jardaasd
9. 1. 2012 • 14:39

pomozte mi někdo nejde mi zmněnit vozidlo v safe house ve hře nfs most wanted už jsem vyskoušel všechno možné ale nejde mi to zmněnit
děkuji předem

Jarda
24. 6. 2007 • 8:39

Need for speed most wanted j lehci nez carbon zvladnul jsem to levou zadni ani mne nechitil poldové.

Razor
2. 3. 2007 • 0:43

Nevíte někdo jestli lze do MW downloadnout i více aut?

Razor
2. 3. 2007 • 0:40
FF
19. 7. 2006 • 17:41
crazy
24. 2. 2006 • 20:30

jako mam spoustit most wanted po instalovani

zion
29. 12. 2005 • 20:06

pry instalovani hry mi ukaze ,ze nemam direct x 9c,ale ja mam nainstalovanu najnovsiu verziu.Aj pri spusteni diag.exe ,aj sisoft sandrami ukaze ,ze mam direct x 9c..V com je problem??? 

Rinťas
12. 12. 2005 • 22:22

Napište někdo jak mám vypnout to MB v registru.Prosím prosím. odpověď na: vykoukalr@seznam.cz

Frcacek, Frcacek
6. 12. 2005 • 16:56

nekecejte jedu to na 500mhz s 32mb grafarnou tak takhle narocne to zase byt nemuze

Franta s Jičina
7. 12. 2005 • 14:58

jo dobry ja to jedu na 800mhy  s 64mb grafarnou a řeže se to moc dobře!

Hans
3. 12. 2005 • 14:25

Hodně mi tu chybí pohled z kokpitu řidiče!!!!!!!

dd
1. 12. 2005 • 18:40

nevite nekdo jak spustit nfs most wanted???nainstaluje a nejde spustit...dyztak piste na porshe10@centrum.cz predem dekuji...
ale myslim si ze to bude docela masakr....

David
29. 11. 2005 • 23:50

Nejsem z této hry otráven, čekal jsem to. Pěkná grafika a tou to končí. Nedal bych za to ani korunu. A tuning - vrchol nevkusu, samej tuzing. Není tam ani náznak reality. Smutné. Ještě, že mám Juiced na překonání doby, než seženu GTR. Zlatý NFS Porsche.

DigitalDooM, DigitalDooM
28. 11. 2005 • 9:59

Tahle hra byla vcelku hodně očekávána ostatně je to NFS takže to je logické ovšem co nám EA předložila je paskvil a jedna z nejhorších ne-li úplně nejhorší NFS co kdy udělali ...

Na MW je velice znát že spěchali a cílem tohoto produktu je vydělat na hráče se zde vůbec nemyslelo...

Technické zpracování: rozporuplné ... to je jediné co mě napadá ... EA to moc práce nedalo vzaly U2 předělali ho do světla a bylo to ...ovšem upřímně ten výsledek se mi osobně nelíbí i když vypnu MB tak je vše takové rozmazané neurčité se zapnutým MB se ze hry stává olejomalba ... musím říci že MB by měl navozovat takový pocit rychlosti ale protože vím jak vypadá jet 250 a více musím říci že MB je sranda efekt nemající se skutečností nic společného ... ve skutečnosti se totiž rozmaže pouze okolí ale ne to před vámi to se jenom sakra zúží vozovka u MW se rozmaže naprosto vše Are you stupid ? a hra pak vypadá odporně ..

na druhou stranu je tu plno povedených a nepovedených maličkostí ... např. stíny prolétající vzducholodě zvířený prach listí na stromech co se hýbe ve větru ale pak jsou tu odpornosti typu 2D kráva na pastvě ...

po zvukové stránce není co vytknout super zvuky aut okolí hudba ... good Work ale to se od společnosti typu EA očekává ...

mezifilměčky jsou parádně udělané ...

Hratelnost: malá až žádná znovuhratelnost je absolutně 0vá ... zábavnost tak prvních 30 minut první 2-3 honičky s policajtama pak se hra stává zdlouhavě nudnou ... znovuhratelnost ? proč všechny auta mám odemčený a pouštět se do těch praštěnejch 100x stejných honiček znova ?!

samotné hraní: Hra je velice jednoduchá ale značně Unfair ...

