Ad bugy: mám za sebou asi 80 hodin hraní a nenarazil jsem na žádný. A i kdyby, jako argument u takto obsáhlé hry to neobstojí. D4 bylo a je zabugované taky a questů je tam pár.Co se týká volnosti, tak ta naopak není nijak zázračná. Mapy jsou v podstatě lineární, bez větší možnosti uhnout. Jakmile je vymláceno, není důvod se vracet. Navíc mi vadí, že nejsou expy za spousty akcí.A úplně nejhorší je němý hrdina. Úplně jsem si vzpomněl na Dragon Age a kritiku němé postavy. Teď možná po 20 letech je to trapnost...
Proč to nerecenzuje někdo, kdo hrál Divinity 2?
Je to od stejných autorů.
To vím že ano. Mluvím o recenzentovi. Pak by se nedivil tomu, že mu půlka skupiny nejde do combatu, když je daleko. Protože tohle bylo už v divinity 2.
Nechci nic rikal ale nezapojení hrdinu do souboje kvuli vzdalenosti nebo Stealth akce je vlastnost hry, dokonce je i v tutorialu vse popsane, muzete s jednim hrdinou vyvolat souboj a mezitim ve skrytu s ostatnimi vbehnout do zad nepritele nebo nekde ze zhora je nabombit sipyt a spelly
Chlapci to hodnocení je trochu vtip ne? Tahle hra má od začátku náběh na hru roku, posouvá žánr dál v hned několika oblastech a vy jí dáte 9/10? Co ještě chcete? Ohranému neoriginálnímu Diablu 4, které tomuhle nesahá ani po paty, dáte automaticky 10/10 protože zřejmě Blizzard..:-/
jj to hodnocení je teda fakt šlápnutí vedle.. vůbec ta recenze je velmi plytká.
Jaky bugy? Ja mel zabugovany jeden quedt jinak to slape jak po masle
Zatím jsem poměrně na začátku, nicméně:- Volnost mě nějak extra nehromila. Je docela dobrá, ale nepřijde mi nějak výjimečně velká.- Pokud se část skupiny do boje nezapojila, protože byla moc dalek, není to bug, ale feature bych řekl - to se děje i s monstry.- AI mi taky nějak extra chytrá nepřijde. Ano, nepřítel dokáře třeba vyběhnout ven zbudovy, vyšplhat po vnějších schodech do patra a jít zase dovnitř, aby měl výhodu střelby zvrchu. Na druhou stranu: Byl jsem v jeskyni, kde byla strážná socha, vrhající firebolty na postavy v určitém okruhu. Za ní byla skupinka, která mě po krátkém hovoru napadla. Vyslal jsem jednoho čena, co rychle proběhl kolem sochy a spustil boj. Pak proběhl zase zpátky do bezpečné vzdálenosti ke zbytku družinky. Načež nepřátelé jak lumíci nabíhali před sochu, která je jednoho po druhém smažila...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.