Nikolka
6. prosince 2009 • 12:49

Prosim, kde najdu demo na L4D 2. Nemužu ho nikde najit.Díky moc

Michal Bayerl (Vodny)
6. prosince 2009 • 13:25

Demoverze na Steamu již není, byla stažena po vydání plné verze hry.

Nikolka
6. prosince 2009 • 21:22
Martin Z.
23. listopadu 2009 • 15:46

Demo nenadchlo, takže zůstanu u jedničky :)

newborec
23. listopadu 2009 • 19:58

Blázne :-D Až to bude ve slevě, dej tomu šanci. Garantuju Ti, že neprohloupíš. Jednička už je pro mě pasé. Aspoň do doby, než budou původní mapy předělané do podoby dvojky, respektivě s finesami dvojky.

Martin Z.
24. listopadu 2009 • 10:58

Až to bude ve slevě, tak možná :) Jinak graficky mě L4D2 vůbec nenadchlo.

newborec
25. listopadu 2009 • 1:24

Graficky je to vážně podstatně lepší než ROK stará jednička. Neber to opravdu jen podle dema. Ten den byl možná vybraný nešťastně.

Martin Z.
25. listopadu 2009 • 9:23

Demo jsem hrál pár dnů, takže nepíšu z cesty. Grafika je sice lepší ale taková pastelková. Jednička byla tmavší a mě osobně více vyhovovala. Takže se musím usmát, když vidím "+ brutální grafika" :) L2D2 koupím, až bude ve slevě. Pak možná svůj názor poupravím ;)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
Michal Bayerl (Vodny)
25. listopadu 2009 • 10:14

"Brutální grafika" je výraz obdivu k brutalitě grafiky, která je v L4D2 zpracována dosud neviděným detailem. K této hře se to hodí naprosto perfektně a vůbec se nedivím, že ji někde na světě (třeba v Neměcku) zakázali vydávat. Na druhou stranu nálepka 18+ je dostatečným varováním před žadoněním děcek u svých rodičů.

Martin Z.
25. listopadu 2009 • 11:41

Brutalita a brutální, to už mění význam. Useknuté končetiny jsou sice fajn ale těch novinek je dost málo.

newborec
27. listopadu 2009 • 10:54

Já se zase divím těm zákazům. Něco tam odpadává z těl infikovaných, vylézají střeva atd, ale je to furt hra, ne fotorealistický/filmový zážitek.

tvviggy
23. listopadu 2009 • 12:06

Tady je důkaz že dobrá a zábavná hra se dá udělat i bez efektů directX 57:-D to snad těm "grafikofilům" na chvilku zavře tlamu

njn
23. listopadu 2009 • 12:34

od dob nastupu directx9 jsou vsechny graficky vylepseni na bazi dx10 a 11 vicemene jenom marketingovy zvasty. bez srovnavacich screenshotu by si nikdo nic nevsim.:-D
njn vyrobci hardveru musi taky vydelavat.

tvviggy
23. listopadu 2009 • 12:58

naprosto souhlasím

Dhatz
23. listopadu 2009 • 15:36

crysis souhlasí. ale třeba až bude všeude Dx11 se rozjedou i věci jako dynamický kouř a nepřímé osvětlení, a to už bude muset jít poznat.

Michal Bayerl (Vodny)
23. listopadu 2009 • 18:58

Sice tomu nerozumím, ale také mi připadá, že nové DX11 nepřináší nic, co by se ve hrách projevilo jako praktická fíčura. Zatím to je jenom marketingový tah a o něco lépe se všechno tak nějak leskne, vybuchuje a odráží. Co takhle kdyby nové DX přišlo s tím, že hry na něm si zahrajeme i na 3 roky starých počítačích, že v 3D akcích půjde zničit prostředí, že úplně zmizí nahrávací obrazovky atd. Ale to je jenom utopie, která by v praxi znamenala pokles prodejů nových grafických karet, což si jejich výrobci nemohou dovolit :-))

SCobra
24. listopadu 2009 • 9:12

Ale DX je jen renderovací rozhraní ;-) Ten zbytek je věc enginů. Aby hra jela plynule na 3 roky starých počítačích, stačilo by, kdyby měla podporu DX8 nebo DX7.