1. Unfair: celkové zpracování soupeřů kdy je to uděláno vcelku překonaným způsobem kdy soupeři se přizpůsobují během závodu vaší momentální situaci ... jedete jako pámbů ? máte smůlu soupeři jsou rychlejší neplatí pro ně zpomalování o překážky a vám stačí jedna chyba a můžete dát rovnou restart ... jedete jako slepec ? nevadí soupeři nejsou schopni vybrat zatáčku (dokonce ani rovinku) a když je to stále málo tak bezdůvodně přibrzdí a počkají až je předjedete ... když chcete vytlačit soupeře z dráhy nebo o něj nedopatřením zabrzdíte máte smůlu Wink jedete proti šutrům se soupeřem to totiž ani nehne ale opřeli se on do vás ... ke cti autorům nutno říci že se od vás aspoň neodráží a že do vás se nesnaží úmyslně bourat ovšem to asi souvisí s tím přizpůsobením se ... další věc jsou uhly nárazů do bariery v 90% případů když narazíte vcelku nevině do zdi pod malým uhlem se nepochopitelně odrazíte na druhou stranu kde skončíte pod uhlem 90° s nemožností rychle ujet ... opravdu náhoda ?

2. Doprava: naskriptované - trapné ... to že potkáte vždy (opakuji VŽDY) auto tam kde se vám to nejméně hodí (za obzorem, v zatáčce ...) ano to může se stát ale když je to pořád ?! přitom na přehledném useku skoro nepotkáte auto ... je to poněkud okaté a opravdu trapné ... sice to pak můžete předvídat ale kde je nějaké napětí když víte že tam to auto bude Sad

3. Policie: to co v MW mělo hrát prim a mělo tak být nejlépe udělaný je udělaný opravdu mizerně ... to že má policie i rychlá auta je hezké ale když s obyčejným autem když proti němu jedete 250km on se takřka na fleku otočí o 180°(a to taky něco jel) a než k němu dojedete tak tam mám 250km/h taky a to všechno tak 10m před vámi za 1,5s je opravdu směšné ...
sebevražedné počínání policie v SUV snad ani nebudu komentovat
celkově však policie moc inteligence nepobrala snadno se jí zmizí ovšem to má háček ... v NFS MW totiž většinou není úkol policii ujet tam ji totiž musíte tahat za sebou hodně dlouho ničit záterasy atd ... prostě spoustu nelogických věcí zvláštní nelogičnost tomu navíc dodává to že vy jste tank nerozbitelný a oni stačí párkrát ťuknou a jste v háji ... ovšem to neplatí když vás skřípnou to pak mají na kolech sekundoví lepidlo a nejednou je to jak když tlačíte šutr ... vůbec policie kazí nejvíc dojem ze hry a to to měl být vlastně stěžejní motiv ...

4. nelogičnost: o policii sem to řekl ... dost nelogické a uhozené je to v oblasti dostupných automobilů a jejich tuningu ... s základním fiatem punťo který má cca 175k vcelku mizernej podvozek apod. budete stačit a porážet auta o x 100vek koní silnější se závodními podvozky apod. ... zde poprvé narazím a jmenuji Hru Juiced což je taky arkáda ale logická kde rozdělení automobilů dává smysl ! ..

5. Tuning: tuning aut zde nehraje zásadní roli ale to nevadí je udělán dostatečně a pěkně ten se mi opravdu líbil ...

6. auta : modely , zvuky motorů chování 2 a 4 kolek opravdu pěkně udělané dojem kazí jen že je to arkáda takže chování vozů na silnici nemá se skutečností vůbec nic společného !

7. Tratě a město: jedním slovem okoukané ... nuda nuda nuda sice toho podél trati můžete rozmlátit dost jenže všude to vypadá stejně a hlavně závody jsou mám pocit na celkově snad 10 tratích a to se opravdu brzo okouká a hlavně naučí Sad

8. Závody: nejslabším druhem závodu je tu jednoznačně Drag Sad ten opravdu pohnojili autoři jak mohly a zde je také nejvíce vidět naskriptovaná doprava ... stačí se naučit kde jaké auto je a na 3 pokus to zvládnete schopnosti soupeřů jsou v tomto druhu závodu mizivé ... celkové pojetí nesvobody pohybu v dragu je frustrující ...

