xxxxxxx1111
16. září 2023 • 17:02

Bethesda je nejlepsi studio, do ted vzominam na terminator future shock byla to myslim prvni fps co sla hrat po siti a ten otevreny svet.. a fallou3 je taky vyjimecny

Koskarel
13. září 2023 • 11:57

Typická Bethesda, vydající zabugovanou, nedodělanou hru s otřesnými texturami a animacemi obličejů (už na to zase koluje spousta memů).
Hrát novinku od Bethesdy je doslova dělat ze sebe neplaceného alfa testera.
Dal bych tomu tak rok, dva, než se to odladí a dotáhne do konce. Stejně jako u všech jejich ostatních her.

Tygřice
13. září 2023 • 17:52

Ty kokso po dlouhých letech nejočekávanější hra roku vyšla mimo Playstation, ono to PC a XBOX X (něco) umí 🙂

DrSid42
14. září 2023 • 16:11

Nesmysl. Hra je v pohode.

Mysel_1
16. září 2023 • 3:12

Nesmysl.
Jedine, co se tomu da vytknout, je tradicne domrvene ovladani jako ustupek konzolim. Treba inventar je smesne nepouzitelny a v takove hre nema v tehle forme co pohledavat. To snadno resi mody.

David
12. září 2023 • 10:39

Říkám si jestli autor recenze vůbec hru na PC hrál, tvrzení že díky zastaralému enginu pojede i na statých plečkách je docela mimo. Pokud teda starou plečkou nemyslí minulou generaci GPU. Když se řekne stará plečka, představím si něco jako RX580 nebo 1660ti, a na těch to asi nebude bůhvíjaký herní zážitek.

Jindřich Landa
12. září 2023 • 14:29

Zdravím, hru jsem hrál na PC, sestava takováto: Intel Core i5 10300H Comet Lake, RAM 16GB DDR4, NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti 6GB. Hrál jsem na vysoké detaily, bez propadů ve snímkování, bez sekání. Dle mého nejde o nikterak výkonný stroj. Ale asi to může být dost subjektivní názor, pro někoho to může být raketa.

Mysel_1
12. září 2023 • 15:23

Neuvadite to nejdulezitejsi - pouzite rozliseni.

Mysel_1
12. září 2023 • 15:27

Je to trochu slozitejsi. Autorovo tvrzeni samozrejme neplati. Nicmene to kupodivu na nekterych slabsich strojich jede celkem obstojne. Treba s tou 1660Ti to ve FHD nebude problem. Zarazejici je spis fakt, ze to nejede uplne OK i na nekterych pomerne silnych sestavach. Zcela jiste to bude chtit jeste doladit. (Coz neni nic noveho, neobvykleho. Treba takove GTA5 bylo prvni rok po vydani na spouste PC hratelne jen obtizne. Pak za to RockStari vzali a optimalizovali v mire vetsi nez dostatecne.)

kazeasch
13. září 2023 • 9:51

Ono to na čem ještě hra jede ani tolik nezáleží na enginu, jako spíš na tom, jak moc to dovolí vývojáři ořezat, co vše se dá vypnout atp. Paradoxně novější enginy často umí tu stejnou věc udělat rychleji tedy na staším HW mohou poskytovat lepší výkon, pokud to tak vývojář udělá.Co se týče nějaké nehratelnosti na nových výkonných strojích, tak třeba stále vzpomínám na to jak to bylo u prvního Crysis, které mi přišlo v tomto uplně ideální. Když to vyšlo a člověk to v nastavení ořezal na kost, tak to zvládlo jet na kdejaké šunce, ale když se všechno nastavilo na nejvíc co šlo, tak s tím měly problémy nejvýkonnější sestavy ještě o dva roky později. To mi přijde takové ideální. Hra která jde v pohodě hrát na maximum už v době vydání patrně nevyužívá všechno tak jak by mohla a reálně se k většině hráčů dostává v zásadě již zastaralá.

Mysel_1
13. září 2023 • 16:05

"Ono to na čem ještě hra jede ani tolik nezáleží na enginu, jako spíš na tom, jak moc to dovolí vývojáři ořezat, co vše se dá vypnout atp."
Ne. Orezavat kde co jde temer vsude. Rozdil je ale v efektivite cele implementace enginu, jeho pouzivani atd. Pokud je to udelano dobre = efektivne, po orezani jede hra pekne i na slabem HW. U blbe udelane hry to (moc) nepomuze a vysledek je neuspokojivy.
(Kdyz se to odflakne - a zde budiz prikladem opet to GTA5 - zadne orezavani nepomuze.)

Mysel_1
13. září 2023 • 16:07

PS: A o tom, ze ma smysl hry delat rovnou i (ale nejen ;o) ) pro budouci HW, samozrejme neni sporu.

Určitě si přečtěte

Články odjinud