Stewart
20. prosince 2007 • 16:57

No ježiš to je hrozný tu grafiku na screenech máte na nejnižších detailech ne panebože je to hrozný nedivim se že ste dali 8 z 10ti.......v te době kdy CoD2 vyšlo bych dal 10z 10ti

marty-our
28. května 2006 • 20:21

krátký, nudný...je to o ničem....


Richard Synek
27. února 2006 • 16:37

prosim o zaslani Cd-key na moji internetovou stranku synek21@seznam.cz

Chief
17. listopadu 2005 • 22:19

Rád bych něco dodal k hardwarové náročnosti. Moje konfigurace je Axp 2500+ 1gbram+ R9800SE. Skoro doteď sem hrával hry na více než nadpůměrném nastavení grafiky. U cod2 jsem pořád snižoval a dostal jsem se tak daleko že jsem nevěděl co ještě snížit aby se hra dala jakžtakž hrát.. Samozřejmě že mě ani nenapadlo vrátit se do roku 1999 a přepnout na dx7. Rozdíl mezi dx9 a dx7 je totiž TEORETICKY propastný. Vztekle jsem hru odinstaloval, protože je evidentní že vývojáři něco nedomysleli...
Po tom co jsem narazil na tuhle diskuzi nainstaloval jsem hru znovu a tentokráte nastavil na dx7 a víceméně na nejvyšší detaily. Je vidět že tahle hra dx9 vlastně vůbec nepotřebuje, protože nám tu chybí akorát odlesky, rozmazávání a další drobnosti. Tak se tedy ptám proč vlastně tahle hra vznikla - největší lákadlo bylo přeci aby jsme si zahráli cod v lepším kabátku. Herní společnost schrábne peníze na nastavované kaši která se bude prodávat o to víc čím více existuje majitelů slabších počítačů.
btw - kdyby jsme si vypínali dx9 efekty ve hrách typu hl2, far cry, doom3 tak to už by jsme si mohli třeba místo textur dát bílou nebo podle gusta třeba černou plochu..
Takže je to sice výhoda vypnout si dx9 ale proč by jsme to u cod2 dělali když nám nic jiného a lepšího tahle hra nemůže nabídnout. Jesli někdo chce vidět dobře vyoptimalizované hry tak at si zahraje max payne 2 nebo hl2.

Alan Jarrar
22. listopadu 2005 • 10:42

Máte pravdu, souhlasím s vámi. Přesto si však dovolím namítnout - není hlavním tahákem her jako CoD hratelnost, atmosféra a "požitek" z války? IMHO je grafika u válečné FPS malinko postranní záležitostí. Navíc CoD2 nestaví na grafice, ale na hratelnosti a na surových válečných detailech. U HL2 či Doom 3 bych podobnou HW náročnost a grafickou "nedokonalost" netoleroval, ale CoD je zkrátka o něčem jiném než o grafice.

pupy
24. listopadu 2005 • 3:05

Podle mne je CoD2 o ničem.Fatálně rozhozený hitboxy,neustále se tvořící kouř z ničeho,chybějící anticheat a zvuky zbraní jak z komixu.Opět přístupná konzole cfg láká ke zneužití a je zneužívána.Katastrofální bugy v mapách a hlavně stejné mapy jen s jiným názvem a místo "tigrů" jen "hakly".popřípadě protiletadlové kulomety.Já osobně jsem hodně zklamán z multiplayeru a singl...to je kapitola sama o sobě.Útočíte ve skupině a když vám spolubojovník umře,nic se neděje a na jeho místě se objeví jiný,nový...aniž by odněkud přišel...je tam,takže útočíte relativně se stejnou skupinou a její úkol je jediný.Vytvořit u vás chaotický dojem,že jste ve válce.....nechci tu hru jen špinit.Je fakt,když si ji lépe prohlédnete,textury na jednotlivých plochách jsou lepší.Rez na kovu,letokruhy na dřevě a zbraně opravdu vypadají dost realisticky...,ale to je tak vše.A trik s dx9???No u cod2 je víceméně využívan jen pro digitální zvuk.Kdo má ve svém stroječku jen analogovej codek AC97,stejně si jich moc neužijete a softwaerové vyrovnávání je na vysoké úrovni,takže ho ani nepotřebujete