další slabou záležitostí je ,,závod" kdy projíždíte místy kde jsou časové kontroly ... nepochopitelně to jedete sami a nejlépe pře celou mapu je to nudné Sad

naopak musím vyzdvihnout závod speed trap který se opravdu povedl chybičku to má v tom že jak sou soupeři přizpůsobivý tak nějak nejsou schopni jet v těch místech rychle a tak se snad nemůže stát že by v tomto závodě někdo prohrál Sad a navíc když už máte opravdu rychlé auto tak není problém mít třeba v cíly o 300km/h víc (skoro jako byste jeli jednu speed trap navíc) Sad

Konečné hodnocení: Asi jste poznali že ze hry nejsem nadšen i když nejsem zrovna největší příznivec arkád závodních her je málo a tak ani arkádou nepohrdnu natož něčím ze série NFS MW ... z toho i mnou velice očekávaného titulu jsem však velice ... velice zklamaný Sad

jestli koupit nebo nekoupit NFS MW ?! za ty peníze co EA prodává nelze jinak než nedoporučit pokud chcete alternativu arkádovou závodní hru která je skvěle udělaná je v ní tuning a je logická a hlavně je zábavná a navíc za přijatelnou cenu sáhněte po Juiced.

doufám že za rok nám EA předloží už opravdové NFS ne tuhle okoukanou rychlokvašku ... očekávám minimálně reinkarnaci NFS5 a kdyby to nebylo za rok tak žádná škoda tedy když na tom těch víc let bude vidět ....

 
Dohrál jsem to se sebezapřením abych zjistil zda je to pitomí od začátku až do konce .... ano je ten poseldní soupeř byl vyloženě trapnej ujel jsem mu o strašně moc aniž bych se moc snažil ... prostě fiatem punťo porážíš káry o x100vek koní silnější s lepšíma podvozkanma atd ... prostě hovadina ... ikdyž musim říci že s Lamborghini Murcélago sem měl zase opačný problém ... nikdo mi nestačil ...běžně sem ujel soupeřum např ve speed trapu i o 600km/h Sad policajtům sem ujížděl i těm jejich corvete Sad a jelikož ve hře zcela ,,logicky" nejde o to ujet policajtům ale držet je zasebou musel sem jet napůl plynu aby mi chudaci stačili a ja moch do nich bourat a splnit taky ty napalici ukoly ...

prostě kdo chce výbornou arkadu lepší než NFSU I i II a MW sáhne po Juiced ... logicky pěkně udělaný Smile ... škoda jen že tam neni to město a policajti (inteligentněji než v MW)

BTW: všimli ste si že zase i v MW je to město pustý a prázdný ? zase bez lidí Laugh Sad

prostě celé NFS MW je jen dílna na peníze (bravo EA) ale hra je to průměrna až skoro podprůměrná ... 65%

Petr Kolář
28. 11. 2005 • 10:17

Tak tady smekám nad délkou příspěvku, stejně jako nad názory v něm vyjádřenými. Často mi mluvíte z duše. Pokud by to bylo podáno slohově učesaněji, tak je to zajímavá recenze. Neuvažoval jste někdy o psaní pro herní magazín?
Jen je vidět, jak záleží na pocitu ze hry. Jak jsem již psal v recenzi, byly závody, kde jsem se opravdu skvěle bavil, protože byly fair. Navíc Toolbooth, neboli po čsesku časovka, mi přišla jako zajímavé zpestření, vždy jsem si tam šel jen tak užít, že nemám kolem sebe pohyblivé zátarasy, kterými nepohne ani náraz ve skoku (a to nepřeháním, opravdu jsem zkoušel soupeře ve vzduchu otočit).
Každopádně děkuji za vyjádření názoru.

DigitalDooM, DigitalDooM
28. 11. 2005 • 13:05

Tak recenze bych tomu takto jak je to podáno neříkal musel bych to značně poupravit a to právě slohově  Je to prostě jen můj osobní dojem jako hráče PC her ... studuji vysokou školu a tak mám na hraní her docela dost času a mám nahráno více než leckterý recenzent ... takže pro mě opravdu není problém napsat pár postřehů takže psaní pro Herní magazín by nebyl problém ... uvidíme čas i nahráno mám (a HW k tomu mám také slušný) :) slohově taky umím psát lépe (studuji práva) ...   
 
