paran lama
2. srpna 2004 • 14:08




si delaj srandu ja myslel ze to bude nabusena hra a kdyz vidim jizdu autem a to ze to za me miri tak nedelam nic jinyho nez sleduju monitor beham klikam a nudim se agenta sem skopal ze strechy tak sem se na to...... max payne byl bozskej stejne half life CS UO...atd.. sou nej. ty novy hry stojej za velky.......


Tereza Polanská
1. července 2003 • 19:47

Juj kluci hraju za toho ducha a když mam zachranit Ice a toho druhyho cicmundu tak nevim co mam udelat znicit 3 anarchblabla nevite to nekdo dik Reza

Dj-aRa
30. května 2003 • 6:56

Mám jenom malý dotaz.Jde někde nastavit,aby se při zapnutém FocusModu hra nerozmazala?Díky

Martin Zavřel
30. května 2003 • 12:43

Pokud já vím, tak to nejde

Jops
27. května 2003 • 16:11

No co se tyce samotne hry, tak me osobne to bavi, ale ta jizda autem, to je nuda, vuuubec me to nebavilo a pak nasledna honicka s agentem to taky byl opruz. To sem se zas tesil az na ne vlitnu 

Pak sem sel spat, tak nevim co je dal, ale jak ctu tak nic extra...

Quork
25. května 2003 • 23:03

Tak sem si to sehnal nainstaloval a kdyz to chci spustit tak to napise
DEVICE NOT CREATED 2 a vic se to se mnou nebavi Tak nevim

Weiny
26. května 2003 • 11:50

Stačí aby sis přečetl na Gamestaru zakysnik, kde jsem se o tomhle rozepsal, je to díky ReForce nebo něčemu čím potlačuješ obnov. frekvenci. Je potřeba to vypnout a frekvence zadat přímo v Detonátoru. Čus

Quork
26. května 2003 • 17:36

Jo diky zkusim to i kdyz mam ati radeon 9700 pro ale to nastaveni frekvence v ovladacich tam nekde bude no a kdyz to nepomuze tak to muzu zkusit rozehrat ve win 98 tam to snad bude fungovat jeste ze jsem si je nechal na disku hned se budou hodit

Keanu Reeves
25. května 2003 • 21:20

kdy bude hra matrix

Martin Zavřel
30. května 2003 • 12:49

Já už jsem ji v obchodě viděl, ale na PS2

Milan K
23. května 2003 • 14:03

Mno asi se na mne bude řada lidí zlobit, ale osobně považuji tohoto Matrixe za naprosto "tuctové zboží" s nevyváženou hratelností, slabou grafikou, místy nejasným postupem a příšerně krátkou herní dobou. Nebýt provázanosti na premieru filmove predlohy v kinech a název Matrix, příliš lidí by o tento titul zájem neprojevilo - aneb "film" i v tomto případě prodává.

Můj závěr - nejistá investice - na trhu jsou lepší hry za Vaše těžce vydřené  peníze

Weiny
21. května 2003 • 11:54

Sakra taky se vám to začne cukat když tam naběhne víc maníků? Jsem z toho na prášky, hlavně že tam narážím na plakáty optimized for P4, mám 2,53Ghz, GeForce Ti4200 SB Audigy a v okamžiku kdy se objeví víc protivníků (stačí je jen slyšet) tak se to trhá a jede tak 5 snímků za vteřinu, co to proboha je za shit? Zkoušel jsem dle rad vypnou HW podporu zvuku, bez výsledku, zkoušel jsem to jet 800x600 a dělá to to samé takže to není grafárnou, jede to někomu bez potíží s Audigy? Poslední dobou mám pocit že čím dražší komponenty tím větší problémy. Detonátor mám 43.45, zkoušel jsem i ten nový FX 44,03, s tím se to ale trhalo na 5s pauzy tak šel rovnou do sr..., nevím proč takový ovladač vůbec pustí ven. Vám se to necukalo? Mám pocit jako bych měl nějaké MX-ko, přitom když jsem na scéně sám, běhá to svěle! W

Milan K
23. května 2003 • 14:05

"Jedu" na obdobné mašině (P4 2,4 A, TI 4200 128, 512 Mb, SB LIVE), hral jsem to v 1024x768 v 32 bit na total max detailech a až na maličká zaváhání žádný problém ..... 

Weiny
23. května 2003 • 14:27

No jo, ale nemáš Audigy. Teď mi borci radí že mám vypnout HW akceleraci zvuku v dX, nevím co to přesně znamená ale evidentně to souvisí s ovladači Audigy a nejspíš DirectX9a. No uvidím, i tak mě to nějak nenadchlo, to např. takový Postal2 je až na ty loads mnohem lepší žrádlo a je v něm aspoň sranda...

Blueapple
24. května 2003 • 16:28

Je to tak, pomůže, když zapneš dxdiag (přes příkaz spustit v nabídce start) a na kartě Zvuk snížíš Hardwarovou akceleraci o jeden stupeň...u mě to pomohlo, takže to na mý P4 1,3 běží s plnejma detajlama naprosto v pohodě. Postal 2 je neskutečná blbost...to i v GTA je větší sranda (zvlášť se zapnutým Cheatem, kterej dá všem zbraně a poštve je proti sobě...to je pak vořech i průjezd městem :o)).