pupy
13. listopadu 2005 • 12:56

Jsem aktivní hráč on-line her po netu,především CoD a CoD/Uo...hrával jsem Medal of Honor - pro chybějící PB a a pytel cheaterů jsem přešel na CoD.Mimo to si zagamesím haldy her a nemusí to být jen z WWII.Far Cry byla super hra.Na plnou nálož udělaný screeny ze hry jsem dlouho používal na monitorech jako Wallpaper.Jo jo,ty zlaté pláže,palmy a moře vás dostanou.Q3 a UT to je trapárna a hlavně ta arkáda o které mluvíte a nevíte o čem.BIA..no to si děláte srandu s inteligence nepřátel..hehe tam žádná není.CS hráči zase všude hanili CoD a ani ČMSP nechtěl tuto hru zařadit do kalendáře.Je dobře,že doba,kdy velkej bratr rozhodoval o tom co je a není kultura a zábava jsou pryč.Samotní hráči převálcovali tyto "nafouknuté" společnosti a dali jim jasně najevo,že to může jít i bez nich.Jaká je situace?Na GZ server v jednom dnu,jednu hru paří více jak 1500 hráčů a kde jsou ty ostatní "dobré" hry?Asi tam,kde i císař chodil pěšky a sám.Na ESL nejvíce klanů má právě CoD.Na CB je to hned po CS.Nejvíce hráčů se zabývá CoD.Tyto recenze jsou jalový jako autor sám.
CoD2?Špičková hratelnost,super nádech,super prostředí.Někdo tu zmiňoval Vietcong.No,ehmm ale udělaný vymezený tunely pro pohyb hráče v pralese je hodně úsměvné a připomíná mi to Doom na 486.Řada hráčů by si měla zahrát dnes již starší hru Deadly Dozen,kde volnost pohybu v pralese a močálech byla až k nevíře.
Ale abych se vrátil k autorovy.Z vaší recenze je znát,že tento typ her jste nikdy moc nehrál a multiplayer je pro vás španělská vesnice.Kdo hraje MP mi dá zapravdu,že datadisk UO byl více akčnější a MP v CoD2 je dost zklámáním.Prolínání textur,bugy v mapách,větve keřů vrostlé do zdí budov a řada drobných nedodělků je fakt drsná věc.Stejné mapy,jen s jinými názvy..omg.Pro mě osobně je to zklamání.Střílení skrz stěny budov a různý povalující se bedny mě fakt dostali .Doufám že to nějaký patch opraví,jinak je to mínus na celé čáře.Arkáda v pravém slova smyslu je tu znát silně.V plné zbroji skočit ze střechy budovy a bez zaškobrtnutí to hned pálit do nepřátel určitě není moje parketa a více reality by hru posunulo o hodně dopředu.Každý druhý obličej je stejný..to nemělo ani UO.
Závěr: Por mě dost rozčarování,jestli je to co Infinity Ward skutečně slibovali,nebo jen vtip a dost špatnej.Hře bych dal tak 60 bodů ze sta a vskázal Infinity Ward, ať se nad sebou zamyslí.
A poslední věc.Ve vaší recenzi skoro každé druhé slovo je script.Můžete mi říct,která 3D hra neběží na scriptech.To bych se rád poučil 

Chief
17. listopadu 2005 • 22:35

Problém je že cod hraje nejvíc lidí kvůli tomu, že jde hrát i bez originálky takže asi tak... A od toho se odvijí že ji hraje hodně progamerů.

pupy
24. listopadu 2005 • 2:46

To je pěkná blbost.Vše záleží na nastavení serveru.Když i gamezone používá cracknutý servery,tak se nediv.Pokud si chcete zahrát CoD za hranicemi Čr nebo na jiných serverech,tak se bez originálního cd-keye neobejdete a řada týmů si s váma ani nezahraje,jak zjistí "prostřelenou" verzi!!!!