souhlasím některé závody (ale bylo jich opravdu poskrovnu) byly zábavné ale vše kazil ten dojem že jsem do 30% hry jezdil s Fiatem Punto (nevylepšovaným) a uplně v klidu sem soupeřům stačil) každopádně nelze říci že by byla trať co by se nedala lidsky projet (hraji s vypnutým MB z pohledu na předním nárazníku a stále se mi to zdálo pomalé) ...  časovka byla zábavná až do chvíle než jsem ji začal zajíždět s časovou rezervou 30s a to sem ani moc nehnal ... prostě catch up je překonaná záležitost a udivuje mě že k ní EA sáhla ... např ve world racingu je nastavitelná obtížnost a v jiných hrát také a je to daleko zábavnější a hlavně reálnější ... catch up totiž až příliš okatě dovoluje, přesně jak ste napsal, protivníkům podvádět ... například když jsem jel jedny z posledních závodů měl jsem Lamborgini Murcélago (100% vylepšené+všechny výkonový uniq) a první kolo jsem je porazil o 15s a ve druhém mě nepochopitelě na rovince kdy jsem měl na tachometru 390km/h skoro předjížděla Audi A3 !  ... prostě jak má hra bavit když viditelně podvádí z toho jako hráč nelze mít jiný než špatný pocit a jelikož celá hra je takto celkově udělaná dobrý pocit z ní opravdu hráč mít nemůže ...
 
Jsem zvědav na další NFS ale doufám že nebude hned za rok ale za déle a bude to na kvalitě vidět ... opravdu nechápu jak firma co stvořila NFS5 už v roce 2000 může za dalších 5let  vydat 4 hry z nichž 2 jsou to nejhorší co v NFS serii bylo a  další 2 jsou defakto 1dno a to samé, takže vlastně ze 4her vydali 1dnu jedinou která za něco stála ... zde je prostě hodně vidět že kvantita je často hroší než kvalita...

unreal
16. 3. 2006 • 13:39

Ono by to hlavne chtelo, jestli casem chces psat recenze, poopravit ty gramaticke chyby. Ale jinak musim vicemene souhlasit.Snad dalsi NFS se povede.

SCobra
28. 11. 2005 • 11:27

Oni všechny série od EA jsou dílny na peníze (viz NHL, FIFA, NBA, Madden....). Nechápu, proč to ty lidi pořád kupujou (když si chci zahrát hokej, tak můžu hrát NHL 98 a když chci aktuální statistiky, tak můžu hrát nějakej manažer a nemusim si kupovat NHL 3007). I když u NFS je to trochu něco jinýho, protože každý nový díl přináší určité větší změny oproti předchozímu, až právě na MW, které nového nepřináší vůbec nic (honičky už tu byly, tuning už tu byl, takže nic) a dostáváme se do stereotipu ostatních sérií. Doufejme, že se to příštím dílem změní.

NFS
28. 11. 2005 • 14:43

Nejdriv si to naistaluj a pak se pust do te tve pseudorecenze V NFSMW neni zadny vypnutelny/zapnutekny MB (motion blur) - je zapnuty porad, i na nejnizsi detaily, tak tady nekrm a bez si dat JUICED

DigitalDooM, DigitalDooM
28. 11. 2005 • 15:28

usměvné ... a o tom že se MB dá snadno vypnout v registrech tě napadlo ... ví to skoro každý ;)

NFS
10. 12. 2005 • 1:28

Tak jsem utrel, no, boze.

ZooM
28. 11. 2005 • 16:29

jedna velka pravda obzvlaste...

"další věc jsou uhly nárazů do bariery v 90% případů když narazíte vcelku nevině do zdi pod malým uhlem se nepochopitelně odrazíte na druhou stranu kde skončíte pod uhlem 90° s nemožností rychle ujet ... opravdu náhoda ?" Tohle je totalni opruz staci si tuknout a uz tam litam jak hadr na holi.

Pak mam vyhrady k citlivosti DragRace na volant protoze to proste hrat NELZE (na klavesnici pohoda).

Dalsi a vubec asi jejhorsi vec je ze jedete-li zavod na cas tak 1 chyba = konec (vetsinou skrtnuti o mantynel) a navic se vam meni počasi ale cas zustava (celkem rozdil jed trasu v desti a v suchu). K tomu ke všemu pri prvnim pokusu casto ani nepotkate policii a pri dalsich pokusech jsem koncil s 6ti vozy za sebou.

