i.č.
1. března 2008 • 14:58

jsem v Mexiku hluboko pod zemí. zbírám 3. sošku a nemůžu přít na heslo který se musí zadat aby soška šla sebrat. můžete mi pomoct??

rimnacova1
8. května 2008 • 1:01

to bych taky potřebovala ,má se tam nastavit 2004 ale nevím jak na mapce je to znázorněné ,ale nepochopila jsem to ,tak až na to přijdeš dej vědět

Jája
22. května 2008 • 21:41

Rada- na první kotouč nastav jednu čáru ,na druhý oko,na třetí čtyři tečky.

LPLPLL
29. listopadu 2007 • 19:56

hledam cestinu do NIBIRU. stahl jsem si hru ve spanelstine

J0hny_N$$_P$3
28. května 2008 • 19:45

ja zase v rustine...kdyby mel nekdo cestinu na NIBIRU-POSEL BOHŮ....napiste mi na icq prosim...279-123-302

SacRoS
1. ledna 2007 • 21:27

ty sis to stahla? to tady radsi ani nerikej.... s tim ti myslim nikdo nepomuze... Kup si to jako my vsichni, za tu cenu to rozhodne stoji... (posla smrti mam na level dvd a stalo me to jen neco malo pres 100) ckej reedici...

stamperlik
18. srpna 2007 • 11:38

sa spamataj kamo....ved ty si totalne jebnuty

swarofgirl
27. února 2006 • 10:58

Nemáte prosím nekdo češtinu na nibiru? Stáhla jsem si to v angličtině a nemůžu to ani hrát,protože tomu nerozumim....

kretén
26. srpna 2007 • 21:30

náhodou nemám

týuiu
22. srpna 2005 • 8:40
Poland
22. července 2005 • 14:33

Pliiissss Ma ktos saeva do Nibiru po wejsciu do JASKINI ??? plis bo wybija mnie na pulpit moj mail to emperial@poczta.fm . Ta jaskinia to jak by 2 level ....

Rad
19. července 2005 • 10:14

Láďo, ty jsi fakt pako ! Jak můžeš dát dílčí hodnocení 8,8,7 a 9 a pak celkové hodnocení 7 ?! Když jste měli matiku ve škole tak jsi asi často chyběl, co ?

Martin Demiger
19. července 2005 • 11:02

Výsledné hodnocení se neurčuje podle průměrů všech aspektů hry... To už jsme zde za historii Doupěte opakovali asi milionkrát - a nic se na tom nezměnilo


"Láďa" možná v matematice není nejlepší, ale v tomhle je nevinně

Martin_Bocek, Martin_Bocek
19. července 2005 • 11:02

Vážený, a vy asi příliš často nečtete diskuze pod články na herních serverech, co? Jinak byste věděl, že celkové hodnocení NENÍ aritmetickým průměrem dílčích. Celkové hodnocení vyjadřuje celkovou zábavnost hry; a na tu mají sice věci jako grafika a zvuky vliv, rozhodně menší než třeba hratelnost. A pak je tu ještě atmosféra, zábavnost, originalita... a ještě v některých případech třebas vtipnost, délky hry atd.
Takže ještě stále si myslíte, že celkové hodnocení hry by mělo být aritmetickým průměrem hodnocení grafiky, zvuků, hudby a hratelnosti?

tora_bora
19. července 2005 • 18:19

Je jasný, že celkové hodnocení nemusí být aritmetický průmer hodnocení grafiky, zvuku, hudby, hratelnosti, ale JE a MUSÍ to být aritmetický průměr hodnocení všech složek hry. A pokud vy hodnotíte čtyři složky grafika-zvuk-hudba-hratelnost s průměrem 8,0 tak mi vysvětlete, které čtyři STEJNĚ DŮLEŽITÉ složky dávají průměr 6,0 aby se to vyrovnalo.

Martin_Bocek, Martin_Bocek
19. července 2005 • 19:42

Nic proti, ale kde jste přišel na to, že MUSÍ být nějakým aritmetickým průměrem? Jsou hry, kde například grafika vypadá hrozně, ale na dokonalou hratelnost nemá vliv (tetris), jsou hry, kde je základem všeho hratelnost a před vysokým hodnocením hryu nezachrání ani super hudba a grafika ve spojení s originalitou. Celkové hodnocení hry je hodnocení KVALITY hry jako celku, bez ohledu na kvalitu jejích částí.

Sanger
19. července 2005 • 21:05

Možná má pan Demiger pravdu, že se to už milionkrát probíralo. Ale mohl byste to (pro nás, co už rychle zapomínáme) ještě jednou rekapitulovat? Nechci prudit – opravdu mě to zajímá. Když tedy hodnocení vůbec musí být a recenze sama nestačí. Ale to je věčná diskuze.

Pokud je tedy číselné hodnocení nutné, pak by mělo mít jasná a přesná pravidla. Exaktně vyjádřená. Možná jste toho názoru, že hry jsou umění (alespoň některé) a dojem z nich nelze svázat do matematických formulí. To je i můj názor. Pak ale číselné hodnocení ztrácí smysl a slovně vyjádřený dojem recenzenta je (při znalosti jeho vkusu založené na srovnávací metodě) soukromým měřítkem hodnocení daného titulu. Ovšem potom … Napište nám o tom něco, jestli se Vám chce.

Lobo
19. července 2005 • 21:04

No, panove, nechci obhajovat uvahu o aritmetickem prumeru, ale taky zrovna moc nechapu, proc je vysledne hodnoceni 7, kdyz "vetsina" charakteristik je hodnocena lepe... obzvlaste kdyz byl imho primarni aspekt hry, tj. hratelnost, ohodnocen 9...

Martin Demiger
19. července 2005 • 22:27

Jde o titul, který nenabídl de facto nic nového - menší zlepšení co do grafiky počítat nemůžeme. A pokud jsem se podíval správně, tak byl hodnocen podobně jako předchozí titul od Unknown Identity - JENŽE už byl druhý a nepřinesl nic objevného... proto "jen" sedmička. Nevím, mě to připadá vcelku logické

PoselSmrti
5. ledna 2006 • 23:51

Zdar!
Píšeš tu, že v skutočnosti NiBiRu neprinieslo skoro nič nového - do istej miery súhlasím, ale vyvojári urobili isté pokroky v game engine, kde bolo implentetované 3d postavy, čož je obrovský pokrok voči 2d (ja to myslím z pohladu programátor, aby bolo jasne), a inak si myslím, že 3d postavy so sebou nesú aj niečo viac... Takže isto tu bude nejaký ten nový prínos.

Určitě si přečtěte

Články odjinud