Plukovnik Mrazek
11. listopadu 2005 • 10:46

Jo a jeste me rozesmaly ty realtime stiny. Ty uz podporoval DX3 v softu...Vystreleny fireball v Quake1 . Stejne stiny jak v Doom3.

lalali
11. listopadu 2005 • 13:49

osvetleni steny fireballem mel uz doom 1. to opravdu neni realtime stin. realtime stin trba postav je to ze stin postavy se lame a meni smer podle smeru a vzdalenosti svetelnych zdroju v levelu. ne q1 opravdu NE :) boze doupe je opravdu plny noobu. uz jsem radsi nebudu lezt

Alan Jarrar
11. listopadu 2005 • 21:27

Včera jste psal, že je Doupě amatérské a že se popadáte za hlavu. Stále tedy nechápu, co vás sem táhne číst články a dál přispívat do diskuzí. Pokud jste znechucen, tak už sem opravdu raději nelezte.

lalali
11. listopadu 2005 • 13:50

osvetleni steny fireballem mel uz doom 1. to opravdu neni realtime stin. realtime stin trba postav je to ze stin postavy se lame a meni smer podle smeru a vzdalenosti svetelnych zdroju v levelu. ne q1 opravdu NE :) boze doupe je opravdu plny noobu. uz sem radsi nebudu lezt

Alan Jarrar
11. listopadu 2005 • 21:28

Včera jste psal, že je Doupě amatérské a že se popadáte za hlavu. Stále tedy nechápu, co vás sem táhne číst články a dál přispívat do diskuzí. Pokud jste znechucen, tak už sem opravdu raději nelezte.

Plukovnik Mrazek
11. listopadu 2005 • 9:45

COD2 je pro me slusny prekvapko. Na plny detail 60FPS Dudon 1.6 9600 Radeon. Ani jednicka nesla tak rychle. Paradni optimalizace. Vylepsili pouze Quake 3 engine. Dalo by se ric, poslali Carmaca do pekel (chudakm vytvari cim dal tim podivnejsi rendrovaci enginy viz Doom 3) Ve hre sice neni nic objevneho, ale novinek celkem dost a akce je to velmi slusna. Ve Fear byli protivnici dost ubohy...nechapu jak muze nekdo chvalit jejich inteligenci, tady je to lepsi. Mezi DX7 DX9 ve hre neni prilis rozdilu. Jedine co stoji za rec je asi Bumpmaping, ale potom to chce o neco lepsi sestavu nez je ta ma. Jo a ten bump si musite zapnout pres konzoli.Skoda, ze neni ve hre zadna fyzika typu Havok. Snad ve tretim dilu. To bude teprve ta prava zabava.

ondra
10. listopadu 2005 • 9:13

posilam to stanovi vospalkovi
stano neviem cimam priz domov         porad mi.

schali
9. listopadu 2005 • 17:25

ještě otazka na autora recenze, kdyz uz se tak pekne zminujete o "arkádových principech, typických pro konzolovou zábavu", které vzali PC pařani za své, kde tuhle arkadovou zabavu na konzolach mate?S gamepadem v CoD nedejboze v multiplayeru bych vas chtel v roce 2003 opravdu videt, asi bych se hodne nasmal, zvlast u toho multaku, coz je duvod proc si lidi kupuji originalku tehle hry.Jinak arkada to bezesporu je, ryze PC arkada.

lalali
10. listopadu 2005 • 22:22

toho bych si nevsimal, autor je konzolovej fanatik, urcite si mysli ze vsechno co je na PC dobreho pochazi z konzoli. taky jsem se tomu musel zasmat. co cekate, je to doupe, amaterismus proste.

