Ev Lo
22. 5. 2024 • 11:43

no ta nápověda, jakože vnitřní hlasy, nic moc, funguje to jak to čemu dneska říkají AI, takže to prostě moc nefunguje a říká to věci co neodpovídají situaci, ale tak samozřejmě to vlastně není nápověda jakože je člověk blbeček a nepřišel by na to kudy má jít, ale vnitřní hlasy a ty jsou přece zlý, tak lžou, ooooo
ale vlastně to zas hraju špatně a je to moje chyba, že mě hra říká, že jdu špatně, když jdu tam kam to po mě chce abych šel aby se dalo pokračovat ve hře

Graylag
22. 5. 2024 • 8:10

Jsem na druhý díl velmi zvědavý, první Hellblade ve mně zanechal velmi silné vzpomínky.
Ohledně obtížnosti soubojů, tohle platilo už i u prvního dílu, který měl perfektně zpracované dynamické přizpůsobování obtížnosti, což v kombinaci s deklarovaným permadeath tvořilo fantastickou atmosféru. Jenže to funguje jen do okamžiku, než tohle hráč prokoukne a pochopí, že to, že každý souboj s vynaložením úsilí tak tak zvládl není dílo jeho schopností, ale chytrého game designu a že vlastně o moc nejde. Proto je i problematická znovuhratelnost prvního dílu.
Druhý díl do toho vstupuje v situaci, kdy hráči prvního dílu už tyhle triky znají a zákonitě mohou být zklamaní. Jediné řešení asi je hráčovo cílené "odložení nedůvěry" a zkusit si s hrou hrát hru, že tomu věříme. Kdo to dokáže, může mít fajn zážitek. Kdo ne, bude zákonitě zklamaný.

Určitě si přečtěte

Články odjinud