Bethesda je nejlepsi studio, do ted vzominam na terminator future shock byla to myslim prvni fps co sla hrat po siti a ten otevreny svet.. a fallou3 je taky vyjimecny
Typická Bethesda, vydající zabugovanou, nedodělanou hru s otřesnými texturami a animacemi obličejů (už na to zase koluje spousta memů).Hrát novinku od Bethesdy je doslova dělat ze sebe neplaceného alfa testera.Dal bych tomu tak rok, dva, než se to odladí a dotáhne do konce. Stejně jako u všech jejich ostatních her.
Ty kokso po dlouhých letech nejočekávanější hra roku vyšla mimo Playstation, ono to PC a XBOX X (něco) umí 🙂
Nesmysl. Hra je v pohode.
Nesmysl.Jedine, co se tomu da vytknout, je tradicne domrvene ovladani jako ustupek konzolim. Treba inventar je smesne nepouzitelny a v takove hre nema v tehle forme co pohledavat. To snadno resi mody.
Říkám si jestli autor recenze vůbec hru na PC hrál, tvrzení že díky zastaralému enginu pojede i na statých plečkách je docela mimo. Pokud teda starou plečkou nemyslí minulou generaci GPU. Když se řekne stará plečka, představím si něco jako RX580 nebo 1660ti, a na těch to asi nebude bůhvíjaký herní zážitek.
Zdravím, hru jsem hrál na PC, sestava takováto: Intel Core i5 10300H Comet Lake, RAM 16GB DDR4, NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti 6GB. Hrál jsem na vysoké detaily, bez propadů ve snímkování, bez sekání. Dle mého nejde o nikterak výkonný stroj. Ale asi to může být dost subjektivní názor, pro někoho to může být raketa.
Neuvadite to nejdulezitejsi - pouzite rozliseni.
Je to trochu slozitejsi. Autorovo tvrzeni samozrejme neplati. Nicmene to kupodivu na nekterych slabsich strojich jede celkem obstojne. Treba s tou 1660Ti to ve FHD nebude problem. Zarazejici je spis fakt, ze to nejede uplne OK i na nekterych pomerne silnych sestavach. Zcela jiste to bude chtit jeste doladit. (Coz neni nic noveho, neobvykleho. Treba takove GTA5 bylo prvni rok po vydani na spouste PC hratelne jen obtizne. Pak za to RockStari vzali a optimalizovali v mire vetsi nez dostatecne.)
Ono to na čem ještě hra jede ani tolik nezáleží na enginu, jako spíš na tom, jak moc to dovolí vývojáři ořezat, co vše se dá vypnout atp. Paradoxně novější enginy často umí tu stejnou věc udělat rychleji tedy na staším HW mohou poskytovat lepší výkon, pokud to tak vývojář udělá.Co se týče nějaké nehratelnosti na nových výkonných strojích, tak třeba stále vzpomínám na to jak to bylo u prvního Crysis, které mi přišlo v tomto uplně ideální. Když to vyšlo a člověk to v nastavení ořezal na kost, tak to zvládlo jet na kdejaké šunce, ale když se všechno nastavilo na nejvíc co šlo, tak s tím měly problémy nejvýkonnější sestavy ještě o dva roky později. To mi přijde takové ideální. Hra která jde v pohodě hrát na maximum už v době vydání patrně nevyužívá všechno tak jak by mohla a reálně se k většině hráčů dostává v zásadě již zastaralá.
"Ono to na čem ještě hra jede ani tolik nezáleží na enginu, jako spíš na tom, jak moc to dovolí vývojáři ořezat, co vše se dá vypnout atp."Ne. Orezavat kde co jde temer vsude. Rozdil je ale v efektivite cele implementace enginu, jeho pouzivani atd. Pokud je to udelano dobre = efektivne, po orezani jede hra pekne i na slabem HW. U blbe udelane hry to (moc) nepomuze a vysledek je neuspokojivy.(Kdyz se to odflakne - a zde budiz prikladem opet to GTA5 - zadne orezavani nepomuze.)
PS: A o tom, ze ma smysl hry delat rovnou i (ale nejen ;o) ) pro budouci HW, samozrejme neni sporu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.