic vysvetlovat a udela to dostatecne intuitivni a chytre to omezi. A nebo taky neomezi. Za me je voxel s dostatecnym rozlisenim jedina spravna cesta.

Dušan Dušan (Maughlee)
9. 10. 2020 • 21:55

Všem hnidopichům co si tu stěžují ,jak je to hnusné ,že to vypadá jako MineCraft a podobné s*ačky :
Jde vidět , že o tom víte úplné h*vno . ..
Ten borec ,který to streamoval a chčije z toho ,jaký je tento výtvor mazec a v životě nic tak působivého neviděl ,je mimochodem oproti vám ,dané problematiky znalý a vcelku uznávaný recenzent . ..
Ale on tomu ,narozdíl od vás ,vlastně vůbec nerozumí . ..Uvědomte si , že tuhle hru dělal jediný člověk . ..Zato vy jste toho naprogramovali o hodně více a o mnoho lepší . ..Dneska ani jedno ze stovek velkých studií s několika tisíci zaměstnanci a miliardovými rozpočty na každou jednu velkou hru ,nevyplodily ani jedinou věc , která by fyzikou prostředí sahala tomuto titulu byť jen po kotníky . ..+ RTX na kdejakém průměrném herním PC bez stovek patchů ,několika let vývojů a optimalizací pro každou jednu blbou GK ,na kterou to vytváří zase dalších x desítek lidí . ..a ta AI ta mě dostala . ..Ale vy . ..Vy hovňousci neumíte naprogramovat ani ping pong v Borland Pascalu a tady chcete něco vykládat . ..Zahrabte se sto stop pod zem a už nikdy nevylézejte . ..A tvůrce ? . ..
Mega Borec ! . ..

sabo
11. 1. 2021 • 8:47

tobe je 12?

LoWang
11. 9. 2020 • 15:05

Mám rád voxely! Pamatuju si hry jako Comanche: maximum overkill, Delta Force, Shattered Steel (tady šlo zbraněmi dělat parádní díry do terénu!), Outcast, Voxelstein 3D. V dobách ne tak silných PC se z voxelů dal vymodelovat krásný terén, který by jinak spotřeboval na tehdejší dobu příliš polygonů. Navíc se s nimi dá jednodušeji modelovat různé destruktivní efekty.

Marcel 500 (Marcel500)
4. 9. 2020 • 16:00

A komu tim prospejete?

Hmm
3. 9. 2020 • 17:29

Vždyť tohle “úplně” zničitelné prostrědí je z tak 5 let starého videa, tady akorát přidali RTX a natočili znovu 😃 Nehledě na to že to samé je v minecraftu, jen tam ty kostičky jsou větší 😃

LoWang
11. 9. 2020 • 15:03

tohle teda ANI ZDALEKA není to samé jako v Minecraftu! V Minecraftu je jen velmi zjednodušený fyzikální model - věci visí ve vzduchu a nepůsobí na ně gravitace. Když bouchne TNT tak kostky akorát zmizí. Nic se nekácí a nepadá když to podkopete. Takže jediná podobnost je fakt jen v těch kostičkách 😉

Vitezslav  Horák
12. 11. 2020 • 5:36

A ty kostičky v MC jsou o dost větší...

Petr Štajner
3. 9. 2020 • 8:48

Na to, že to umí běžet i na starý 1060 to není špatný. A je jasný, ty kostičky se časem a dalším vývojem zmenší tak, že nebudou rozpoznatelný, upraví se fyzika a všechno se bude dát rozstřílet na úplně malinkatý s.r.a.č.k.y 🙂
Jasně, vypadá to jak Minecraft, ale ve který dosavadní hře jsou takový destrukce (rep. takhle udělaný)? V FPS hrách jsou obvykle jsou "pěkně" zničit jen některý objekty a jen v úzkým koridoru.

AjaFreeman
3. 9. 2020 • 9:59

Ve všech hrách, krom pár výjimek (Space Engineers, atd), jsou destrukce jen formou výměny jednoho objektu za jiný.

Hmm
3. 9. 2020 • 17:38

Kterej blb by se crcal s Modelováním z kostiček? 😃 Destrukce se ve 3D dělá tak, že se buď udělá objekt a ten se mění za jiný model či LOD a nebo pokročilejší hry mají model složený z předem daných částí, které se vlivem coliderů “odlomí” a dopadne dle grsvitace. Pak se ještě dělá i kombinace, objekt se “rozletí” nebo zněj vyletí objekty a za pomocí particlů třeba výbuchu se objet zničí ve scéně mezitím co hraje animace. Ano jde udělat už i třeba prostřelení na bázi “slicingu” či “booleanu”, ale to je extrémně náročné nejen na přípravu ale i na HW. Tedy to ve hrách hezkých pár let neuvidíme.

Hmm
3. 9. 2020 • 17:44

To poslední není myšleno jako průstřel nějaké tenké stěny, nikoliv odstřelení kusu stěny (to je 3D model), ale toho se dělá na balti UV paintingu na materiálu, kde je dána transparence té díry a okolo je třeba kus ohořelý. Tedy jde vidět srk na skrz.

Fis-cz
27. 2. 2021 • 23:01

To vsechno je jen obezlicka. Jedine spravne reseni je jako v realnem svete, vsechno slozit z jetnotlivych “kosticek” simulujicich realne materialy. Je to jedina spravna cesta, chybi jin dostatek zdroju a vykonu.

xxxxxxx1111
3. 9. 2020 • 7:46

ale ta grafika je hrozná jak minecraft

Hafajs
3. 9. 2020 • 7:11

Takový hezčí Minecraft.

AjaFreeman
2. 9. 2020 • 22:11

Po tomto titulu pošilhávám již skoro rok. Ta grafika a efekty jsou snad nejlepší co jsem zatím viděl. A pro hnidopichy ohledně kostičkování, statickou scénu dokáže udělat každý engine s vysokým počtem polygonů, ale ono to není jenom o tom.

wings123
2. 9. 2020 • 21:21

Kua, ved to vypada ako zlozene z lega, to je do perdele pokrok, tomuto fakt ziadny raytracing netreba. Omalovanky a lego nebudu vypadat dobre nikdy. Dpc, devatdesiate roky, 286 s koprocesorom, bleee.

Neurotic
2. 9. 2020 • 19:31

Kostičky vylučují, aby to bylo realistické. Navíc, když si budu chtít zahrát něco kostičkovaného tak sáhnu do 90. let a nebudu vytahovat 20USD za hru z roku 2020B-]

lofas
2. 9. 2020 • 19:27

tvl... vždyť je to kostičkovaný!!

Saiyans C (Saiyans C)
2. 9. 2020 • 18:43

Tak to si užiji i na své GeForce GTX 1080 Ti 😀

Určitě si přečtěte

Články odjinud