milan
21. 3. 2008 • 10:22

proč není tady uvedeno jak hrz stáhnou jeli to možné a třeba konkrétní postup,někteří,třeba neumí instalovat pad.Co novou rubliku pro začátečníky,každý by to uvítal,né?

Micpap
21. 12. 2007 • 16:12

prosim mohl by mi nekdo pomoct s multiplayerem moje icq:361-455-016

BIGR (icq 384-359-229)
2. 2. 2007 • 16:18

Nemáte nekdo nebo nevíte nekdo kde sezenu crack do Brothers in arms Road to Hill 30 ,stačí odkaz , pls budu vám moc vděčný

sotek
14. 10. 2006 • 13:11

je to fakt super hra

Harry
8. 7. 2006 • 17:06

Nevím jak spustit Brother In Arms Road to Hill 30 Nainstaloval jsem Brother In Arms ještě Patch a Crack, ale napsalo to v nějaké tabulce toto:

Build: (null)

OS: Windows 2000 5.0 (Build: 2195)
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1823 MHz [336772694016.000000 0] with 1279MB RAM
Video: RADEON 9200 (Omega 3.8.205) (6587)

General protection fault!

History: UGameEngine::Init <- InitEngine

Vůbec nevím jak to spustit Byl bych velice rád kdyby mi někdo pomohl. Harry

David
8. 7. 2006 • 18:47

To máš špatnou grafiku, tu to prostě nebere. přečti si zákys ke hře na abecedaher.cz, tam toho je o tom mraky... D.

ajvnhou
28. 6. 2006 • 22:07

Ja jsem si koupul hru BiA Road to hill 30 od playman, asi 2 tydny jsem resil Multiplaye a kdyz se mi to podarilo, tak jsem zjistil, ze tam nikdo neni.
Kdyby nekdo vedel jak to mam udelat abych si mohl zahrat moltak, tak at mi to napise na email kreceklukas@centrum.cz

 
 

kamas
16. 4. 2006 • 16:29

Dobry den mam dotaz vzdy kdyz spustim hru Brothers.in.Arms.Road.to.Hill.30 nazacatku jak leti ty letadla tak se mi pocitac restartuje nevi nekdo co stim?

Patrik TYLER
11. 12. 2005 • 21:47
zdenek
7. 10. 2005 • 23:13

kde sezenu crack? diky

KRUL
22. 5. 2005 • 10:56

PROSIM NEMÁTE NĚKDO TITULKY.MOC BY MI TO POMOHLO.S ANGLIČTINOU JE TO U MĚ NA ČTÍRU.DÍKdodogips@volny.cz

jura
11. 8. 2005 • 15:05

Ahoj je to sice už déle co jsi tady vložil příspěvek ale chtěl bych reagovat na tvou otázku,jestli jsi už sehnal ty titulky byl bych ti vděčný kdyby si mi je poslal na ekr@volny.cz předem díky.

David Bogdanovič
18. 5. 2005 • 11:55

Tato hra je docela dobrá.

deemon
14. 5. 2005 • 2:42

do jakeho adresare mam stahnout crack

Lada_Nosakovec, Lada_Nosakovec
14. 5. 2005 • 12:15

Pokud máte originální verzi hry, žádný crack není potřeba. Pokud však nemáte originální verzi hry, pak to zkuste někde jinde; jsme sice Doupě, ale rozhodně ne to Pirátské ;)

Master L
13. 5. 2005 • 11:34

Dobrý den pánové,
Jsem překvapen, že se vůbec opovažujete mluvit o mějaké nerealitě. Nejspíš je vám 15 -17 let a myslíte si, že vše víte a znáte. O nikoliv, jste pouze typové, kteří příjdou domů a nedělají nic jiného než hrají CS, HD2 atd. Bohužel já válku taky nezažil, ale o hrůzách a realitě jsem se toho dověděl hodně. A musím říci, že BIA jsou hrou více než realistickou. Copak mi nabízí CS v SP nebo HL. Nic cesty jsou omezeny a i přes určitý prostor vás vždy dostanou autoři tam kam chtějí. Jenže BIA jsou rozdílní, vypnětesi všechny ukazatele a zvyšte obtížnost a myslím, že pak poznáte jak vůbec umíte hrát FPSka.
Graficky jsou BIA sice trochu slabší, ale rozhodně chyby na grafice není to co opravdoví hráči hledají. Hry jous od zábavy, a pokud se dokážete hraním bavit, tak i tu sebemenší chybičku přehlédnete. A BIA o tom jsou. Veďte svoji skupinu mužů a veďte válku. Uvidíte, že to na vysokou obtížnost není tak jednoduché jak si myslíte.
A co se týče vašeho hanobení zbraní, já jsem spokojem. Už samotný pohled z hledáčku tu nikdo ještě nedodal a BIA jsou v tomto originální. I voda a prostředí je skvělé, žádné omezení zdmi, krásný výhled do krajiny a to podle mého hovoří za vše.
Tak, že jediný důvod proč shledávám vaše hanění je,že vám hra nešlape a hráli jste ji pouze na základní obtížnost s pomocníkem. 
 