Alan Jarrar
10. listopadu 2005 • 23:57

Když se vám tady tak nelíbí a Doupě je podle vás amatérské, proč čtete tolik Doupěcích článků a přispíváteb do diskuzí? Nikdo vás tu nedrží. Jděte si své komplexy léčit jinam.

ZOKI
8. listopadu 2005 • 18:54

Mám otázku. Veľmi nehrávam hry, preto ma v dvoch príspevkoch zaujalo, keď popisovali ako im to svižne ide, ale s DX7. To je fakt taký rozdiel, či to beží na DX7, alebo DX9 ???

Alan Jarrar
8. listopadu 2005 • 20:03

V rámci hardwarové náročnosti ano. Co se týče pohlednosti grafiky, rozdíly jsou zanedbatelné

ZOKI
8. listopadu 2005 • 20:36

No to si mi to fakt vysvetlil.
Akože nemohol si napísať, že na rovnakom stroji to dá pri rovnakých nastaveniach pri DX7 vyšší framerate ako pri DX9, alebo podobne ?

Alan Jarrar
8. listopadu 2005 • 21:46

Nevztekej se. Nemůžu za to, že ti to moc nemyslí a mou odpověď jsi nepochopil.

Takže to povím POLOPARICKY ještě jednou pro tebe a pro všechny nechápavé - hra bude o něco rychlejší a grafika nebude tak hezká.

Alan Jarrar
8. listopadu 2005 • 21:56

Jinak máš pravdu - framerate je samozřejmě vyšší

ZOKI
8. listopadu 2005 • 23:46

vyššie ???
o koľko ?
toto mi pripadá, ako keď sa škrabete cez hlavu za uchom

akože nič proti vaším tuningom
ale nebolo by jednoduchšie mať DX9 a len vypnúť niektoré efekty, ako tam nasilu mať DX7, ktoré tie efekty proste neurobí ?

alebo mi niečo uniklo a vaše woodoo je silnejšie ?

tú vašu poznámku o mojej nechápavosti radšej prehliadnem

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
Alan Jarrar
9. listopadu 2005 • 1:08

Klidně si tu moji poznámku přečtěte znova. Trvám na ní.

Pro mě ne - raději s DX7 a naplno, než-li s DX9 jen napůl

Alan Jarrar
9. listopadu 2005 • 1:14

Mimochodem vůbec nerozumím tomu, proč mně vyvracíte teorie, které vám nabízím, když jste si o ně sám zažádal v prvním dotazu. (To jen tak na okraj)

ZOKI
9. listopadu 2005 • 23:53

No pretože sú to vaše teórie. A takých si ja vytvorím desať na každý prst. Takže čo to niečím podložiť ? Akože vám sa len viacej páči DX7 full ako DX9 half, alebo to je nová móda, ktorú ste okukali z iných diskusií ?

Alan Jarrar
10. listopadu 2005 • 1:13

No, ruku na srdce - nemám počítač na to, abych si mohl plně užít DX9. Musel bych snížit rozlišení a některé detaily. Já však raději volím komfort - DX7 ve 1024*768 s plnými detaily a 8x vyhlazováním. A vše jede plynule. Podle mě ty rozdíly mezi DX7 a DX9 nejsou velké (IMHO oko nepostřehne).

lalali
10. listopadu 2005 • 22:19

vy jste opravdu hodne mimo. DX 7 a Dx9 je opravdu SAKRA rozdil a sakrat si ho vsimnete. DX7 umi jen zakladni otresny shadery, zadny reflekce na lesklych plochach, zadny refrakce vody (lamani svetelnych paprsku), dx7 neumi realtime stiny postavicek, ma naprosto odpudivej bumpmapping (jestli vubec). proste nechapu jak muzete napsat takovej nesmysl. oko nepostrehne? si delate prdel ne?

