PAINKILLER
6. prosince 2005 • 16:52

Jako bavilo mě to i přes těch pár chyb, ale divim se, že tady ještě nikdo nenapsal šíleně krátkou herní dobu. Měl sem to dohraný tak za 6 hodin čistýho času, což je fakt docela otřesný.

Whill
18. listopadu 2005 • 13:47

Je az neuveritelne jake sracky jsou dnes schopni vypustit do sveta. Navod jak vytvorit herni dul na prachy je totiz dnes velice jednoduchy: staci aby to bylo 3D, predevsim hodne hodne hodne krve a aby slo vse co se hybe nejak jednoduse zmrzacit, rozsekat vsemi moznymi zpusoby a nastroji ...potom je zarucene ze kdejaky ctrnactilety fakan zataha maminku za rucicku a ta mu to koupi. Jo jo, vybrali jsme si kam dnesni svet smeruje ... do prdele.

Grovik
21. listopadu 2005 • 16:18

souhlas ... kdyz to clovek porovna s nutnosti vymyslet slozite a zapeklite zahady jako ve starem dobrem Shadof of the Beast nebo treba vesele kombinace jako ve strych Goblins.
Az se divim tomu co je dneska mozne prodat!

iLAMA
16. listopadu 2005 • 12:26

Nikdy se mi nestalo, že by se vyrojilo tolik xindlů jako na obr. 8.
- když zombie leží nebo vstává, tak mu zbraně nic nedělají (nejde například srazit k zemi a utlouct v leže)
- příšerná grafika
- interaktivita skoro nulová (rozbít a prohlížet toho moc nejde)
- pouze pár typů postav
- brokovnice a opakovačka .22 pouze na 4 rány
- čekal bych, že sekerou useknu palici na první máchnutí
- trhnutí sekerou je vizuálně votřesný
- BUGy několikrát se mi stalo že to mělo skočit do dalšího levelu a nic (např. po vykropení rotačákem)- takže repete levelu
- revolverem je někdy potřeba 3-4 rány do makovice (2. obtížnost)
+ hustá atmosféra
+ golfová hůl a basebolka
+ i přes všechny - mě to bavilo
+ běží to dobře i na "šrotech"

Karel Kališ
16. listopadu 2005 • 12:41

8. obrázek je totiž z CG animace Mám pocit, že ji uvidíte někdy po levelu ve vězení/policejní stanici. Jinak ty zbraně se chovají často opravdu podivně, s tou interaktivitou je to pravda, ale zásuvek, skříní a kartoték se naprohlížíte spousty.

Grovik
21. listopadu 2005 • 16:17

Pokud ovsem neni v prvnim supliku neco ceho mate plno to uz pak ten suplik nezavrete a tim padem ndalsi neotevrete.

Lokutus2, Lokutus2
15. listopadu 2005 • 23:51

Zahrajte si raději RE4 !

L2P
15. listopadu 2005 • 19:03

Bože, ty jsi ale ťulpas! Jakou by asi měli mít zombie inteligenci????? Jestli jdou přímo k tobě (a seknou se o roh) tak to je AI na 1* (u zombíků). Mysli trochu...

Petr Kolář
15. listopadu 2005 • 20:32

Ehem, i když jsou zombie nemrtvé, tak přeci si nějak musejí obstarat. A kdyby se zasekly o každou překážku, tak to nebude vůbec hrozivé monstrum, ale vtipná příšerka. Vždyť by stačilo zajít za roh a tím by byl od zombií pokoj. Musejí tedy mít alespoň nějaké základní lovecké dovednosti.

Karel Kališ
16. listopadu 2005 • 12:36

Mňo, pár zombie filmů sem už viděl a nikdy sem si nevšiml, že by se zasekly do zdi, případně se snažily projít jedněmy zavřenými křídly dveří, když jsou ty druhé otevřené, což se v téhle hře děje neustále. Jo a drobná rada, myslet u téhle hry se nevyplatí, to byste ji po 10 minutách vypnuli.

Určitě si přečtěte

Články odjinud