P.S.: A co se týká hodnocení na Gamespotu.com, tak vám hrdě oznamuji, že PC verze dostala 90% - což je medaile. A pokud je mi dobře známo, tak GS.com je měřítkem pro většinu hráčů...
 
Přemýšlejte vy looseři

xgamer55
15. 11. 2014 • 8:02

Nevím co tu meleš o realitě?! BiA je strašná arkáda
, chování zbraní taky nic moc, ale takový propadák to není!
Co je směšné je to, že do jednoho Němce musíte nasypat
Minimálně, 3 střely, aby ste ho zabili, a to na nejtěžší obtížnost.
nemožnost otevřít si aspoň branku! Totálně chybí zalehnutí, kombinace zbrani je jak v CoD. puška a samopal??? Ve scénách ma Matt u sebe náprsák s colt 1911, ale může ho použít jen v prvních třech misích! A to až poté, co vám ho v první misi dá velitel. Nemožnost přelézt plot, ani otevřít dveře. Nějaké grafické chyby. Ale na druhou stranu je to dost dobrá hra pro ty, co nechtějí realitu, ale zábavu. Jestli chcete realitu, zachraňte si Operaci Flashpoint! BiA má sice docela plechové zvuky zbraní, ale né u všech. Třeba zvuk u Coltu 1911, nebo thompsona je dokonalý. A lepší než u CoD!!!
Celkové zhodnocení 75%!!!

Michal
7. 5. 2005 • 8:57

Ahoj dneska jsem si nainstaloval "BROTHERS IN ARMS ROAD TO HILL 30".Při načítání do hry mě hra spadne do windovsu a ukáže se mě tam okmo s nějakou chybou.Mám 1,4 GHz AMD,512 RAM , NAZEV CELÉ GRAFICKÉ KARTY JE: Inno3D Tornádo GeForce FX 5200 128 RAM.Prosím o pomoc.Dík  Odpověď mi pošlete na: renus.p@seznam.cz

michal
7. 5. 2005 • 8:48

Ahoj dneska jsem si na instaloval Brothers in Arms Road to Hill 30.Při načítání do hry mě to spadne do windousu a ukáže se me tan nějaky okno s chybou.Mám 1,4 Ghz AMD,512 RAM a grafiku:název celé grafiky je Inno3D Tornado Geforce FX5200 128RAM.Prosím Prosím pomozte.Dík

Horrys
2. 5. 2005 • 10:33

zejtra to přijde a bude to něco..........

Zdeněk
26. 4. 2005 • 18:33

Ahoj,
dneska jsem si nainstaloval Brothers in Arms. Ale při načítání levelu se vždycky vypne a naběhne mi plocha. Mám AMD Athlon 1,3Ghz, 512 MB, Radeon 9600XT (Catalyst 4.9). Prosím pomozte.
Dík
A jestli byste mohli napište mi na zdenekg@email.cz

Orinoko
19. 4. 2005 • 19:13

RE: cyber-hell ma pravdu, je to jak pise. Hra je divna, nevyvazena, nerealisticka (v modelu, ne v situacich). Lituju brachu ze si ji koupil. Totalne zastarala grafika, prumerna hratelnost, ale jinak dobra atmosfera. Nicmene jsem ji dohral jednim dechem. Ale uz SE K NI NIKDY NEVRATIM, narozdil od RE4 ktereho mam sjeteho 3x a hodnoceni 95% je v jeho pripade slabe. Videl jsem recenze na ruznych "renomovanych" webech a musim rici, ze mi pomalu pripada herni scena zkorumpovana placenyma recenzema. Jako treba WoW (osobne hral a hraji - a max. 80%) ci GT4 (opravdu oproti 3ce nic extra). BiA je proste slaba.