Alan Jarrar
11. listopadu 2005 • 0:17

Prdel si nedělám. Mně to nevadí, že jsem mimo

lalali
10. listopadu 2005 • 22:19

vy jste opravdu hodne mimo. DX 7 a Dx9 je opravdu SAKRA rozdil a sakrat si ho vsimnete. DX7 umi jen zakladni otresny shadery, zadny reflekce na lesklych plochach, zadny refrakce vody (lamani svetelnych paprsku), dx7 neumi realtime stiny postavicek, ma naprosto odpudivej bumpmapping (jestli vubec). proste nechapu jak muzete napsat takovej nesmysl. oko nepostrehne? si delate prdel ne?

Alan Jarrar
10. listopadu 2005 • 23:58

Prdel si nedělám. Mně to nevadí, že jsem mimo

Honza
8. listopadu 2005 • 18:04

No nevim jak te napadla ona kretenska myslenka ze je vsechno okopirovany od spilberka. Tak jak je to v COD2 to bohuzel bylo i ve skutecnosti, sice s mensima detajlama a na vetsim prostoru ale bylo to tak. Autori hry necerpali od spielberka a jeho zachrante vojina ra... ale cerpali ze skutecnosti stejne jako spielberg. Ja jsem v tom myste kde vylodeni probihalo byl nedavno a je to na chlup stejne. Tahle scena je z jine plaze nez byl ten film, sice po vysplhani na horu cekaly na vojaky ostnaty draty (ktery tu nejsou) ale za nema bylo na vsech plazich to samy, zakopy, bunkry, kulometny hnizda.

Alan Jarrar
8. listopadu 2005 • 18:47

IMHO ano

Jen vás upřesním - scéna z vylodění je též z pláže Omaha (jako v Zachraňte vojína Ryana), jen o dva kilometry dál v sektoru Dog green, který spadal pod pláž Omaha - nejztrátovější a nejsložitější sektor vylodění (ale to asi víte).

Honza
9. listopadu 2005 • 12:34

Jo jo prerekl jsem se, jinej usek, plaz stejna.. Kazdopadne by si autor mel precist par knizek o WW2 a nespolehat na to ze svetovy dejiny konci prvni svetovou valkou (az sem se totiz uci na skolach).  Pokud by chtel realne pribeh tak muzou udela COD podle skutecnosti, dejme to ze se bude muset vylodi na plazi Omaha a takhle by to vypadalo
Par clunu bylo zasazeno nez dorazilo ke brehu, mozna par save a dostane se s clunem na breh
Spousta vojaku se utopilo nebo nabehlo ze clunu primo proti kulometu, par desitek save a dostane se mozna ven ze clunu
Pak ho ceka proklickovat mezi kulometnou palbou, minama, minometama nekam do lepsi zakrytu nez jsou proti tankove zatarasy. nekolik desitek save nez se mu to povede.
Takze asi po par stovkach save by se nekam dostal a pak ho ceka asi to nejtezi, prekonani ostnateho valu a utok na bunkry nebo dane opevneni podle mista.
No kdyz to schrnu zemrelo tam 2000 lidi behem chvilky. Cetl jsem knizku kterou napsal nemeckej vojak co byl za jednim kulometem, vystrilel 10 000 naboju behem chvile a furt to nestacilo a vojaci stale pribihaly a postupovaly. Takze z toho si lze prestavit co to byly za jatka..

Alan Jarrar
10. listopadu 2005 • 1:56

Tedy, abych pravdu řekl - podal jste to dost procítěně. Především z posledního odstavce mi vyloženě běhal mráz po zádech. Brrr

mobilemikedotorg, mobilemikedotorg
8. listopadu 2005 • 10:17

musim autory hry pochvalit za nizke HW naroky...
Celeron 2,5GHz s 512RAM a Shit JW FX5200 a hejbe se to prekvapive dobre v DX7 to je samozrejme .
Zatím tuto gamesku drtím a páčí se mi moc takze uvidime až ji doparim jaky si na ni udelam nazor jako na celek.
MMike  

kenak
8. listopadu 2005 • 9:55

Bohužel v 2.světové UFO nelétalo,tak od COD3 moc nového nečekej.