Nekolikrat se mi povedlo soupere hodne zpomalit klidne i o 15s a najednou kouzlo a dohnal tech 15s behem 2 zatacek.

Petr Kolář
28. 11. 2005 • 20:04

Jen bych se rád zeptal, jaké máte zkušenosti z kolizí v rychlostech nad 200 km/h. Podívejte se občas na televizi, na nějaký přenos automobilových závodů. Opravdu stačí ťuknout a nevíte, kde máte ruce, jak s nimi ručkujete po volantu. Uznávám, že ve hře je tohle děláno viditelně nahodile, ale i tak, aspoň část je reálná.

Fireman
2. 12. 2005 • 17:36

V F1kach se taky jezdi kvalifikace kazdej zvlast a nikoho nezajima ze ten mel sucho a tihle mokro... je to pravidlo a kdyz ti to tam vygeneruje dest tak jed na desti, zase ti to vygeneruje sucho nekde kde nekdo jinej mel mokro.

pejda
28. 11. 2005 • 19:09

Děkuji za velmi čtivý příspěvek, na NFSMW jsem se těšil jako malej, ale již demo mě strašně zklamalo a recenze mi říkají - nebrat.
Ale v jednom budu DigitalDooM odporovat. Neberte ani Juiced, ta hra za to nestojí. Doporučuji zůstat u NFSU2.

DigitalDooM, DigitalDooM
28. 11. 2005 • 19:58

Juiced mě naopak přišlo jako velice povedená a hlavně logicky udělaná arkada (stále říkám arkada) i když narozdíl NFS se v Juiced ty auta chovaj aspoň trochu jako auta :) rozhodně doporučuji ... nebo world racing :)
 
NFSU2 je horší jak 1 takže doporučuji zůstat u NFS5 když už NFS :)

Nicolas
8. 12. 2005 • 14:46

Nezbývá mi než zamáčknout slzu a souhlasit s vaším názorem. NFS MW je opravdu hrůza, hraji a nestačím se divit. Proto raději všem doporučím (všem kdo si chtějí zahrát hru s realistickým chováním vozu a modelem poškození) stáhnout a nainstalovat hru Live For Speed. To je hra, která by si podle mého názoru zasloužila peníze na licenci automobilů a závodních tratí (hra je shareware). A že by nebyla o tunnigu se říct nedá, nastavit správně převodovku, tlak pneumatik, tuhost a zavěšení podvozku, je opravdová věda. Mohu všem jen doporučit. www.liveforspeed.org

MadRabbit
29. 11. 2005 • 9:52

Plne s Vámi souhlasím, nicméně si myslím, že jste na něco zapoměl.

Přidal bych ještě, že ve hře mi chybí alespoň náznak DamageModelu. Říznout to v 300km/h do zátarasu a v pohodě jet, když policejní auto je namaděru mi přijde dost zvláštní, alespoň drobná změna chování vozu by prospěla.

Podstatnější věc je ale tuning auta. Na rozdíl od NFSU tu není skoro možné ladit výkony a charakteristiky vozu. Vzpomínám marně na dílnu, kde si mohl člověk hrát s nastavením výkonových křivek, přítlaku na předek či zadek vozu, atd. Nastavení šlo hned vyzkoušet. A tady??? 7 trapných posunovátek dostupných kdykoliv pres Esc. Navíc poměrně pouze hrubé nastavení. nemožnost určit rozložení brzd, nastavení převodovky je už úplně pasé.

Běhěm hraní jsem získal dojem, že hra je určená pro 10-ti a méně leté americké děcka a je dělaná s maxilmální snahou jít na trh co nejdříve a aby byl schopen vyhrát i ten největší looser bez větší námahy.

Hru opravdu dohrát a smazat z disku. Nic více, o opakovaném hraní skutečně nemůže být moc řeč.

Takže Vaše hodnocení 65% je odpovídající.