newborec
25. listopadu 2009 • 1:23

Opravdu tomu nerozumíš, nezlob se. :-) DirectX 11 není opravdová revoluce, tou naposledy bylo DX9c n. tak nějak. A DirectX je opravdu jen rozhraní, vše ostatní už je na programátorech her, respektive na jejich schopnostech optimalizovat kód.
Na tři roky starých počítačích drtivá většina her poběží velmi plynule, jen snížit detaily. :-)
Zničitelnost prostředí nebo absence nahrávací obrazovky... Některé karty by to zvládaly lépe, než průměr. Ale to je výhoda i prokletí pc - každý comp má jiné parametry, vývojář musí vyvíjet podle průzkumů.použ vanosti HW

jezek
23. listopadu 2009 • 11:03

Jen přidávám link na debatu ve fóru: http://forum.doupe.cz/viewtopic.php?f=505&t=1090716&sid=123f7f2b94fd7119a65b11ea06311911

newborec
23. listopadu 2009 • 10:52

nebo jen přehlédnuté? Nikde nemohu najít klasické hodnocení - + - , resumé, procenta eventuálně body 8/10 n. tak nějak přitom na hodnocení her http://www.hodnoceniher.cz/pc/fps/left-4-dead-2.html píší, že jste tomu dali devadesát procent. Tak kde udělali soudruzi z NDR chybu? Nebo soudruh newborec?
Jinak samozřejmě recenzi chválím!:-))

njn
23. listopadu 2009 • 11:09

mas to ve sloupecku vlevo slepejsiB-]
recenze dobra enem brutalni grafika v plusu je pojem na backoru. grafika se da hodnotit jako prumerna a pokud je recenzent unesen z detailnich vnitrnosti je to trochu uchylarna kterou si do plusu sice dat muze ale mel by ji vice specifikovat.

Michal Bayerl (Vodny)
23. listopadu 2009 • 11:29

Zrovna u této hry právě ta brutální grafika v jedničce chyběla a je to jedna z věcí, která činí L4D2 svěžím zážitkem. Dokážu si ale představit, že v jiných hrách by takto ztvárněná brutalita byla spíše na škodu. Proto se jí v graficky vyspělejších hrách jako Crysis nedočkáme, protože by tak trochu hyzdila ten "čistý" dojem z grafiky.

newborec
23. listopadu 2009 • 12:58

Aha... Tak to je hodně nešťastný umístění, pod menu bych to vážně nečekal.

Michal Bayerl (Vodny)
23. listopadu 2009 • 18:51

Různé weby to mají různě. Někdo najde verdikt na konci recenze a někdy je verdikt k dispozici hned od začátku vedle ve sloupečku. Tak to má třeba IGN nebo GameSpot. Mně osobně to vyhovuje právě tak jak to máme na Doupěti. Nemusíte listovat kapitolami, abyste se dozvěděl verdikt.

newborec
23. listopadu 2009 • 19:55

Samozřejmě je to na diskusi. Vím, že jsou různé přístupy. Mně osobně vyhovuje ten na TG, kdy to není na kapitoly, ale jeden jednolitý text, na jehož konci je verdikt. Když je na začátku, mnoho lidí si přečte jen hodnocení a už ne recenzi. Já osobně se těším, zda pocit z recenze bude korespondovat se závěrečným verdiktem. Ale jinak vás samozřejmě znovu a znovu budu chválit, protože mě Doupě.cz moc baví.

Michal Bayerl (Vodny)
23. listopadu 2009 • 11:12

Hodnocení je v levém informačním sloupci ;-)

newborec
23. listopadu 2009 • 12:59

Takže přehlédnuté. Díky, ale kárám, je to vážně blbé umístění. :-)

Anti-Mage
23. listopadu 2009 • 13:44

Blbé umístění to rozhodně není. Mohlo by být výraznější, to je pravda... Ale rozhodně bych nepoužil označení "blbé".

newborec
23. listopadu 2009 • 18:05

Tak se omlouvám, nechci být útočný :-P

roman
23. listopadu 2009 • 0:45

bol som prekvapeny kvalitou L4D2. vsetko co mi prekazalo v L4D bolo vylepsene.
finale su zabavnejsie a rozmanite, expert obtiaznost je tazka aj v normalnych leveloch, nie iba vo finale. celkovo, obtiaznost je teraz ovela vyssia. realny mod sme este neskusali.
levely maju vela zabavnych casti, ako napriklad event na horskej drahe, cesta kukuricnym polom v ukrutnej a ohlucujucej burke, alebo pochod znicenou fabrikou kde je aspon 15 witches(predstavte si tanka v takej situacii :) )
good job valve.

Václav Krejza
23. listopadu 2009 • 16:47

realism zkus, stojí to za to :) Hlavně se motat mezi těmi witch, který tě v tom modu zabijou, pokud je vyrušíš..

Určitě si přečtěte

Články odjinud