cyber-hell, cyber-hell
19. 4. 2005 • 13:14

proboha co to je za dalsi nesmyslnou oslavnou recenzi ? hral ste to vubec ? vzdyt je to ubohost - nejde lehnout, debilni ovladani, umela inteligence zadna, cele to stoji na jednom prikazu - "strilejte tamhle" a ja to zatim vobehnu jinudy... ehm, tedy jedinou moznou cesto kerou to obehnout jde ! grafika je priserna !!! chovani zbrani ma do autenticity daleko... pustte si CS:S a kouknete na pohyb uzaveru... v BiA zadny uzaver neni ! zvuky zbrani nejsou synchronizovany s pohybem a strelbou... je to nejhorsi valecna hra co vysla... CoD, HD2 vsechno lepsi... to uz starej Ghost Recon byl lepsi a to nebyli videt zbrane... ok, du se schovat za papirovou bednu a zkuste ji prostrelit !
Proberte se !
pod nasledujici bych se podepsal:

neviditelné zdi, kam se podíváte. Nepřekonáte 50cm vysoký plůtek, ani s pomocí vedle stojícího vozíku. Dokonce ani do volného prostoru nejde jít, prostě to nejde a hotovo.
Naprosto nulový stupeň volnosti při hře, musíte jít otrocky přesně danou cestou, na přesně daných místech vás hra zmrazí a nemůžete udělat ani krok. Musíte poslouchat hovory spolubojovníků až do konce. Srovnejte s volností v HL2, kdy jsem třeba během hovoru vědců studoval, co mají na nástěnce nebo jaký používají počítač
v samém úvodu dostanete medaili za podlezení jedné klády a přelezení druhé. Směšné. Bohužel jsem při tom skřípěl zuby.
Z 5 metrů jsem puškou zasáhl němce asi až na 20. pokus. Nemyslím si, že bych byl nějak moc nešikovný.
Plánovací pohled: úplně k ničemu, pořád překáží větve, otáčet se dá "rozumně" jen tlačítky. Kdo hrál Hidden&Dangerous2, musí z toho být na infarkt.
neexistuje ukládání. Pouze checkpointy. Takže pokud se skoro mrtví dobelháte náhle do checkpointu, hra se automaticky uloží a nemáte šanci si "loadnout" pozici v dřívějším, lepším místě. Jedině zbývá hrát celou kapitolu znova. Paráda 
všechny předměty jsou pevně zabetonované do země, s ničím nehnete, nic neprostřelíte, atd... Sice se z prken práší ostošest, ale neuděláte do nich ani dírku. Je opravdu úžasná scéna u hry s 90%, vydaná v roce 2005(!), ve které stojí Němec 10 kroků od vás za dvěma bedýnkama a vy do něj pražíte vesele z 0.3 liberního kanónu a Němec se ještě veseleji usmívá a ani se nehne, protože ho nezasáhnete, nezraníte, prostě jako by tam nebyl. Zrovna tak spolubojovníci. Opravdu famózní AI nepřátel a spolubojovníků!
Skripty. Např. dokud neodděláte Němce ve stáji, neexistuje cesta dál. Kolegové stojí u plotu a neotevřou vrátka. Jak ho odděláte, otevřou je. Nemůžete dělat nic po svém, zkoušet jiné varianty, je pouze jedna.
Ovládání: omylem jsem zmáčkl klávesu F6 a hra se nějak podivně zastavila, resp. přepnula se pohled a musel jsem promačkat několikrát všechny klávesy, aby ovládání zase ožilo. Všechny povely nejsou v menu Controls. Proč?
proč v jedné kapitole zabití spolubojovníci zase ožívají v následující?
Můj první dojem byl rozpačitý právě kvůli grafice - to však nehodnotím. Hodnotím to, že když jsem v prvním levelu , kde jsem skutečně mohl ovládat panáčka co šel se mnou (tam co se na začátku trénuje na strašáku do zelí) o tohoto přišel hned v úvodu, protože se (jak píšete vy) skvěle intuitivně ukryl za balíčkem slámy cca 40cm vysokým, kde ho hned odpráskli, tak nebyl sebemenší problém vymlátit těch 10 -15 nácků i bez něho. a bez sebemenšího odporu ze strany dojčáků.(hraji na standartní střední obt.)
Nezlobte se na mě, ale hru, kde náckové čekají za neprůstřelnými plůtky ,až na ně dojde řada (ano skutečně se nesnažili mne obejít, natož mi třeba hodit granát) - nepovažuji za dobrou, natožpak reálnou. - bohužel - protože nápad s velením "pouhou myší" je výborný a dovedu si ho představit ve spojení např s reáliemi Call of Duty - kde bychom se potom možná mohli bavit i o nejlepší hře roku. Takto jsem však bohužel zklamán (i vaší reportáží, na základě které jsem se pro hru rozhodl).
Propadák. Dle ovládání, které je úplně mimo mísu všech FPS her počínaje snad DOOMem soudím, že je to konverze budoucí konzolovky. Zbraně se přehazují TAB místo 1-2-3-..., nedá se lehnout, běžet, vykukovat za roh, chodit potichu apod.