Rafaelo
7. listopadu 2005 • 22:51

Autor ve hre postrada pribeh? To nevi o cem byla WW2? Nebo ocekaval dojemny pribeh o chlapci jez se nechal naverbovat do armady a doma na nej mezi tim ceka tehotna divka? A on nakonec zemre...ale narodi se jim krasny detatko a valka dopadne relativne dobre a klucina dostane in memoriam vyznamenani. Tak nejak? :D

Martin Zavřel, Martin Zavřel
8. listopadu 2005 • 9:06

Takový příběh by mne asi zas tak moc nebavil, ale něco ve stylu Zachraňte vojína Ryana nebo Tenká červená linie by bodlo

Rude
9. listopadu 2005 • 20:41

Docela chápu recenzenta hry bez příběhu, už mě osobně vážně začali nudit, nějak po pár hodinách ztrácim motivaci to hrát. No možná kdybych nepařil jrpg, tak mi to ani nepříde.

Squad Leader
7. listopadu 2005 • 21:11

Shrnutí:


Takže abych to nějak shrnul:  COD2 opět nezklamal atmosférou, ale ani ničím novým nepřekvapil. . .

mekelle
8. listopadu 2005 • 11:18

celkom by som si zahral cal of duty napriklad z obdobia stredovaku, pripadne staroveku:))
mekelle
http://www.ine.sk

Jiw
8. listopadu 2005 • 14:58

HMMMMMM, tak to by byla bomba. Takova FPA hra "Ktoz su bozi bojovnici" na dve, tri pokracovani. Projit si od pracete po hejtmana bitvy u sudomere, na vitkove, do toho nejaky loupezivy mise s prepadnutim tvrzi. Vazne, kdo tohle zvladne ve stylu MOH/COD/BIA, ma moji poklonu a penize za originalku - zadny RPG prvky, jen cista desetihodinova bitva pekne nascriptovana.  Nebo takova tricetileta valka. Strelny zbrane taky byly, jen ty zasobniky byly jednopatronovy a trochu dyl trvalo prebijeni.

Tom
7. listopadu 2005 • 21:02

Ze vraj "nudny" pribeh. Ja hravam iba hry z WWII (Moh:AA,MoH:PA,CoD,CoDUO,BIA) a zadna se mi nezdala nudna, zastarala, ci dokonce s rovnakym pribehem.Z CoD2 mam zatim iba demo no uz to nasvedcuje ze tato hra je originalni (tak ako jeji predchudce a serie Medalu ci Brothersa).Teto hry jsou omnoho lepsi nez nejaky vymysleni a nezmyselni Fear a navyse sa snazia"popisat" hrdinstva, ako ich nazval W.Churchil, neznamich bojovnikov. Vzdyt nebyt tohto zanru muze se stat ze za par let nebudou lide vedet cim vsetkym museli projit jejich predchudci aby ziskali slobodu.

JeštěR
8. listopadu 2005 • 1:09

na FEAR bych si zrovna hubu neotevíral, FEAR vedle tohohle působí jako tvorba Paula Gaugoina vedle mojich čmáranic z dětství

nezastávejte se pořád proboha rychlopultovek, tohle je cesta do tmy...

