Jarin
20. září 2006 • 22:39

No me osobne je taky divne,ze jako prvni recenze v CR je na doupeti,ktere rozhodne nepatri mezi prvni ligu,co se tyka recenzi.Takze bud hru recenzent testoval pul hodiny a nebo udelali recenzi z craknute verze,jen aby byli prvni,coz bych se u doupete nedivil,hold,krapet pokulhavaji za zbytkem.......

Honza_Morkes, Honza_Morkes
21. září 2006 • 9:40

Recenzent hru testoval asi tři týdny, jelikož časopis Doupě má oficiální review verzi k dispozici přesně takovou dobu. Vzhledem k tomu, že El Matador má životnost kolem pěti hodin, i nejtupější redaktor Doupěte je schopen ji za 21 dní dohrát.

Je mi líto, že Vás to překvapuje, nicméně dovolím si prozradit, že Vás budeme překvapovat i nadále.

SUPER
22. prosince 2006 • 20:05

Prispevek byl smazan pro nevhodny obsah - redakce

Squad_leader
19. září 2006 • 15:48

Hra působí absurdně arkádovitě.
Arkáda. Tímto slovem bych charakterizoval hru. Co se týče příběhu tak ten je tam přímo z donucení.
To už mohli rovnou udělat mise odděleně bez příběhu kde figurujete jako ovládaná zbraň.
Zase co se týče nepřátel. Proč jich tam dali tolik ?! Zastřelit 5 nepřátel během 10sekund . Proboha proč.
Kdyby byli nepřátele chytřejší stačila jich desetina a hra by nabrala úplně jiný rozměr.
Hra neurazí, ale grafika prostě není všechno. Matador lze jednoznačně srovnávat také s Mafií. Bohužel s tím rozdílem že tady
běháte po předem nalajnovaných místech a hra vám nedovolí přeskočit neviditelný zátaras.
Jo k recenzi mám ovšem jedno upozornění na chybu. Hra je KATASTROFÁLNĚ optimalizovaná.
Opravte tam úlet recenzenta s tím, že hra je vhodná na slabší stroje. Naopak. Sestavy které utáhnou starší, levnější a lepší hry
s velkou rezervou a na plně detaily (Max Payne 2, Mafie) se díky odfláknuté optimalizaci mohou neustále trhat na rozlehlých lokacích !

Honza_Morkes, Honza_Morkes
19. září 2006 • 18:41

Mafia a Max Payne jsou preci jen o hodne starsi hry, ktere nepocitaji s vecmi jako mekke stiny apod.:)
 
Každopádně abych pravdu řekl, "HW nenáročnost" jsem vyčetl spíše ze zkušeností okolí a diskusních fór. Vzhledem k omezené přenositelnosti review kódu (platí jen pro jeden PC) hru na více konfiguracích otestovat nemůžu, pokud mi ale sdělíte parametry Vašeho stroje a přidají se i další čtenáři, rád tuto informaci do článku přidám.

Squad_leader
19. září 2006 • 20:21

Dobře. Mé parametry sestavy jsou lidové: P4 2.53 GHz, 512 (!) MB RAM a Geforce 6600GT.
Nastavené parametry hry: 1280x1024 (kvuli LCD) kvalita pouze druhá nejhorší = detaily na normál.
Zda je hra dobře/špatně optimalizovaná jsem si potvrdil na několika jiných fórech.
A pozitivně se (vyjímečně) k tomu vyjadřuje jen tady.
Co mě u hry celou dobu vadilo osobně a to subjektivně je naprosto nevhodná a agresivní hudba.
I když jsem si ji v audio menu ubral téměř na minimum působila na mě absolutně rušivě a nevhodně.
Skoro jsem si připadal jako by si někdo vedle v místnosti pustil Hi-Fi věž s trackem pro dovádění na diskotéce.
A to uvažte sami se minimálně do mise "green hell" v zarostené džungli nehodí.
Stejně tak v této misi působí usměvně v 50°C venku borečci v černém obleku s kravatou (dlouhé nohavice, rukávy) uprostřed džungle.
Matador je hra plná zvláštních protikladů kdy některé zajímavé vychytávky střídají nedoladěné věci.
A to například ať již jde o tutorial naznačený v recenzi (taky jsem na ten nedořešený bug narazil) tak stejně později
se mi stalo, že člen mé jednotky zůstal trčet vytuhnutý v zárubních a já nemohl vstoupit do domu.
Samozřejmě po chvilce marných pokusů proskočit nějak okolo kolegy jsem dostal nápad, kterého jsem si
všimnul dříve u naprogramovaného chování NPC. Hodil jsem ke kolegovi granát a to spustilo funkci odběhnutí od granátu. Ale jestli takovéto myšlení budou mít i lidi, kteří nezavadili o programování to si netroufám odhadovat.

Keli
20. září 2006 • 17:52

Mohu se zeptat, kde jste hru koupil? Taky bych si ji rád zahrál celou.

Squad_leader
20. září 2006 • 18:52

Nezoufejte. Pokud ji náhodou váš prodejce nemá určitě ji brzo bude mít také.

Indian
20. září 2006 • 22:16

Pravdepodobne nakupuje u pana "torrenta"

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
Squad_leader
20. září 2006 • 22:19

Určitě ne

Squad_leader
20. září 2006 • 22:23

No.... zrovna od Vás to pane Indián sedí

Honza_Morkes, Honza_Morkes
21. září 2006 • 9:46

Hudba mi nepřišla taky nijak zázračná (ale jsem zaujatý proti technu, či diskorytmům už z principu, tak jsem se k ní radši nevyjadřoval - navíc člověk ji brzy přestane vnímat). Co se týče oblečení (chování, logice věcí....), opravdu nemá cenu nad nimi dlouze uvažovat. El Matador je nenáročná akční zábava a přemýšlet nad ní a nad chováním nepřátel, kteří se najednou zničehonic objeví v části místnosti, v níž se už pět minut střílí, není vůbec dobrou cestou k pohodovému hraní. Jak je zmíněno v recenzi - buď hru přijmete jako nenáročnou lineární střílečku, anebo ji radši ani nepouštějte...

Určitě si přečtěte

Články odjinud