No me osobne je taky divne,ze jako prvni recenze v CR je na doupeti,ktere rozhodne nepatri mezi prvni ligu,co se tyka recenzi.Takze bud hru recenzent testoval pul hodiny a nebo udelali recenzi z craknute verze,jen aby byli prvni,coz bych se u doupete nedivil,hold,krapet pokulhavaji za zbytkem.......
Recenzent hru testoval asi tři týdny, jelikož časopis Doupě má oficiální review verzi k dispozici přesně takovou dobu. Vzhledem k tomu, že El Matador má životnost kolem pěti hodin, i nejtupější redaktor Doupěte je schopen ji za 21 dní dohrát. Je mi líto, že Vás to překvapuje, nicméně dovolím si prozradit, že Vás budeme překvapovat i nadále.
Prispevek byl smazan pro nevhodny obsah - redakce
Hra působí absurdně arkádovitě.Arkáda. Tímto slovem bych charakterizoval hru. Co se týče příběhu tak ten je tam přímo z donucení.To už mohli rovnou udělat mise odděleně bez příběhu kde figurujete jako ovládaná zbraň.Zase co se týče nepřátel. Proč jich tam dali tolik ?! Zastřelit 5 nepřátel během 10sekund . Proboha proč.Kdyby byli nepřátele chytřejší stačila jich desetina a hra by nabrala úplně jiný rozměr.Hra neurazí, ale grafika prostě není všechno. Matador lze jednoznačně srovnávat také s Mafií. Bohužel s tím rozdílem že tadyběháte po předem nalajnovaných místech a hra vám nedovolí přeskočit neviditelný zátaras. Jo k recenzi mám ovšem jedno upozornění na chybu. Hra je KATASTROFÁLNĚ optimalizovaná.Opravte tam úlet recenzenta s tím, že hra je vhodná na slabší stroje. Naopak. Sestavy které utáhnou starší, levnější a lepší hrys velkou rezervou a na plně detaily (Max Payne 2, Mafie) se díky odfláknuté optimalizaci mohou neustále trhat na rozlehlých lokacích !
Mafia a Max Payne jsou preci jen o hodne starsi hry, ktere nepocitaji s vecmi jako mekke stiny apod.:) Každopádně abych pravdu řekl, "HW nenáročnost" jsem vyčetl spíše ze zkušeností okolí a diskusních fór. Vzhledem k omezené přenositelnosti review kódu (platí jen pro jeden PC) hru na více konfiguracích otestovat nemůžu, pokud mi ale sdělíte parametry Vašeho stroje a přidají se i další čtenáři, rád tuto informaci do článku přidám.
Dobře. Mé parametry sestavy jsou lidové: P4 2.53 GHz, 512 (!) MB RAM a Geforce 6600GT.Nastavené parametry hry: 1280x1024 (kvuli LCD) kvalita pouze druhá nejhorší = detaily na normál. Zda je hra dobře/špatně optimalizovaná jsem si potvrdil na několika jiných fórech.A pozitivně se (vyjímečně) k tomu vyjadřuje jen tady.Co mě u hry celou dobu vadilo osobně a to subjektivně je naprosto nevhodná a agresivní hudba.I když jsem si ji v audio menu ubral téměř na minimum působila na mě absolutně rušivě a nevhodně.Skoro jsem si připadal jako by si někdo vedle v místnosti pustil Hi-Fi věž s trackem pro dovádění na diskotéce.A to uvažte sami se minimálně do mise "green hell" v zarostené džungli nehodí.Stejně tak v této misi působí usměvně v 50°C venku borečci v černém obleku s kravatou (dlouhé nohavice, rukávy) uprostřed džungle.Matador je hra plná zvláštních protikladů kdy některé zajímavé vychytávky střídají nedoladěné věci.A to například ať již jde o tutorial naznačený v recenzi (taky jsem na ten nedořešený bug narazil) tak stejně pozdějise mi stalo, že člen mé jednotky zůstal trčet vytuhnutý v zárubních a já nemohl vstoupit do domu.Samozřejmě po chvilce marných pokusů proskočit nějak okolo kolegy jsem dostal nápad, kterého jsem sivšimnul dříve u naprogramovaného chování NPC. Hodil jsem ke kolegovi granát a to spustilo funkci odběhnutí od granátu. Ale jestli takovéto myšlení budou mít i lidi, kteří nezavadili o programování to si netroufám odhadovat.
Mohu se zeptat, kde jste hru koupil? Taky bych si ji rád zahrál celou.
Nezoufejte. Pokud ji náhodou váš prodejce nemá určitě ji brzo bude mít také.
Pravdepodobne nakupuje u pana "torrenta"
Určitě ne
No.... zrovna od Vás to pane Indián sedí
Hudba mi nepřišla taky nijak zázračná (ale jsem zaujatý proti technu, či diskorytmům už z principu, tak jsem se k ní radši nevyjadřoval - navíc člověk ji brzy přestane vnímat). Co se týče oblečení (chování, logice věcí....), opravdu nemá cenu nad nimi dlouze uvažovat. El Matador je nenáročná akční zábava a přemýšlet nad ní a nad chováním nepřátel, kteří se najednou zničehonic objeví v části místnosti, v níž se už pět minut střílí, není vůbec dobrou cestou k pohodovému hraní. Jak je zmíněno v recenzi - buď hru přijmete jako nenáročnou lineární střílečku, anebo ji radši ani nepouštějte...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.