Grovik
21. listopadu 2005 • 16:38

Presne tak... kdo FEAR nedohral nemuze ocenit pribeh ktery ma hlavu a patu. To ma dneska jen malo her.
FEAR by byl totiz skveli v jakekoliv dobe prave kvuli tomu ze ma pribeh.
Zatimco vetsina dnesnich her ma jen cosi jako parodii pribehu.

vincent
7. listopadu 2005 • 19:11
Martin Zavřel, Martin Zavřel
8. listopadu 2005 • 9:04

Díky za reakci, ale chtělo by to být trochu konkrétnější

Trpaslík
7. listopadu 2005 • 16:50

Nechápu diskutující ve fóru. Proč brblete, jak kdyby recenzent tu hru nějak totálně ztrhal? Vždyť dostala hodnocení 8,5/10  A stojí 699 korun, za tu cenu se mi to zdá naprosto parádní!

Martin Zavřel, Martin Zavřel
7. listopadu 2005 • 16:58

Co jsem koukal na stránky CD Projektu, tak tam píšou 1.999,- Kč 

Trpaslík
8. listopadu 2005 • 8:46

http://shop.parby.cz/index.php/produkt/AKCE----Call-of-Duty-2/?id=2471
ale je to predobjednavka verze od cenegy...

Vašek
8. listopadu 2005 • 12:26

Jsou tři vydání, ta nejdražší je Limitovaná edice s různejma blbůstkama.

Pavel
7. listopadu 2005 • 8:01

Souhlasím s autorem, i já jsem se tak nějak při hraní CoD2 nudil,je to určitě skvělá hra a kdyby touto hrou začínala celá ta série válečných her z druhé světové ,tak je to zcela určitě nejlepší FPS roku,ale dnes mi toto témá už nic neříká,chce to nějakou radikální změnu témata.

Maslow
7. listopadu 2005 • 10:34

Opravdu si nemyslím, že je to tím, že se to stále točí okolo stejného téma. To promin, ale to je blbost.
Musíš brát COD2 jako pokračování (která se už stala standardem), tím myslím, nový engine, nové efekty, lepší atmosféra, ale jinak je to pořád to samé. Ne vždy, se povede nový díl jako u COD2.
V průběhu hraní si toho člověk nevšimne, hraje, hraje, je to super, ale zklamaní přijde až po dohrání hry. Opět krátké, bez konce, ale prostě to má atmosféru, kteá se jinde nevidí, BIA jí mohou závidět.

Jinak s autorem nesouhlasím ohledně A.I.... Taktizování A.I. u Brothers In Arms? Já myslel, že ty solný sloupi co stojej za zdí příliš netaktizujou..To už je na tom lépe COD2, který vám, jakmile váháte s útokem, či čekáte za bukem pošle pár granátů a máte vystaráno. Nevim, kdy se mi v BIA stalo, že by mě přímo zasypali granáty, když jsem byl někde zalezlý. Jasně, hooodně skriptů, na FEAR nebo Far Cry to prostě nemá, ale je hezký, ja jsou vojáci agresivní.

p.s. jen by se možná hodilo napsat, že obrázky nejsou típány v nejvyšším nastavení, někdo zase může začít rýpat, že grafika nic moc. Na 6600GT to vypadá mnohem lépe (opravdu viditelný bumpmapping, vysoké rozlišení textur a pod. jsou opravdu hooodně znát. Rozdíl v nastavení kvality textur (ta tři podnastavení) je markantní ( např. medium => extra vypadá vážně jináč)
To je vše, tak napsanou

Martin Zavřel, Martin Zavřel
7. listopadu 2005 • 13:22

Třeba Quake 4 je také pokračování, ale je tam nový příběh, nové prostředí, nové zbraně, nová vozidla, noví nepřátelé atd. atd. ...pokračování nemusí znamenat nudu nebo nastavování, ale speciálně COD2 opakuje bez výjimky všechno, co už jsme hráli a jakkoliv je jinak hra dobrá, prostě mě nepřekvapovala a ke konci už dost nudila
 
V BIA vás vojáci takticky obkličují a mění pozice logicky, v COD2 prostě postupují proti vám nejkratší možnou cestou...  Ale uznávám, že granáty házejí hezky a často
 
K těm obrázkům: vymazlené screenshoty na nejvyšších detailech apod. je možné najít na oficiálních stránkách hry, myslím že pro čtenáře je docela šikovné, když najdou u recenze něco bližšího tomu, co většina z nich uvidí na svém PC, až hru spustí...