Weiny
24. května 2003 • 17:50

Už jsem to rozjel, stačilo to nastavit ve vlastnostech zvukovky upřesnit, tam je to taky. No aspoň jsem díky tobě zjistil jak se dostat do nastavení DirectX v XP. Díky za ochotu, ještě že ten net existuje, na tohle bych v životě nedošel. Čus. W

kyle
20. května 2003 • 14:07

trochu bych se s tebou hádal o tý AI. já bych řekl, že je docela slušná. Schovávání se za překážky a vykoukávání. Honěná kolem beden atd. je docela slušný. je sice pravda že na granáty nijak nereagujou ale AI určitě není špatná. Ta provázanost s filmem má dvě strany. Kdo viděl film ví o co jde ale kdo ho neviděl absolutně nechápe příběh ani smysl děje. Prostě plní mise, který mu zadaj ale neví proč. Ale tomu se asi nedalo vyhnout. U misí se vznášedle nelze než souhlasit, je to fakt hnus. A to nemluvim o jízdních misích za Ghosta kdy Niobe nebyla schopná objet auto a když jsem ho sestřelil, tlačila ho před sebou do konce mise. Když nabourala, bylo to rovnou na load protože se nedokázala vymotat. Útěk před agenty byl pro mě zábavnej a působil jako osvěžení. Co se týče mlácení x střílení tak bych si netroufl tvrdit, že se tu víc mlátí než střílí. proti SWAT jednotkám se muselo střílet. A střílelo se podstatně víc než mlátilo. ačkoliv jsem si focus opravdu vychutnával, dohrál jsem Niobe za 5hodin a Ghosta za necelý 3 na Hard.

Pepah
27. května 2003 • 13:02

Jojo AI je fakt supr. Treba hned na zacatku v hale na me chteli vybehnout dva policajti , ale protoze se nevesli oba do dveri tak se zacli obihat, a kdybych je nevykopal, tak se tam obihaj furt ;o)))
Krom toho ,ze jizdni dovednosti Niobi , nelze pricist nicemu jinemu nez prave take AI. Opravdu jednoduche AI , kde jedina vychytavka je v tom ,ze se nektere postavy kreji.
Taky supr je probihani centralou ochranky, kde se dalsi ochranka proste "rodi" odnikad, misto aby treba prisli dvermi. ;o))
Auto aiming me taky naplnil nechuti.
Hra me sice dokazala vtahnout, ale zlatej MPayne.

Scheni
20. května 2003 • 10:52

Zdarek.
Taxem to teda taky dohral, za Niobe. Musim rict, ze jsou veci, ktere me na Matrixu vadi, v clanku zminovany Max Payne mel napriklad rucni mireni, kdezto zde jen autoAiming, a to takovy, ze si opravdu nevyberete na ktereho z vice vojaku budete strilet, hra to dela za vas. To je minus rekl bych. Dale mezihry jsou uplne priserne. Jizda autem mi pripominala stary Quarantine jestli nekdo vzpomene, jen bez toho zabijeni lidi na ulici. Voni tam totiz zadni nejsou. Dost des. Jen nevim jak to autor clanku myslel s hranatymi koly. Pokud si v uvodnim menu zapnete funkci "force character LOD", jsou kola opravdu hranata, presneji receno jsou to proste kvadry (!). I postavy pak vypadaj desne, takze pokud vas pocitac neni opravdu sunka, nezapinat. Bez teto funkce vypada vse ponekud lepe, je ovsem pravdou ze kola nejsou kulata, ale uz maji tech polygonu preci jen vice, rekl bych ze asi stejne jako ve vetsine ostatnich her. Tedy 3D strilecek, ne zavodnich. Dale letani ve vznasedle, tak to mi prislo jako spatny vtip. Letite zmeti neceho, pred vami chobotnicky, ktere ovsem vypadaj jako stare "dobre" sprity. Jsou vazne hnusne, navic neni poznat jestli jsou blizko ci daleko, v tomdle smeru je graficky lepsi i Descent (ve sve dobe vyborny, to je ovsem asi 7 let), az na rozliseni. No a vubec, ke konci jako by designeri ztraceli dech, pred zaverecnym letanim ve vznasedle vas nahani po meste tlupa agentu Smithu, je to docela nudne, nedelate tu nic nez ze jen behate, prostredi takove nijake, nevim.

Pres vsechny nedostatky a chyby musim rict ze me hra bavila, doakze tak trochu vtahnout do deje, cloveka proste zajima co bude dal. Ovsem srovnani s Maxem Paynem viz. clanek - pro me je Max lepsi...

No nic, mel bych pracovat, takze se mejte.

Martin Zavřel
20. května 2003 • 11:15

Ehm, tak teď se vážně stydím, protože jsem zřejmě v nějaké fázi hraní ve spouštěcím menu opravdu zatrhnul "force character LOD" a pak jsem na to zapomněl... takže tahle výtka zas takové opodstatnění nemá, ale spousty ostatních ano (systém míření mi nějak zvlášť nevadil, ale TA POSLEDNÍ PASÁŽ VE VZNÁŠEDLE!!! URGHHH  !)... jo a ten útěk před agentem Smithem mi připadal mít tu správnou atmosféru překotné honičky jako v závěru prvního filmu  ...

Každopádně díky za sqěle napsaný názor  !

Scheni
20. května 2003 • 11:50

Tak jo, na vznasedle se shodneme, vazne prisernost. U toho Smithe mi prijde hlavne nudne prostredi, jako by autorum dosla fanatazie. Mozna jsem trochu prilis akcne zamereny (vlastne nehraju nic nez strilecky). Je pravda ze sem se bal odkud zase vyleze a jaxe mu vyhnu, ale na me tam asi umrelo malo lidi nebo co :), proste me to nejak nezaujalo. Co se tyce toho force character LOD, taky sem si to nejak zapnul a paxem neveril svym ocim. Ale myslim ze je to prima funkce, pro majitele slabsich pocitacu urcite.

Určitě si přečtěte

Články odjinud