Destrukční model je dětinský. Z těžkého kulometu neprostřelíte prkna v podlaze převráceného vozu. Kulky nezanechávají stopy na zdech.

Hra je těžce lineární, nemáte šanci odbočit z trasy a zkusit jinou cestu. Grafika je úděsná. Je to prostě hranaté s barevnými texturami. A ty textury ... pánové si snad nedali ani tu práci nafotit textury na zdi baráků.

AI splubojovníků se opravdu hodí akorát na podpůrnou palbu. Jinak jsou to mentálové. Protivníci naštěstí taky.

Lze mít pouze tolik zbraní, kolik máte na začátku mise. Prostě, pokud začínáte jenom s Garantem, tak si k němu nezvednete německý samopal ze země, ale pouze vyměníte. V jiných levelech, kde máte na začátku pušku i samopal to jde.

Tipuju to na konverzi hry na konzoli a podle toho to vypadá. Před 5ti lety možná bomba, dnes propadák. Ovšem je to takový hype, že se to nestydí prodávat za 1.500,- 
... a dalsi a dalsi dobre napsane postrehy na ***
 doporucuju precist toto - http://www.gamespot.com/pc/action/brothersinarms/reader_review.html?id=3442564 

Ladislav Nosákovec
19. 4. 2005 • 16:55

Samozřejmě že jsem recenzovaný titul hrál (a dohrál), to je snad logické… Všechny připomínky, které uvádíte, jsou v recenzi zmíněné, nicméně já osobně zastávám názor, že klady v BiA jednoznačně převažují – proto má hra hodnocení 9.3

 

Znám spoustu lidí, kterým titul hodně učaroval a na druhou stranu znám spoustu lidí-čtenářů, kteří mají stejný názor jako Vy. Rozhodně se neztotožňuji s názorem, že se jedná o nejhorší válečnou hru, co kdy vyšla. Několik chyb tu bohužel je, nicméně např. na nemožnost zalehnutí jsem si já osobně brzy zvykl – neříkám však, že je to tak dobře. Druhou kapitolu je pak bohužel střílení skrz překážky, při kterém nezbývá nic jiného, než pouze skřípat zuby J Každopádně jsou přesně tohle TY důvody, kvůli kterým si BiA neodnesly vyšší hodnocení, které si po právu zaslouží…

 

Samozřejmě záleží také na stupni obtížnosti, který máte zapnutý.

F
19. 4. 2005 • 18:13

Víte, problém je asi v tom, že Vy nechcete vidět to co vidí jiní. Jak můžete napsat, že jde o nejrealističtější válečnou hru. Víte vůbec co to je realita. Pokud nemůžete ve hře zalehnout, tak ta hra může být pozlacená a nejlepší po audiovizuální stránce, ale bohužel je to šunt. A Vaše hodnocení je velice neobjektivní. Když ještě k tomu přidáme neprůstřelnost čehokoli mimo postaviček je to paskvil na druhou a ta linearita a nemožnost druhé cesty to je pak paskvil na třetí. Možná by jste si měl jít ve voných chvílích zahrát pinbal nebo aspoň HD2, aby jste viděl jak funguje realita.
Bohužel, ač jsem od BIA očekával také hodně, musím říci jen to, že horší hra snad ani vzniknout nemohla.
F

a
3. 9. 2005 • 22:51

hral som demo a musim povedat ze horsiu strielacku som nehral. cyber ma vo vsetkom pravdu

Lokutus2, Lokutus2
19. 4. 2005 • 18:51

Chlape, ty ses rozjel !
Asi to primárně bude na konzolích, protože jsem tuto hru asi před měsícem dostal (PS2). Nevím, moc jsem to zatím nehrál, ale nevypadá to nejhůř... Fakt nevím, protože za nejlepší válečnou hru pořád považuju Medal of Honor:U nderground na PS1 + Medal of Honor: Frontline na PS2... a čert vem realismus!!!

ja
20. 4. 2005 • 7:40

Pohyb ZAVERU - to U tam neni.

