Standa Dolinek
8. května 2010 • 7:26

Ale lekačka je to slušná. Doporučuji hrát v noci! :-D:-D:-D

lostheaven
28. ledna 2007 • 19:56

neviete ako zabiť toho upíra čo práve obetoval "moju" sestru? a ešte otázka k recenzii: čo znamená táto veta? "Historická éra Nosferatu však není jakýsi zaostalý středověk, takže..." Ja som asi nejaká zaostalá osoba:))) Vďakaaa

Omega
9. března 2006 • 17:00

8,5/10 je skutečně na Nosferatu trochu moc, i když se odprostím od přehnaného oka kritikova to co hru nejvíce schazuje je opravdu technické zpracování ve smyslu dosti slabé grafiky (i na tu svou dobu)a hlavně spousta bugů tech. a herního rázu. Plusem shledávám velice kvalitní atmosféru, zvuky s hudbou, a celkovou hratelnost, i když absenci mapky pojímám jako velice neštastnou vzhedem k velikosti a celkové podobnosti jednotlivých interiérů jako chodeb, sálů apod.,takže zabloudit či ztratit orientaci není v Nosferatu nic nemožného, přenosný deník se záznamy by také neškodil. Špatná hra to není, ale nelze nevidět její základní nedostatky a bugy. Osobně bych Nosferatu ohodnotil 6/10, vycházím z české dabované verze hry.

Omega
10. března 2006 • 10:51

Jedním ze jmenovaných bugů, jež se hráčům opravdu dělat nemá, musím uvést "neviditelnost" některých útočících nepřátel, např. slyším vrčet a na mě skákat psa, však pes vidět není!, po vystřelení do místa, odkud jeho útok očekávám vidím "vyšplouchnout" krev, ale samotný pes nikde, toto jsou věci, které se v áčkových titulech vyskytovat nemají a to bych mohl pokračovat - nepřirozený pohyb hlav. postavy, pohyb a mé následování jednotlivých zachráněných členů rodinu to je úsměvnost sama pro sebe - podivně poskakují a pronáší zcela podivné zvuky a hlášky v nejméně očekávaných chvílích, zasekávání postavy, mizející mrtvoly a podobné jiné "perly" nejsou ve hře vyjímkou, zajímavej koncept, bohužel technicky nevalně zpracován, pokud vím, tak patch také k dispozici co by toto mírnil není, takže nelze než to pojímat v takové podobě, v jaké jsem se k tomu dostal (výše jmenovaná CZ verze).

KUFI
24. října 2003 • 23:43

To hodnoceni vam trochu ujelo ne? Na me ta hra pusobila dost amaterskym dojmem a to sem se na ni hodne tesil v domeni ,ze by se mohla alespon vzdalene priblizit dokonalosti Undyingu.Bohuzel se nedostala ani na dohled.

+ hudba

+ noise filtr

- vsechno ostatni

3/10 s primhourenyma obema ocima

David Sláma
25. října 2003 • 1:32

Zdravím,
bohužel nemůžu s tvým příspěvkem souhlasit. Nosferatu rozhodně amatérským dojmem nepůsobí, ať už kvalitním grafickým, zvukovým či hudebním zpracováním, algoritmem na generování hradu a vůbec všemi věcmi, které jsem zmiňoval v recenzi. Do velmi různorodého žánru 3D akcí, jenž je v posledních letech zaplněn tunou velmi béčkových titulů, tato hra přináší poutavé osvěžení svým nápadem, prostředky na vymýtání nemrtvých apod. Navíc je Nosferatu pařbou, která po dlouhé době ničeho výrazného přináší opravdu hutnou atmosféru.
Při vší úctě je tvoje hodnocení naprosto subjektivní. Cílem každého z redaktorů Doupěte je hodnotit hry co možná nejobjektivněji z pohledu běžného či většinového hráče. Kdybych hodnotil hry tak, jak jsi to udělal ty s Nosferatu, asi bych nestačil odpovídat na rozhořčené příspěvky do diskuze pod příslušným článkem.
Nosferatu je kvalitním a nápaditým titulem a za svým hodnocením si stojím - jinak bych samozřejmě dal známku jinou, že ano

S pozdravem
David Sláma

KUFI
25. října 2003 • 5:53

Hodnoceni a nazor jinych samozrejme respektuju ,i kdy se s nim nestotoznuju.Abych rekl pravdu tak moje negativni reakce vychazi z dema ,ale pochybuju ze plna hra je radikalni zlom.Dost me zarazilo technicky zpracovani - zvuky sou snad v 8 kHz ,mavnuti mecem (nebo co to ma bejt) ma tak 3 faze ,ten sud na nadvori snad nemysleli vazne,ta bambitka vypada jako nejaka sezvejkana backora ,viditelnost 1metr kvuli prehnane tme atd...Posledni kapkou pro me bylo kdyz sem se dostal k Sukube (od ktery sem mel vysvobodit jednoho clena rodiny) a ona na me vybalila kung-fu styl boje ala Bruce-Lee -nebyl sem si jist jestli to nebyla nejaka komedialni vsuvka ,kazdopadne sem se dost nasmal :).No nevim jak ty,ale ja si radsi pockam na Silent hill3 kterej 100% nezklame ,stejne jako predchozi dva dily.BTW - mozna by to chtelo zvednout stupnici hodnoceni (tak o 10budu) ,pokud Nosferatu dostal 8,5/10 sem zvedav kolik dostane Silent hill 3 - tipuju to na 20/10 :)

Jo a zapomel jsem na 3ti a finalni + ,a sice ze na kazdou potvoru plati jina zbran,to bylo povedeny ,ale to je opravdu vsechno cim tuta hra zaujme.

Články odjinud