Maslow
7. listopadu 2005 • 14:56

jj veskrze souhlas a díky za odpověd, mě nakonci spíš štval ten systém s respawnem..
já s těma screenshotama souhlasím, jen je jasný, že se tu zase objeví nějakej rejpal, který vám vynadá, proč je to tak. Já jsem jenom chtěl upozornit na ten fakt, nic víc..
jo a s tím BIA, to si to musim asi znovu zahrát, než začnu něco povídat, asi to už mám zkreslené..

ještěr
7. listopadu 2005 • 15:24

jen tak mimochodem, radši bych nechtěl vidět, jak by to vypadalo na mojí GF FX 5200...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
dark b
7. listopadu 2005 • 21:33

no ja to na moji GF 5200 dokonce dohral na high detaily (ale na dx 7 :o) )

rodrigo
24. ledna 2006 • 15:26

Tak to vítej do klubu, DX7 a 5200 to jistí, i high to pak jde, s DX9 jsem ani na začátku neseskočil z auta
Na týhle hře mě fakt štvaly ty předsktiptovaný situace (jak nedojdu aspoň tam, tak můžu střílet do konce války a stejně budou přibíhat další a další) a IQ moji spolubojovníci také moc nenabrali (hele, granát, ale co bych uhýbal, když se za chvíli mohu proletět a ještě s krásným zvukovým efektem). Jinak prima hra.

Don Ron
9. listopadu 2005 • 9:13

Musim si pripojit tez k nazoru, ze CoD2 je moc hezka, ale bez ducha. Kde jsou ty doby, kdy jsem paril Domma? CoD1 byla super a moc jsem se tesil na 2. Ale pri 4. misi jsem to ukoncil. Jako vetsinu her v posledni dobe. stale to stejne, jen lepsi grafika, zvuky. Ale to je sukundarni zalezitost. Dnes hram chybi duch. Je to stejne, jako kdyz jsem hral Age of Earth. Hral jsem ho dny, sam i s brachou. 2. dil? o nicem. A co duna2? To jsou prohrane dny a tydny. A dnes? Vsechny ty nove strategie jsou porad stejne.
Dnes si radeji vezmu hezkou knizku a ctu. Da mi vice, mohu pouzivat vlastni fantazii, rozviji mne - jak slovne, tak zazitkove mnohem vice, nez hra. A je jedno, jestli ctu Dostojevskeho ci Sci-fi ci fantasy. Doporucuji vam vsem, co hrajete, zamyset se nad tim, zdali je ta "nova" hra fakt tak super. Minimalne u konce uz vetsinou zjistite, ze to nestalo za ty hodiny a ze to byl prumer. Nebylo by lepsi si vzit knizku, jit si zahrat volejbal ci jit do prirody? Urcite...

schali
9. listopadu 2005 • 16:58

jednoducha rada, hrej multiplayery a mmorpg, pokud te prestane bavit i tohle, tak uz ti opravdu zbydou jen ty knizky

T.Anderson
7. listopadu 2005 • 7:57

Je pro autora velký problém si po sobě recenzi přečíst?:
hustějěí, uhlazenějěí.

Martin Zavřel, Martin Zavřel
7. listopadu 2005 • 9:36

Děkuji za upozornění, opraveno... nechápu jak tyhle překlepy mohly projít kontrolou pravopisu ve Wordu (na druhou stranu chápu, proč i při opakovaném čtení utekly mojí pozornosti - vzhledem k hodině s stavu, v jakém jsem článek dokončoval)

Určitě si přečtěte

Články odjinud