"Prostě, pokud začínáte jenom s Garantem, tak si k němu nezvednete německý samopal ze země,"

To je realisticke. Byl jste na vojne? Technicky vzato, muzete chvili prenaset dve takove zbrane, ale moc dlouho to nevydrzite, uz vubec ne v boji. S jednou (takhle velkou) zbrani mate uz tak co delat.

Jinak diky za protivahu recenze, slozenim vznika realny popis hry

Black_Talon, Black_Talon
20. 4. 2005 • 8:30

nic proti, ale kdyz uz teda realita, tak bych mel byt schopen zbrani typu Garand M1 nebo Mauser 98k zabit na nekolik metru jednim vystrelem do hlavy cokoliv z ceho tece krev :))) (a ne ze to dostane trikrat a teprve pak lehne, z toho je mi na bliti - Mauser prostreli na nekolik metru helmu i cvicnym drevenym nabojem :)

ja
23. 4. 2005 • 12:25

Tu hru jsem zkousel, je to na zebliti S realitou to nema nic spolecneho.

Nevim, kde berete tu jistotu, ale cvicnym, drevenym nabojem z pusky systemu Mauser, raze 7.92 mm, helmu v te dobe pouzivanou urcite neprostrelite. Drevena kule se tristi a nema absolutne zadnou pruraznost. Na druhou stranu prubojnym nabojem, bylo mozne na zacatku valky prostrelit, z primerene vzdalenosti, i bocni pancir nemeckych tanku.

Tim koncim diskuzi k teto hre.

A
19. 7. 2005 • 0:50

ja souhlasim ze je to na hovno vite co bude lepsi kdyz si udelate zbrojak a koupite si mausra 98k a muzete si to zkouset jak ta zbran chodi a supa to je
taky neni potreba strilet na hlavu do jakykoliv casti tela te to rozpare jako zabu
jo a s helmou sem to zkousel na strelnici sme ji povesili na 150 metru-neni to moc ale zkouska
a po 3 vystrelech sem se sel podovat na helmu a mel sem z ni cednik


REALITA NADEVSE

HREJTE CALL OF DUTY

xXx
17. 5. 2005 • 14:08

Nic proti ale tu hru už jsem hrál a dohrál za 1týden a byla lepší než Call of duty.    ovládání krásný i když těžký a není tam jenom povel ldi a střílej!!!!!
nejlepší hra všech dob musím přiznat

adam toth
3. 10. 2010 • 16:51

No pro mne je BiA nejlepsi strileckou z druhe svetove nevim co proti nej mas

Macros
19. 4. 2005 • 8:21

Hru jsem už hrál a dohrál a rozhodně bych takhle nesršel superlativy. Hra je to dobrá.....jedna z nejlepších jaké jsem kdy hrál, ale má svoje chyby jako každá jiná a ty jsou fakt dost závažné(nejde lehnout, nejdou prostřelit dřevěné věci apod.) A od kdy se 36/4 = 9,3 ???

Martin_Bocek, Martin_Bocek
19. 4. 2005 • 8:44

Samozřejmě že 36/4 se nerovná 9,3/10.
Ale už nespočetněkrát jsme pod recenzemi psali (a před námi SCORE a prakticky každý herní magazín u nás), že celkové hodnocení NENÍ aritmetickým průměrem hodnocení grafiky, zvuků, hudby a hratelnosti. Nebo vy si myslíte, ž hra s dokonalou hratelností (9/10), slušnou grafikou (8/10) a průměrnou hudbou (5/10) i zvuky (5/10) musí být hodnocena 7/10? Proč? Vždyť taková hra může být klidně absolutně perfektní a hodnocení 9/10 si klidně zasloužit (a že už tu pár takovýh bylo!)

ros
19. 4. 2005 • 13:13
ros
19. 4. 2005 • 13:13
ros
19. 4. 2005 • 13:13

Sorry, ale

ros
19. 4. 2005 • 13:13

Sorry, ale tohle

ros
19. 4. 2005 • 13:14

Sorry, ale tohle je

ros
19. 4. 2005 • 13:14

Sorry, ale tohle je snad

ros
19. 4. 2005 • 13:14

Sorry, ale tohle je snad jedna

ros
19. 4. 2005 • 13:14

Sorry, ale tohle je snad jedna z

honza
19. 7. 2011 • 16:04

poradte pls jak mam v brothers in arms road to hill30 spustit multiplayer

Určitě si přečtěte

Články odjinud