Zdar

SCobra, SCobra
29. 11. 2005 • 17:54

No, řeknu to takhle: Většina dnešních her je dělána tak, aby je bylo schopné dohrát 10 a méně leté americké děcko, takže nic zvláštního. Předchosí NFSU se daly taky na nejnižší obtížnost dohrát v pohodě (no, úplně ne - vzpomínám, jak sem se nervoval u NFSU 1 u jediného 8 kolového závodu s Nissan Skyline - jel sem to asi 10x a potom se přešel zpět na svoji Miatu a dojel sem to na poprvé. A taky na High obtížnost u NFSU 2, které sem chtěl dojet na tuto obtížnost za každou cenu, ale během hraní jsem málem rozmlátil klávesnici o monitor - a to jsem normálně velmi klidný člověk a vytočit mě dokáže málo co). Předchozí díly série byly o hodně tužší i na nejlehčí obtížnost.
 
btw: Kde, kde v registrech se dá vypnout MB? Mě to strašně vadí a vůbec se mi to nelíbí.

marťas
28. 11. 2005 • 9:52

Zdravím,
nevíte náhodou někdo, kam se podělo BMW, které bylo v úvodním videu u dema?! Když jsem zkoušel demo, tak jsem tam hned zahlédl BMW a tudíž jsem se dobníval, že bude i v plné hře. Ale k mému nemilému překvapení jsem se u nejmenované konkurence našel seznam aut a žádné bmw mezi nima nebylo!
Doufám, že to tam zapomněli jenom napsat a nebo je tomu skutečně tak?
Díky, Marťas

Petr Kolář
28. 11. 2005 • 10:06

Nerad bych kydal hnůj na konkurenci, ale buď se spletli v seznamu vozů, nebo jste se přehlédnul vy. Ve hře je BMW M3 GTR, dokonce popisuji, jak s ním hra začíná (a končí).

Razor
2. 3. 2007 • 0:44

Po dokončení hry ho dostanete.

t@m
28. 11. 2005 • 8:41

Při loadingu jsem nezaznamenal žádné masivní prodlevy, o kterých se zmiňuje autor (verze 1.2, anglická). Sestava je veskrze podobná (Athlon 64 3000+, 1 GB RAM, GeForce 6600 GT). Nutno poznamenat, že na této sestavě to běhá překvapivě svižně i se zajímavými detaily (na to, jaké grafické orgie máte na monitoru).

t@m
28. 11. 2005 • 22:27

A ještě jedna drobnost - vzal jsem si stopky a měřil čas, za který se hra dostane od potvrzení volby z obchodu/"safe house" do reálného světa při slušných detailech, v rozlišení 1280×1024 a na výše uvedené, dnes již nijak high-endové sestavě... A naměřil jsem několikrát 5-6 sekund - za to si nepřečtete ani tipy napsané na loadingové obrazovce.

Čili - nebojte se ničeho, jen nemějte "zahnízděný" počítač vším možným.

Miikke
28. 11. 2005 • 8:33

ja to dost husty😃

Miikke
28. 11. 2005 • 8:33

ja to dost husty😃

goodoldalex
28. 11. 2005 • 2:47

Fakt to loaduje tak dlho? Pytam sa preto, lebo mam skoro identicku zostavu (P4 3.2, 1.5GB RAM, GF6600) a demo beha velmi svizne, loading levelov su tak 3-5 sekund a tie ostatne podloadingy su do sekundy. Volnej pamate je pocas hry dost (hra berie asi 600MB), procesor stiha v pohode a grafika s loadingom vela nema, zeby sa plna hra oproti demuu tak lisila?

Inac recenzia obsahovo kvalitna, ale zase musel byt niekto nutene zaujimavy a originalny

BTW zase neviem ako fullka, ale v deme je vodic zatknuty vtedy, ked sa ukazovatel naspodku dostane na lavy okraj do cerveneho pasma, pricom opacny stav je Evade, po ktorom nastava Cooldown. Pricom Busted nastava ked auto nejaku dobu stoji alebo sa takmer nepohybuje v blizkosti policajneho auta. Alebo je to inak?

Inac pekna hra, len sa desim toho co ma odradilo od dohrania NFS:PU a NFS:U, t.j. obtiaznost zvysujuca sa na neznesitelnu uroven... Som nevodic a autickovy amater

David Sláma
28. 11. 2005 • 3:26

Loading závodů spuštěných z free roamu (tedy jízdy městem) na vaší sestavě nebude trvat příliš dlouho. Při načítání města (při výjezdu z obchodů například) se ale budete moct v klidu protáhnout, protože to nejspíš chvíli trvat bude.

Vámi popsaný proces zatčení je zcela zprávný, tedy měl by být. Byl jsem svědkem, kterak byl Petr "busted" při couvání od dvou policejních vozů, přičemž žádní další strážníci nikde nebyli a jeho auto se pohybovalo.

