"V první úrovni se tvůrci spokojili s vlky a bandity, ale jak pokračujete hrou, dostáváte se ke stále šílenějším příšerám. Ještěr žijící v bažinách, který vypadá jako malý Raptor je jen počátkem nepříliš reálné fauny." - ono by to chtelo tu hru dohrat, na samotnem konci se toho opravdu spousta vyjasni
Jedná se spíše o příklad nejasností, navíc na začátku to doopravdy působí hodně podivně a nikdo se nad tím nepozastavuje.
No autor recenze zapomel jeste dodat takove prijemne drobnosti jako, kdyz se oblikam za jednotlivou frakci je potreba mit alespon 5 veci prislusejicich teto frakci, no a napriklad do zacatku ziskame kosilku s min level 6, bohuzel charakter je na max levelu 3 a zadna jina moznost koupit ci jinak ziskat zbyle vjeci neni (viz napr. potycka s mnichy nebo vysvobozeni pitomeho opilce od hromady sedaku), dalsi legrace nastava pri ovladani. umecovat nekoho dvoumecem chce dost trpelivosti, nebot charakter pri utoku postupuje pouze vpred (jako ruda armada) a na dve az tri kliknuti mysi je uz pekne daleko od cile takze nezbyva nez zastavit "kombo" dobehnout kus zpatky (nedobiha energie) a pokracovat dale tzn. 2-3klik pak beh, sem tam doplneni elixirem, a to stale dokola. Co se tyka pochopeni ci "rozuzleni" na konci tak to uz je skutecne dost k smichu. Od cca 1/2 hry je jedno co si charakter oblekne, pri trose planovani lze vse resit hrubou silou (nejrychlejsi cesta) a nejvice problemu clovek stravi pri nepochopitelnem hledani cesty.Spolecnost Akella zase predvedla dalsi "povedenou a hlavne dodelanou" hru.
No ja si koupil original a po dohrani jsem se hrou spokojeny. Asi neumis bojovat, ale ja v boji skoro nikam nebeham. Zastavim se na miste, pouziju nejslilnejsi utok, prejdu do obrany a az se utok dobije, pouziju ho znovu. Do toho sem tam prolozim utok normalni kdyz se nepritel odkryje. Jediny, za kym se musi behat jsou lucistnici.To, ze je potreba alespon 5 veci mi take problem nedelalo. Ve vetsine pripadu je rovnou dostanete, jen nekdy nezbyva nez je koupit nebo sebrat z nepratel.
Jako freeware dobrý...
Don Rumata by se divil, jak mu vývojáři pokurvili svět, kde je těžké být bohem ...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.