Jinak obtížnost je značně variabilní - některé závody jedete a současně si listujete Doupětem , u jiných se při několikátém opakování začínáte vztekat. Zhruba v polovině hry přituhne, ale po odemknutí nejlepších součástek jste vedle roztomilých rychlostí kolem 320-350+ km/h odměněni i parádní ovladatelností vozu. I jako "nevodič" se tak ve hře snad neztratíte, když si při ostřejších policejních honičkách dáte pozor.

Thor
28. 11. 2005 • 6:44

mno neviem preco to recenzentom trvalo loadovanie tak dlho .. myslim tym loadovanie pri vyjazde zo shopov a podobne .. mne to na athlone xp 2,5+ ,1 GB ram a GF 6600 GT trvalo od 10 do 15 sekund .... tak nefim ... zeby to zalezalo na rozliseni a detailoch ? ... no ako howorim mne to slo v pohode na full detail v rozliseni 1024x768.

Petr Kolář
28. 11. 2005 • 10:21

Vzhledem k tomu, že jsme měli detaily nastavené za maximum (myslím tím maximum normálního nastavení, prostě jsme se hrabali i v nastavení pokročilém), je možné, že tohle je příčina. Ale ve chvíli, kdy se závod nahrával tři minuty, aby člověk minutu závodil, byla hra značně otravná. Jak jsem ale již psal v recenzi, časem se to do jisté míry zlepšilo, stejně však obrazovku s loadingem vídáte až nepříjemně dlouho a často.

5h1nj1
28. 11. 2005 • 12:34

Na zadne sestave, kde jsem to zkousel, netrvalo nahravani nijak neumerne dlouho ani pri maximalnich detailech. Na sestavach srovnatelnych s vasi vzdy radove sekundy, nikdy minuty. Problem zjevne na vasi strane. Navrhuji odstranit toto z recenze, nebo prinejhorsim upozornit, ze na ostatnich sestavach to beha dobre, protoze mam naopak dojem, ze hra je v tomto smeru velmi rychla, coz me potesilo a povazuji to za dulezity klad.

NFS
28. 11. 2005 • 14:36
NFS
28. 11. 2005 • 14:36

S tim loadingem je opravdu

NFS
28. 11. 2005 • 14:36

S tim loadingem je opravdu problem na

NFS
28. 11. 2005 • 14:36

S tim loadingem je opravdu problem na vasi strane.

NFS
28. 11. 2005 • 14:36

S tim loadingem je opravdu problem na vasi strane. Moc me

NFS
28. 11. 2005 • 14:37

S tim loadingem je opravdu problem na vasi strane. Moc me prekvapilo,

NFS
28. 11. 2005 • 14:37

S tim loadingem je opravdu problem na vasi strane. Moc me prekvapilo, co to

NFS
28. 11. 2005 • 14:37

S tim loadingem je opravdu problem na vasi strane. Moc me prekvapilo, co to pisete

NFS
28. 11. 2005 • 14:37

S tim loadingem je opravdu problem na vasi strane. Moc me prekvapilo, co to pisete za

NFS
28. 11. 2005 • 14:37

S tim loadingem je opravdu problem na vasi strane. Moc me prekvapilo, co to pisete za bludy

NFS
28. 11. 2005 • 14:37

S tim loadingem je opravdu problem na vasi strane. Moc me prekvapilo, co to pisete za bludy ohledne

NFS
28. 11. 2005 • 14:37

S tim loadingem je opravdu problem na vasi strane. Moc me prekvapilo, co to pisete za bludy ohledne otravneho

NFS
28. 11. 2005 • 14:39

S loadovanim je skutecne problem u vas. Ja se nad tim vubec nepozastavil, dokud jsem necetl vasi recenzi! jestli nemate spusteny AVG nebo jinou prasarnu na pozadi..

Marun
28. 11. 2005 • 18:58

Nepiš na diskusi když to neumíš, kdo to má číst

Boris
28. 11. 2005 • 23:37

Ja nevim co tady pisete o Loadingu me to na sestave P4 3,6@4,4GHz, 2Gb RAM CL2, GF 6800 Ultra 256Mb... Nacita v radu sekund vetsinou to tam skoci a hned zmizi...

NFS
10. 12. 2005 • 1:25

Nemohl jsem za to, to skutecne samo. tak se neposer.

Určitě si přečtěte

Články odjinud